Strona 19 z 675

Post:28 lut 2013, 13:00
autor: Ruben
Dilo81, spróbować nie zaszkodzi i pochwalisz się najwyżej co udało się uzyskać. Właśnie w ten sposób budujemy tę bazę informacji o przedłużeniach. Ja częściej spotykałem się, że w salonie po marudzeniu i ewentualnie złożeniu wypowiedzenia pracownik łączył z Działem Utrzymania Klienta i tam już przeważnie szło dużo łatwiej. Moim zdaniem, jeżeli zależy Ci na czasie, to napisz wypowiedzenie i idź do salonu. Powiedz, że oferta słaba i prosisz o połączenie z DUK ale wypowiedzenie złóż. Powinno pójść łatwiej.

Post:28 lut 2013, 15:06
autor: Kozo
Jestem zainteresowany działającym jeszcze kodem -30% na przedłużenie ABO.

Post:28 lut 2013, 15:37
autor: czterdzieści_i_cztery
Ponowie pytanie o ofertę firmową:

Mam umowę firmową Optymalny 450 z Internetem (2GB) (jakieś 140-150 zł brutto)
Kończy się w czerwcu ale już do mnie dzwonią z różnymi propozycjami (za 15 dni na stronie orange będzie oferta do przedłużenia umowy)
Ostatnie rachunki na poziomie 200-350 zł

Najciekawsza propozycja jaką dostałem to umowa 12mc Firma bez Ograniczeń (+2GB) za 79zł netto.
Z tym, że to jest standardowa oferta jaka widnieje na stronie www orange.

Oferowano mi umowy 24mc z telefonem ale od razu odmawiałem bo nie ma w ofercie telefonu, który mnie interesuje (HTC One X albo najlepiej HTC One X+).

I mam pytanie o kilka wariantów:

umowa na 12mc:
- ile można jeszcze wytargować przy takiej ofercie?
- czy można dostać papierowe faktury gratis (nie cierpię elektronicznych faktur - dlaczego mam jeszcze płacić za ich drukowanie skoro płacę abonament)

umowa na 24mc:
- czy HTC One X lub HTC One X+ może zostać zamówiony na specjalne życzenie?
- wczoraj była premiera HTC One, gdzieś przeczytałem, że będzie on u wszystkich polskich operatorów do końca marca - czy ktoś to może potwierdzić?

Post:28 lut 2013, 23:21
autor: maciek11
Witam serdecznie.
Poszukuję kodu na 30% zniżkę na abonament.

Post:02 mar 2013, 23:01
autor: Controverse
czterdzieści_i_cztery: Przy Firmie Bez Ograniczeń nie ugrasz żadnego rabatu na abonament. Przy tej ofercie jedynie co możesz dostać, to rabat na słuchawkę przy 24 miesięcznej umowie. Tylko Korzystne rabatują.

Post:03 mar 2013, 23:40
autor: czterdzieści_i_cztery
Controverse pisze:czterdzieści_i_cztery: Przy Firmie Bez Ograniczeń nie ugrasz żadnego rabatu na abonament. Przy tej ofercie jedynie co możesz dostać, to rabat na słuchawkę przy 24 miesięcznej umowie. Tylko Korzystne rabatują.
Na dzień dzisiejszy interesują mnie oferty bez ograniczeń bo bardzo dużo dzwonię i sms do różnych sieci (co widać przez ostatnie pół roku po rachunkach).
A rabaty na telefon - to max to 400zł można ugrać czy przy firmowych inaczej?

No i czy wiadomo, kiedy Orange będzie miało w ofercie HTC One?

Post:03 mar 2013, 23:51
autor: sepe
przy taryfie bez limitu tylko mozna ugrac Open dla firm ,czyli polaczyc stacjonarny tel. lub neostrade i mamy przynajmniej 12zl netto mniej .

Post:04 mar 2013, 10:43
autor: jesion83
Witam, jeste tu nowy ae chcialem zapytac ( po przeczytaniu wielu komentarzy w tym temacie) odnosnie przedluzenia, czy mozna w salonie dzownic na DUK jesli zostalo wiecej niz 3 miesiace do konca umowy (tzn pojawila sie niby oferta warunkowa w salonie i w internecie tez jest) oraz czy na DUK mozna tylko dzownic jak sie zlozy wypowiedzenie umowy ( bo tak mnie tez konsultantka poinformowala), dodam ze umowa sie konczy w grudniu.

I jeszcze jedna kwestia czy na DUK mozna z multi 129 wytargowac rabat 30%??

Pozdrawiam

Post:04 mar 2013, 19:04
autor: czterdzieści_i_cztery
sepe pisze:przy taryfie bez limitu tylko mozna ugrac Open dla firm ,czyli polaczyc stacjonarny tel. lub neostrade i mamy przynajmniej 12zl netto mniej .
Mam tylko telefon komórkowy gdzie ostatnio płacę bardzo wysokie rachunki.
No nic. Zobaczymy czy zaproponują jakąś rozsądną cenę HTC One jak się pojawi.

Post:05 mar 2013, 00:24
autor: MarekAG
jesion83 pisze:Witam, jeste tu nowy ae chcialem zapytac ( po przeczytaniu wielu komentarzy w tym temacie) odnosnie przedluzenia, czy mozna w salonie dzownic na DUK jesli zostalo wiecej niz 3 miesiace do konca umowy (tzn pojawila sie niby oferta warunkowa w salonie i w internecie tez jest) oraz czy na DUK mozna tylko dzownic jak sie zlozy wypowiedzenie umowy ( bo tak mnie tez konsultantka poinformowala), dodam ze umowa sie konczy w grudniu.

I jeszcze jedna kwestia czy na DUK mozna z multi 129 wytargowac rabat 30%??

Pozdrawiam
Można dzwonić wcześniej. Wypowiedzenie nie ma tu nic do rzeczy. Ale nie wiem czy jest sens się spieszyć. Może pojawi się coś lepszego w Pomarańczy (lub u konkurencji, co będzie mogło posłużyć jako swoista "karta przetargowa").

30% w DUK powinni dać. Tylko trzeba twardo negocjować. Mówić, że w innych sieciach jest lepiej i straszyć wypowiedzeniem ;)

Post:05 mar 2013, 01:40
autor: Dilo81
Ja właśnie jestem po pierwszej turze rozmów z konsultantami... W salonie nic nie ugrałem, straszenie rezygnacją z usług nie zrobiło na paniach żadnego wrażenia, być może dlatego, że to salon partnerski, a nie firmowy... Za to pierwszy telefon pod *400 okazał się strzałem w dziesiątkę, w zasadzie bez żadnego targowania zaproponowano mi pakiet nielimitowanych esów do wszystkich sieci, o więcej minut i rabat na abonament będę walczył przy następnej rozmowie, na razie i tak nie mają interesującego mnie modelu telefonu. W każdym bądź razie warto tam zadzwonić, na pewno lepsza opcja niż targować się z dzwoniącymi osobiście konsultantami. W międzyczasie planuję jeszcze jedną wyprawę do salonu, tym razem firmowego,z gotowym już wnioskiem wypowiedzenia umowy. Wkrótce zdam relację, co udało mi się wysępić :wink:

Post:05 mar 2013, 04:00
autor: amigo007
Straszenie rezygnacją to sobie daruj. Na nikim to nie robi wrażenia. Ich to nie rusza, nie chcesz być w orange to droga wolna :-) Myślisz że konsultant się zmartwi?

Post:05 mar 2013, 08:05
autor: Ruben
amigo007 pisze:Straszenie rezygnacją to sobie daruj. Na nikim to nie robi wrażenia. Ich to nie rusza, nie chcesz być w orange to droga wolna
Może nie najlepiej to określamy. Fakt, że straszenie typu "bo zmienię operatora jak mi nie dacie tego i tego" nie jest poważne ale zorientować się w ofercie konkurencji i złożyć wypowiedzenie argumentując to właśnie przytaczając przykład oferty konkurencji jest jak najbardziej właściwy.
Tutaj nie chodzi żeby konsultant się zamartwiał. Powiem szczerze, że stan samopoczucia konsultanta jest w tym momencie najmniej istotny. To my mamy mieć poczucie zadowolenia z uzyskanej oferty.Wrażenia też nie musi to na nikim robić. Jeżeli rezygnacją nie można spowodować, że pojawi się bardziej atrakcyjna oferta, to na kolanach ma prosić?
Wielokrotnie na tym forum forumowicze pisali, że złożenie wypowiedzenia otwiera furtkę do otrzymania naprawdę dobrej oferty czyli rabat 30% i minuty gratis. Konsultant w salonie nie ma możliwości zaproponowania nic ponad to, co jest dostępne oficjalnie i z tym się zgadzamy ale może połączyć z DUK a jeżeli nie połączy, to DUK skontaktuje się sam po wpłynięciu wypowiedzenia. Widzę po wpisach, że różni konsultanci trafiają się w salonach. Osobiście nie lubię arogantów, którzy uważają, że operator robi mi przysługę z samego faktu umożliwienia korzystania z jego usług.
Dilo81, powodzenia w negocjacjach życzę. :-)

Post:05 mar 2013, 11:49
autor: Dilo81
amigo007 pisze:Straszenie rezygnacją to sobie daruj. Na nikim to nie robi wrażenia. Ich to nie rusza, nie chcesz być w orange to droga wolna :-) Myślisz że konsultant się zmartwi?
Konsultant może i nie, ale skoro rynek jest przesycony i operatorzy ponoć starają się utrzymać obecnych klientów to trzeba walczyć o jak najlepsze warunki. Skoro od ładnych kilku lat jestem ich lojalnym klientem to powinno działać w obie strony, zwłaszcza że moje rachunki są całkiem pokaźne. Nie sądzę, żeby Orange mogło sobie pozwalać na stratę abonentów, niby jestem kroplą w morzu, ale osób zniechęconych standardową PROpozycją jest całkiem dużo, nie bez powodu konkurencja tak szybko rośnie w siłę.
Tak przy okazji, znajomy wczoraj miał identyczną sytuację jak ja: Wizyta w naszym "cudownym" salonie nie przyniosła efektu, za to rozmowa z DUK rozwiązała worek z prezentami- nielimitowane połączenia i SMS w sieci i 10procent rabatu na abonament, a to wszystko przy abo 39,90. Grunt to trafić na odpowiedniego konsultanta.

Post:05 mar 2013, 15:49
autor: etylinek
amigo007 pisze:Straszenie rezygnacją to sobie daruj. Na nikim to nie robi wrażenia. Ich to nie rusza, nie chcesz być w orange to droga wolna :-) Myślisz że konsultant się zmartwi?
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić.

Konsultant się nie zmartwi, ale w przypadku chęci zmiany operatora, trochę inna ścieżka rozmowy obowiązuje. Nie tylko w Orange ale i np. w platformach TV.

Wyślesz wypowiedzenie i momentalnie znajduje się jakaś magiczna oferta..

Post:06 mar 2013, 08:14
autor: Vieslav
amigo007 pisze:Straszenie rezygnacją to sobie daruj. Na nikim to nie robi wrażenia.
No fakt, jak ktoś przyjdzie do salonu i kozaczy z rezygnacją w ręku "macie mi dać to i to bo idę o Play" to chyba oczywiste jak zostanie potraktowany. Ja tam wyślę wypowiedzenie, nigdzie nie będę chodził tylko włożę w kopertę i zobaczymy co z tego wyjdzie. Konsultantom nic do tego, dlaczego składam, a ostatnio w rozmowie zostałem zgaszony jak zacząłem Playem straszyć. Tak się składa, że konsultanci mają przed sobą oferty każdego operatora i potrafią powiedzieć co tak na prawdę uzyskamy za daną kwotę. Cuda w Playu już dawno się skończyły, ich oferta się nie wyróżnia więc droga "jak nie dostanę tego i tego to idę do Playa" jest raczej kiepskim rozwiązaniem.
amigo007, jak ktoś ma abo za 29zł i wymaga cudów to nie dziwne, że go traktują w taki a nie inny sposób gdy macha wypowiedzeniem przed nosem. Ale powyżej pewnego pułapu kwotowego sytuacja zmienia się diametralnie.

Post:06 mar 2013, 12:07
autor: pomaranczowy
Dilo81 pisze:
amigo007 pisze:Straszenie rezygnacją to sobie daruj. Na nikim to nie robi wrażenia. Ich to nie rusza, nie chcesz być w orange to droga wolna :-) Myślisz że konsultant się zmartwi?
Konsultant może i nie, ale skoro rynek jest przesycony i operatorzy ponoć starają się utrzymać obecnych klientów to trzeba walczyć o jak najlepsze warunki. Skoro od ładnych kilku lat jestem ich lojalnym klientem to powinno działać w obie strony, zwłaszcza że moje rachunki są całkiem pokaźne. Nie sądzę, żeby Orange mogło sobie pozwalać na stratę abonentów, niby jestem kroplą w morzu, ale osób zniechęconych standardową PROpozycją jest całkiem dużo, nie bez powodu konkurencja tak szybko rośnie w siłę.
Tak przy okazji, znajomy wczoraj miał identyczną sytuację jak ja: Wizyta w naszym "cudownym" salonie nie przyniosła efektu, za to rozmowa z DUK rozwiązała worek z prezentami- nielimitowane połączenia i SMS w sieci i 10procent rabatu na abonament, a to wszystko przy abo 39,90. Grunt to trafić na odpowiedniego konsultanta.
Ta oferta mi wygląda na Rozmowy bez limitu, z tym, że tam nie ma nielimitowanych smsów do Orange. Masz tam tylko 350 min. do wszystkich, nielimitowane połączenia do Orange i mógł jedynie przy przedłużeniu otrzymać standardowo 60 darmowych sms-ów do wszystkich sieci. 10% rabatu jest standardowe dla tej oferty przy przedłużeniu. Przy rozmowach bez limitu w tej kwocie nie ma czegoś takiego jak nielimitowane sms-y i nie można czegoś takiego uzyskać w ramach przedłużenia umowy na dzień dzisiejszy. Zatem albo znajomy coś ściemnia albo ktoś go wprowadził w błąd.

Post:06 mar 2013, 21:13
autor: dominik920
Z ciekawości warto dodać że Orange zmienił dziś cenniki wszystkich terminali w ofertach biznesowych , prawie wszystkie terminale które do tej pory były za 1,23 zł brutto podrożały i kosztują od dziś 6,15 brutto ,podwyżka spowodowana jest zapewne słabymi wynikami Orange za miniony rok .

Post:08 mar 2013, 15:17
autor: Dilo81
Witam. Czy ktoś może wie, czy Orange będzie w ogóle posiadało jescze Xperia P w ofercie? Zniknął całkowicie z oferty sklepu online, konsultanci nie wiedzą, a mnie akurat ten konkretny model interesował przy przedłużeniu umowy... Istnieje możliwość, że na życzenie klienta mogą poszukać konkretny model w magazynach lub salonach, czy raczej szukać w salonach samemu? Jutro się wybieram do firmowego, ostatnio przez telefon konsultant zaoferował mi nielimitowane SMS do wszystkich sieci i 100 procent więcej minut na cały okres trwania umowy, czy pracownik w salonie będzie miał na ten temat informacje, czy jednak od nowa będę musiał negocjować warunki? Połączenie w salonie z Działem Utrzymania Klienta to standard przy negocjacjach, czy sam będę musiał się o to upomnieć?

Post:10 mar 2013, 21:53
autor: PingNoMore
Czy przy przedłużeniu umowy w planie Korzystny 150 na 12 miesięcy bez telefonu istnieje możliwość otrzymania pakietu sms do wszystkich sieci?