Strona 648 z 692

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:02 cze 2018, 21:36
autor: KC-KARLOS
Burito pisze:Pani mówiła, że oferta na czas nieokreślony rodzi obawę, że może mi zostać wypowiedziana przez PLAY lub podniesiony może zostać abonament
Serio? Równie dobrze w każdej ofercie na czas określony Play poinformuje o podwyżce cen np w roamingu międzynarodowym i to już jest podstawa do zakończenia umowy lub zmiany jej warunków na korzyść Abonenta, lecz łatwiej straszyć przy umowach bezterminowych.
Burito pisze:Mam taką ofertę na czas nieokreślony na drugim numerze i jakoś ponad rok nikt mi jej nie wymówił i nie podniósł kwoty abonamentu.
Całe szczęście, bo wiedzą, że łatwo mogą stracić Abonenta.
Burito pisze:właśnie zadzwoniono do mnie z PLAY, oferta umowa za 30 zł i na 24 miesiące. Nie ma dla mnie nadal oferty na czas nieokreślony.
Znajomy z pracy również dostał tą ofertę. Bez składania wypowiedzenia. Wystarczył formularz kontaktowy do Play. Czas umowy krótszy, bo 18m, 20 zł abo smart. (min/sms/mms/net) + 10 zł PLAY NOW pakiet podstawowy. No i jest zadowolony, bo chodziło o zejście z ceny 49,99 zł.
Przy takich kosztach czas umowy ma drugorzędne znaczenie. Ja np jeszcze 8 miesięcy temu miałem faktury po 110 zł mies, od listopada 2017 do stycznia 2018 miałem już 49,99 a obecnie 25 zł. A teraz w czerwcu (3go dnia miesiąca) dostanę drugą fakturą z rabatem za Cykliczną Płatność Kartą, więc abo wynosi 20 zł.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:02 cze 2018, 22:05
autor: iphoneski
Burito pisze:właśnie zadzwoniono do mnie z PLAY, oferta umowa za 30 zł i na 24 miesiące. Nie ma dla mnie nadal oferty na czas nieokreślony. Pani mówiła, że oferta na czas nieokreślony rodzi obawę, że może mi zostać wypowiedziana przez PLAY lub podniesiony może zostać abonament :mrgreen: :mrgreen:
W jakimś sensie miała rację, bo teoretycznie skoro jest na czas nieokreślony to każda ze stron może zmienić, albo wypowiedzieć kontrakt. Ale raczej tego nie zrobią, bo szkoda stracić klienta.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:03 cze 2018, 11:38
autor: Burito
Witajcie kolejny telefon z Działu Utrzymania Klienta Play, propozycja umowa za 25 zł miesięcznie na 24 miesiące. Nie ma już dla mnie oferty na 18 miesięcy a o czasie nieokreślonym można tylko pomarzyć (według konsultanta wszystkie umowy na czas nieokrelśony wycofane - stały blef).
Aleksaola pisze:Witajcie, długo czekałam na ofertę no limit za 25 zł, umowa na czas nieokreślony, wystarczyło złożyć dyspozycję przeniesienia numeru do plush i oferta się znalazła bez szemrania i podchodów. Umowę miałam do końca maja.
Co radzicie? Moja obecna umowa kończy się 19.06.2018 r. Złożyć wniosek o przeniesienie numeru do A2Mobile? Może to jakoś przekona sieć Play do zaproponowania mi umowy na czas nieokreślony ?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:04 cze 2018, 21:28
autor: KC-KARLOS
Burito, strasz konkurencją, z tymi magicznymi 25 zł na czas nieokreślony itp. Dodaj, że zależy Tobie pozostanie w Play. Powinni zmienić zdanie. Ofertę na 18m powinieneś otrzymać. Wniosek MNP będzie w takiej sytuacji błędem, bo Ciebie już nie zatrzymają w sieci. No i wysyłaj z formularza kontaktowego: https://www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/
albo zadzwoń pod 730 300 300 (numer darmowy, nie płacisz za połączenie, a łączy z OK PLAY). Wybierasz odpowiednio 5 - Oferty i 1 - Przedłużenie umowy.
Uda się!

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 14:57
autor: Burito
@Karlos20 jakoś to nie robi na nich żadnego wrażenia te "straszenia" konkurencją, nie mam już żadnych argumentów w trakcie rozmowy z tymi konsulami. Zostało mi 15 dni do końca umowy, później przerzucą mnie do oferty Play na kartę.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 18:51
autor: frycek
Witam czy ktoś orientuje się jaki koszt abonamentu można wywalczyć przy przedłużaniu dla firm bez telefonu lub z telefonem galaxy s7

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 19:48
autor: Burito
Karlos20 pisze:Burito, strasz konkurencją, z tymi magicznymi 25 zł na czas nieokreślony itp. Dodaj, że zależy Tobie pozostanie w Play. Powinni zmienić zdanie. Ofertę na 18m powinieneś otrzymać. Wniosek MNP będzie w takiej sytuacji błędem, bo Ciebie już nie zatrzymają w sieci. No i wysyłaj z formularza kontaktowego: https://www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/
albo zadzwoń pod 730 300 300 (numer darmowy, nie płacisz za połączenie, a łączy z OK PLAY). Wybierasz odpowiednio 5 - Oferty i 1 - Przedłużenie umowy.
Uda się!
Udało się :D :D Mam ofertę za 25 zł na czas nieokreślony :mrgreen: :mrgreen:

Dziś zadzwoniłem pod numer podany przez Karlosa20 i Pan konsultant stwierdził, że Play wycofał tą ofertę na czas nieokreślony i już jej nie będzie. Według niego wycofano także ofertę na 18 miesięcy. Poprosiłem go w trakcie rozmowy dwukrotnie o kontakt z przełożonym, po dłuższym oczekiwaniu odparł, że nadal nie ma dla mnie tej oferty. Radził abym szybko brał tą na 24 miesiące, bo również jest w trakcie wycofywania :lol: :lol:
Powiedziałem, że jak się znajdzie dla mnie oferta na czas nieokreślony to proszę o kontakt.

Za około 40 minut zadzwoniła do mnie Pani z PLAY, zaproponowała ofertę za 30 zł i na czas 24 miesięcy, odparłem, że mnie ona nie interesuje i chcę taką za 25 zł na czas nieokreślony. Po chwili sprawdzania odparła, że na moim koncie JEST TAKA OFERTA i może mi ją przydzielić. Normalnie CUD w PLAY, nie było a się znalazło, była wycofana a ktoś ją przywrócił :lol: :lol: :lol:

To mówię Pani, że przez te kilka tygodni byłem wprowadzany przez konsultantów co do tej oferty a tu nagle się znalazła ? Odparła "ja nie będę Pana okłamywać"....

No i czekam na aktywację tej oferty.

Dziękuję wszystkim za pomoc w jej uzyskaniu, nie wierzcie konsulom, bo blefują i perfidnie kłamią. W ostatnim miesiącu trwania umowy ta oferta się pojawia, a złożenie wypowiedzenia ułatwia jej otrzymanie.
Pozdrawiam.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 20:42
autor: michalsuchy
Kolego śledzę twoje wypowiedzi bo jestem na podobnym etapie, czy możesz dopisać co konkretnie uzyskałeś w tej ofercie( internet , tv itp) .
Mam również pytanie. Jestem klientem play od wielu lat. Złożyłem wypowiedzenie umowy z dniem 20 czerwca na dwa numery oraz internet domowy. Do jakiej ofert mogę negocjować ? Interesuje mnie oferta bez limitu na dwa telefony oraz internet domowy bez limitu.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 20:46
autor: Burito
Hej ja negocjowałem umowę na jeden numer, oferta za 25 zł miesięcznie, czas trwania umowy nieokreślony. Do tego telewizja PLAY NOW, TIDAL na 24 miesiące. Do końca obecnej umowy miałem jeszcze 15 dni. Oczywiście złożyłem wypowiedzenie. Jak widziałeś konsultanci notorycznie kłamali, że nie ma tej oferty, a dziś się znalazła. Jest to oferta bez telefonu sam SIM. Weź na każdy numer ofertę za 25 zł a internet domowy to się nie orientuję za ile można dostać.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 20:58
autor: sql
Burito ile miałeś do końca umowy ?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 21:07
autor: Burito
Do końca umowy było z 15 dni, dokładnie do 19.06.2018 r. Oczywiście wcześniej złożyłem wypowiedzenie i z dniem 20.06.2018 r. miałem zostać przeniesiony do oferty Play na kartę.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 cze 2018, 23:31
autor: gepard
Gdzie Ci co wróżyli koniec bezterminówek? Aha... na forum Play :)
Są i pewnie długo będą takie oferty, czymś trzeba zatrzymać klienta, poza tym z takich ofert korzysta garstka. Nie jest to 10 czy 100 osób, a kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy lekko, co przy +-9 milionach abonamentów jest promilem. Kasa się zgadza, bogaci dopłacają do zaradnych :D

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 00:31
autor: michalsuchy
Kolego z tym dopłacaniem to tak nie dokonca. W plush na dwa numery jest po 20zł no limit 10g internetu + 10 g na sam YouTube. Nie ma tv . Taka oferta dla klienta z ulicy bez łaski i bez historii. Tak że tutaj 25 zł dla stałego sprawdzonego już klienta szału nie robi.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 05:33
autor: pakierhakierxd
W redbull mobile za 30zł bez umów ,prepaid jest
no limit rozmowy
no limit sms/mms
10 gb neta :)

ogólnie to gdyby nie słaba dostępność to wg mnie się chyba najbardziej opłaca
ten nowy operator no limit rozmów no limit sms mms i 20 gb neta folx

może i to jakoś bym wziął za jakis czas ,zobaczymy ;)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 09:08
autor: Burito
Jedno jest pewne trzeba być stanowczym w negocjacjach z Play, nie wierzyć ich "bajkom" o wycofaniu oferty. Wypowiedzenie umowy i w ostatnich dniach jej trwania jest szansa na bezterminówkę.

Apropo ja nadal czekam na aktywację tej oferty, kiedyś pamiętam to trwało kilka godzin, a teraz podobno mają na to 48 godzin. Na koncie nadal widnieje moja stara oferta: FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED 99,99.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 10:49
autor: iphoneski
Czy coś to zmienia gdybym wypowiedział umowę już dziś skoro trwa do 10 sierpnia?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 10:55
autor: Burito
Nic ja też złożyłem wypowiedzenie na 2 miesiące przed końcem umowy. Najlepszą ofertę dostaniesz i tak w ostatnim miesiącu, a nawet dniach trwania umowy.

Zresztą w wypowiedzeniu masz zawartą informację kiedy umowa się zakończy.

Edit: Dostałem smsa od Play z podziękowaniem za złożone zamówienie. Dodali, że będą je jeszcze weryfikowali i o kolejnych krokach będą mnie informowali.

Trochę podejrzana ta "weryfikacja", czyżby się chcieli wycofać z tej oferty dla mnie?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 17:08
autor: michalsuchy
Również dostałem ofertę na 25zł (no limit +10Gb z lekiem) w umowie bezterminowej, w moim przypadku dotyczy 2 numerów. Czy próbowaliście utrzymać tą ofertę bez wyrażania zgód marketingowych,tylko zgoda na e-fakturę?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 19:18
autor: Burito
U mnie oferta już aktywna na koncie, dostałem na e-mail Regulamin Oferty Promocyjnej Stan Nielimitowany – SOLO RePlay SOLO z rabatem na abonament I +, który jest datowany na dzień 26.01.2018 r. https://www.play.pl/dokumenty/2018/1002 ... -01-26.pdf

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:06 cze 2018, 19:37
autor: gepard
michalsuchy pisze:Czy próbowaliście utrzymać tą ofertę bez wyrażania zgód marketingowych,tylko zgoda na e-fakturę?
Według regulaminu, punkt 4.5, odwołanie zgody nie kończy się utratą rabatu. Jak Ci podniosą od razu reklamacja i wskazanie regulaminu, a kasę pobraną niewłaściwie zrabatują w kolejnych rachunkach.