Strona 587 z 692

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:09 maja 2017, 20:14
autor: Cichy51
No to pozdrawiamy konsultantów :)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:10 maja 2017, 19:23
autor: nusior
Mi przyszła już papierologia i wszystko się zgadza czyli już mogę się nie stresować czy na pewno dobrze wszystko zamówiłem tak jak chciałem i przypadkiem czegoś nie pokręciłem :D Nagły atak sklerozy tuż po zakończeniu rozmowy chyba za często mi się zdarza :D

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:10 maja 2017, 21:54
autor: sprintek
A ja im współczuję. Zazwyczaj pracownik na najniższym szczeblu obrywa za pomysły góry. Szanuje ich pracę, ale skoro daje się załatwiać umowy bez wypowiedzenia to po co jest składać.

Wcześniej jakieś dwa lata temu albo dalej przez 3-4 miesiące prosiłem się o zmianę oferty na korzystniejsza. Nie wiedziałem o forach i mnie olewali. Jeszcze wcześniej jak miałem limit minut to z 5 razy dzwonili żebym zmienił umowę na wyższą w trakcie jej trwania i zmieniłem, bo akurat miałem gorący okres na połączenia. Potem tego żałowałem. Ale z fajnymi ofertami nikt nie dzwoni.

Pozdrawiam konsultantów. W każdej pracy są plusy i minusy. W mojej także, ale bez płaczę, bo jestem zdania, że prace można zmienić. Po co się męczyć. Znam parę osób które pracowały adze pracują w sieciach wielkiej 4 i wiem, że dają taki3 plany że ich wyrobić nie można. Same sieci pchają nas klientów do internetu i do BOKu. Nie opłaca im się 3mać aż tylu salonów. Konkurencja jest wielka i uważam, że przynajmniej jest o jedną sieć za dużo. Pomijam fakt istnienia tych pseudo sieci.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 09:42
autor: _sobih_
Czy ktoś z Was próbował zmieniać NoLimit 29,99 na ten nowy za 25pln? Bezterminową umowę dostałem w październiku 2015, po wypowiedzeniu oczywiście. Sytuacja na dziś widzę bez zmian?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 10:03
autor: Gregrin
_sobih_ pisze:Czy ktoś z Was próbował zmieniać NoLimit 29,99 na ten nowy za 25pln?
Pisza o tym stronę wcześniej. Na 24m-ce można ja podobno dostać bez problemu a bezterminowo to trzeba wałczyć o nią wielokrotnie dzwoniąc i próbując u rożnych konsultantów. Przy negocjacjach na pewno pomoże złożone wypowiedzenie z przejściem na kartę.
sprintek pisze:Szanuje ich pracę, ale skoro daje się załatwiać umowy bez wypowiedzenia to po co jest składać.
Bo to silniejsza pozycja przy negocjacji ?? Przecież znając życie to pracownicy maja słupki, oceny i prowizje od sprzedanych ofert i pewnie te najbardziej atrakcyjne dla klienta nie dość ze nie polepsza im statystyk to może nawet pogorszą albo całkiem pogrążą takiego konsultanta bo po co playowi pracownik który daje tylko najtańsze oferty ? Pomijam to ze wtedy on sam nie ma żadnej prowizji ale dla playa nie jest to użyteczny handlowiec. Przecież mogli by do systemu wprowadzić ze kto ma teraz ofertę za 40zl to może przedłużyć tylko na ofertę za 30zl a tych z ofertami przerzucać z automatu na oferty za 25zl i nie potrzeba konsultantów prawda ?
PS. W Austrii jest system schodkowy i na końcu umowy przy przedłużeniu możemy wybierać telefony z 4-tego poziomu i nic nie wynegocjujemy a po złożeniu wypowiedzenia dają ci możliwość wzięcia z 5-tego poziomu i tyle. Jak to cie nie satysfakcjonuje to żegnaj. Mniejsza konkurencja i dużo mniejsza walka o klienta. Jedynie MVNO zaczęło się trochę pojawiać i na tym polu zaczynają konkurować.
Nie, tu trzeba żywego człowieka który doradzi, przekona do droższej oferty i klient będzie zadowolony ;) a gdy jest determinacja do odejścia (wypowiedzenie, bo bez niego nie uciekniemy) to wtedy bez większych problemów można ofertę dać. Jak ktoś daje najtańsze oferty to nie trudno się domyśleć ze w oczach play wygląda na takiego któremu się "nie chce" negocjować. Takich odchyleńców od średniej temperują ucięciem premii albo wywalają. Chyba logiczne ?

A co do tego ze jeden konsultant da a drugi nie, to znowu statystyki. Jeden ma już premie wyrobiona i nic mu jej nie zabierze a jeszcze nie dal takiej umowy to jak klient dobrze wie czego chce to czemu by mu nie dać ? A jak ktoś walczy o punkty do premii i widzi ze klient wypowiedzenia nie ma (wiec go nie straci) to woli nie psuć sobie statystyk i niech go ktoś inny przejmie ;)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 10:31
autor: sprintek
Ja miałem taką sytuację, że chciałem zmienić abo na wyższy bo miałem chyba 500mb neta za 50 PLN i chciałem płacić więcej żeby mieć więcej neta i na prawdę wiele razy dzwoniłem i prosiłem i nic. Dopiero gdy trafiłem a dobrą duszę bez problemu doradziła co i jak. Za pierwszym razem mogłem to załatwić ale nie bo po co.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 11:13
autor: Gregrin
sprintek pisze: Dopiero gdy trafiłem a dobrą duszę bez problemu doradziła co i jak. Za pierwszym razem mogłem to załatwić ale nie bo po co.
Tak jak pisałem, statystyki + okres w miesiącu + oferta którą maja wpychać ;) Czynnik ludzki tez ważny ale czasami maja plan żeby wpychać jedno i skupiają się tylko na tym ;) Tak jest w każdej sieci ;) Dlatego powtarzam, wysłanie wypowiedzenia zawsze poprawia nasza sytuacje bo wtedy "pozyskują" uciekającego klienta ;)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 11:15
autor: grzegorz1982
Co w ofercie 25zł jest dostępne, bo wyczytałem ze jest no limit i 7GB lub 10GB internetu (nie wiem skąd te różnice) i umowa na czas nieokreślony lub 24m-ce. Czy coś jeszcze jest ?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 11:28
autor: Gregrin
grzegorz1982 pisze:Co w ofercie 25zł jest dostępne
10GB później lejek 1Mbps + TV.
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... LO#p923704
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... LO#p920812

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 11:57
autor: gepard
Wystarczy przejrzeć kilka stron wstecz, o Solo L+, obu wersjach, co trochę się info przewija.
Z 7GB była wersja z ub roku, teraz jest z 10GB i lejek 1Mbps.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 13:14
autor: pomiak
Cześć :smt006 co proponujecie wywalczyć w Play, przedłużenie MIX, może być zmiana na ABO do 30-40 złotych i z telefonem ? :) :D

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 18:03
autor: wortas
Witam,
Ja już nie wiem co robić, Obecne umowy mam na czas nieokreślony. Zadzwoniłem do Play i w sumie ofertę za 25 zeta dostałem od ręki... minus na czas określony, złożyłem wypowiedzenie, które przyjęli od ręki... po moim tel. oferta identyczna na tych samych warunkach... nie wiem ile już telefonów wykonałem cały czas są nieustępliwi. Najlepsze jest to, że sprawa dotyczy zmiany warunków dla 3 numerów. Powołałem się nawet na znajomego, który dostał podobną ofertę. Przyznano mi rację, ale dla mnie takiej oferty nie ma i tyle.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 19:01
autor: gepard
Złóż wypowiedzenie to powinno pomóc.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 19:12
autor: wortas
wypowiedzenie było wysłane i tak jak napisałem przyjęte bez żadnego ale. Dostałem również pismo odnośnie przyjęcia wypowiedzenia i przejścia do oferty na kartę.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 19:22
autor: gepard
Jeszcze raz musisz jeśli zaakceptowałeś aneks i zrezygnowałeś. Trzeba procedurę powtórzyć.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 22:34
autor: sprintek
A jak to jest z tidalem? Można go sobie jakoś załatwić? Wcześniej się tym nie interesowałem...

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 22:54
autor: krzysiekkce
Panowie, przedłużyłem dziadkom umowę przez infolinię. Jak sugerowaliście - poprosiłem o no limit rozmowy, sms/mms i powiedzialem że wystarczy 1 GB neta za 25zł miesięcznie. Konsultant potwierdził, że jest taka opcja, umowa 25 zł no limit i OK. Po 3 tygodnia przyszła umowa na 65 zł (!) gdzie jest abo RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + z TV I a na fakturze opłata TV - choć kompletnie tego nie chciałem i płatne sms. Czuję się wprowadzony w błąd przez konsultanta który wprowadził mnie w błąd zapewniając że 25 zl to mój abo. Złożyłem reklamację, zrezygnować już nie mogę bo minęło 2 tygodnie od zamówienia. CO byście zrobili?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 23:06
autor: Janek11
Krzysiek ale nie dostałeś maila ze szczegółami ja ostatnio przedłużałem i dostałem na maila szczegóły całej oferty jakie opłaty itp

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:11 maja 2017, 23:29
autor: krzysiekkce
Dostałem, ale zamawiałem u dziadków przez telefon a przyszedł mail na mój adres. Nie analizowałem załącznika bo w życiu nie sądziłem, że zostanie mi wciśnięte coś innego co jest ustalone! Jest to mój błąd ale z drugiej strony mam poczucie, że Play właśnie na to liczy i oszukuje!

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:12 maja 2017, 00:21
autor: gepard
sprintek pisze:A jak to jest z tidalem? Można go sobie jakoś załatwić? Wcześniej się tym nie interesowałem...
Można, za 19.9PLN/msc dają od ręki.

krzysiekkce pisze:CO byście zrobili?
Przede wszystkim bym przeczytał dokładnie co jest w regulaminie.

Ludzie podpisują co popadnie, nie zapytają ni nic.
Tv jest w abonamencie! Masz obniżony abonament o tyle ile kosztuje Tv.
Jeśli Abo masz np 40PLN to z Tv masz 20+20PLN, co daje 40PLN. W Solo M+ tak jest, rabat na abo, a za to tv w tej cenie.
Standardowy problem, czy tu czy na forum play. Od razu awantura, krzyki, bo nie chce się czytać ze zrozumieniem.