DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #242059  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:38
D@rio pisze:
tomko111 pisze:
Skoro D@rio może dociekać prawie każdemu użytkownikowi, to dlaczego nie mogę? Może nie jestem JUNIOR ADMINEM, ale prawa jakieś mam..
do póki ich nie zaczniesz łamać to OK :-) ale pamietaj, trzymaj nerwy na wodzy...
tomko111 pisze:Może nie jestem żadnym pracownikiem z istniejących sieci, ale uwierz, że mam doświadczenie na ten temat, nie jest on mi obcy.
w takim razie zapraszam Cię i zachęcam do partnerstwa. do współtworzenia tego forum. Wspomagaj użytkownikom, moderację i nawet mnie w swojej wiedzy i doświadczeniu. Liczę że się wykażesz. Jeśli to zostanie zauważone (nie tylko przeze mnie, przez grono moderatorów) - nagroda zostanie przyznana i osobiście Cię o tym zapewniam :-) . Masz moje słowo.
Proszę bardzo, będę się starać. Miło, że będzie mnie ktoś obserwował.

 #242060  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:38
kamil1221 pisze:D@rio czy dużo ... hymmm. Trzeba na to też popatrzeć z innej strony My z telepolis znamy się w większym lub mniejszym stopniu na tym. Jesteśmy bardziej wyczuleni na usterki i inne niuanse u swojego operatora.
a to prawda, jak najbardziej. Tyle że ja w Polkomtelu nie mam tyle nawet rocznie co Ty, przez jakiś kwartał no może troche więcej...
dechomenon pisze:kojarzysz awarie simplusa w lutym ubiegłego roku? polkomtel oficjalnie i jawnie przyjmował reklamacje, w których było można się starać o rekompenstaty, które tak wyniosłeś dziś na piedestał...
oficjalnie się przyznał i jawnie przyznawał bonusowe minuty WSZYSTKIM. Bez względu czy ich dotyczyły czy nie. Natomiast w drodze indywidualnego postępowania można było dostać inne dodatkowe benefity z tytułu utrudnień technicznych.

Obrazek

 #242062  autor: Prometo
 26 gru 2007, 23:39
Pomimo wszelkich udogodnień jestem w stanie ich zrozumieć nie do końca własna infrastruktura, pierwsze święta i tak jak pisał dechomenon, biznes jest biznes :-D :wink:
Ostatnio zmieniony 26 gru 2007, 23:40 przez Prometo, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #242064  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:39
dechomenon pisze:
Tylko daję głowę, że żadna z istniejących sieci nie dałaby rekompensaty za to np. gdyby nagle nie było zasięgu.
kojarzysz awarie simplusa w lutym ubiegłego roku? polkomtel oficjalnie i jawnie przyjmował reklamacje, w których było można się starać o rekompenstaty, które tak wyniosłeś dziś na piedestał...tak samo jak w tym roku awaria w moim regionie kilku BTS'ów można było starać się o rekompensatę...
Można było się ubiegać, ok - ale czy za każdym razem otrzymałbyś ją? W playu to w zasadzie jest gwarantowane.

 #242065  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:40
tomko111 pisze:
Proszę bardzo, będę się starać. Miło, że będzie mnie ktoś obserwował.
cały czas Cię ktoś obserwuje i caly czas jest zbierana o Tobie opinia :-)

Liczę że się nie zawiodę na Tobie. Dałem Ci kredyt zaufania.

Obrazek

 #242066  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:42
tomko111 pisze:W playu to w zasadzie jest gwarantowane.
tak? który punkt regulaminu tak mówi? Dasz mi gwarancję na piśmie?
tomko111 pisze:Można było się ubiegać, ok - ale czy za każdym razem otrzymałbyś ją?
w cytowanej konkretnej awarii i konkretnym przypadku TAK :!:

Obrazek

 #242067  autor: Prometo
 26 gru 2007, 23:42
D@rio Wielki Brat czuwa :)

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #242068  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:44
Prometo pisze:D@rio Wielki Brat czuwa
nie tylko ja. Cała administacja i moderacja ma ze sobą stały i ciągły kontakt. W Naszym gronie każde zgłoszenie jest wewnętrznie analizowana. Z resztą, o czym Ty dobrze wiesz...

Obrazek

 #242070  autor: dechomenon
 26 gru 2007, 23:45
tomko111 pisze:Można było się ubiegać, ok - ale czy za każdym razem otrzymałbyś ją? W playu to w zasadzie jest gwarantowane.
ale jak jest gwarantowane? masz na to regulamin, umowy? itd.? myślę, że jest w to w toku indywidulanego podejścia do problemu, usterki itd...z tego co pamiętam mój kumpel pracuje na "9" w vodafon i się pytałem go jak to jest z rekompensatami..on mówi, że jak chce to może dać np. 20Euro czy tam 30euro ale to już max, np. 30euro na smsy, mmsy, transmisję danych czy na voice...mają pewne narzędzia, ale nie jest to ustalone żadnym regulaminem..

 #242071  autor: kamil1221
 26 gru 2007, 23:45
babeo pisze:
dechomenon pisze:Kamil heehe ciekawy paradoks miałeś już 12zgłoszeń...to jest przecież makabra..ile razy można o coś się upominać, dopominać i wytykać...
Ja też tego nie rozumiem.
Ja w tym nie widzę niczego dziwnego. Może i jest ich 12 ale wszystkie nie dotyczyły jednego i tego samego, choć fakt że z naliczaniem mmsów + transmisja danych powtarzało się to.
Tak jak wcześniej napisałem My jesteśmy bardziej wyczuleni na awarie i częściej zgłaszamy je niż zwykli ludzie.
D@rio pisze:Kamil, to już stara sprawa, która Ty akurat osobiście znasz. Obecnie mam 5 zgłoszeń (o których z Tobą nie rozmawiałem) i identyczny poziom... czy to facet czy kobieta odpowiada.
Dochodzi do tego jeszcze jedno Ty masz Play na kartę a ja Abo a zawsze klient, który ma abo jest lepiej traktowany (a przynamniej zawsze tak sprawdzało się to w moim przypadku).
Ostatnio zmieniony 26 gru 2007, 23:49 przez kamil1221, łącznie zmieniany 1 raz.

 #242072  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:47
D@rio pisze:
tomko111 pisze:W playu to w zasadzie jest gwarantowane.
tak? który punkt regulaminu tak mówi? Dasz mi gwarancję na piśmie?
tomko111 pisze:Można było się ubiegać, ok - ale czy za każdym razem otrzymałbyś ją?
w cytowanej konkretnej awarii i konkretnym przypadku TAK :!:
D@rio - nie łap mnie za słówka :wink: Wiesz o co mi chodzi. Nie mam gwarancji na piśmie, ale w 100% przypadkach, z którymi się do tej pory spotkałem, każdy kto miał problem ze siecią dostawał rekompensatę - nie wiem jak będzie za miesiąc, za rok, czy za dwa lata. Być może te rekompensaty są tylko dlatego, że Play jest nową siecią, a za rok zapomną o tym pojęciu.. :wink:

 #242073  autor: dechomenon
 26 gru 2007, 23:49
Ja w tym nie widzę niczego dziwnego. Może i jest ich 12 ale wszystkie nie dotyczyły jednego i tego samego, choć fakt że z naliczaniem mmsów + transmisja danych powtarzało się to.
jak by to miało dotyczyć tej samej sprawy to już w ogóle bym był w szoku...sam fakt ilości problemów...mimo tego wyczulenia...

 #242074  autor: babeo
 26 gru 2007, 23:50
tomko111 pisze:Być może te rekompensaty są tylko dlatego, że Play jest nową siecią, a za rok zapomną o tym pojęciu..
Nooo, już zapominają. Dodam cytay z Głuchych telefonów:
Głuche Telefony pisze:Na konferencji prasowej w marcu, kiedy obwieszczono oficjalnie komercyjny start usług, Chris Bannister, szef P4 powiedział, że usługi prepaid i postpaid nie różnią się i różnić nie będą niczym, poza sposobem płatności. A potem już P4 nauczył się od innych operatorów, że jak mówi, że coś zrobi, to mówi...

 #242075  autor: Prometo
 26 gru 2007, 23:50
tomko111 pisze:Być może te rekompensaty są tylko dlatego, że Play jest nową siecią, a za rok zapomną o tym pojęciu..
tomko111 rekompensatę możesz otrzymać nie tylko w Play. Jeśli inne sieci zawinią też potrafią przyznać się do błędu :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #242076  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:51
dechomenon pisze:
Ja w tym nie widzę niczego dziwnego. Może i jest ich 12 ale wszystkie nie dotyczyły jednego i tego samego, choć fakt że z naliczaniem mmsów + transmisja danych powtarzało się to.
jak by to miało dotyczyć tej samej sprawy to już w ogóle bym był w szoku...sam fakt ilości problemów...mimo tego wyczulenia...
Dechomenon, a myślisz, że takie problemy są tylko w Playu? Założę się, że w innych sieciach też, tylko nikt o tym po prostu tutaj nie pisze. Play ma swoje nieoficjalne forum - którego nie ma żadna z istniejących sieci - przerażają mnie tam posty niektórych ludzi, piszą, żeby obniżyć koszty rozmów, co chwilę wypytują kiedy będzie nowy telefon w ofercie, po prostu chyba myślą, że Play to jakaś 'internetowa sieć'.

 #242077  autor: Prometo
 26 gru 2007, 23:53
tomko111 pisze:piszą, żeby obniżyć koszty rozmów, co chwilę wypytują kiedy będzie nowy telefon w ofercie, po prostu chyba myślą, że Play to jakaś 'internetowa sieć'.
tomko111 to tylko świadczy o poziomie intelektualnym piszących.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #242078  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:53
Prometo pisze:
tomko111 pisze:Być może te rekompensaty są tylko dlatego, że Play jest nową siecią, a za rok zapomną o tym pojęciu..
tomko111 rekompensatę możesz otrzymać nie tylko w Play. Jeśli inne sieci zawinią też potrafią przyznać się do błędu :wink:
Sorry, że ciągle nawiązuje do Orange, ale byłem w tej sieci - nigdy, nie przyznali się do błędu, pomimo tego, że błąd był ewidentnie po ich stronie.

 #242079  autor: Prometo
 26 gru 2007, 23:54
tomko111 pisze:Sorry, że ciągle nawiązuje do Orange, ale byłem w tej sieci - nigdy, nie przyznali się do błędu, pomimo tego, że błąd był ewidentnie po ich stronie.
No to miałeś pecha

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #242080  autor: dechomenon
 26 gru 2007, 23:55
musisz mieć na uwadze, że teraz wszystkie oczy są skierowane na play, każdy ich ruch jest obserwowany, analizowany, a to dlatego, że są najmłodsi na rynku oraz dlatego, że ludzie mają większą świadomość czyt. dostęp do informacji...bo jeśli np. uzyskasz pewne info w bok-u to zaraz możesz wpaść na telepolis i zrobić konfrontację i prawda wyjdzie...to potężne narzędzie...trzeba tylko dobrze nim władać

 #242082  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:57
kamil1221 pisze:Dochodzi do tego jeszcze jedno Ty masz Play na kartę a ja Abo a zawsze klient, który ma abo jest lepiej traktowany (a przynamniej zawsze tak sprawdzało się to w moim przypadku).
no właśnie, a tak być nie powinno... bo tak, klient który ma PlayKartę (przynajmniej ja) nigdzie nie przejdzie dalej np. PlayAbonament. PlayKarta powinna być wzornikiem dla klienta do zakupu dalszych usług a nawet związaniu się umową. W PLAY, tak póki co nie jest...
tomko111 pisze:D@rio - nie łap mnie za słówka Wiesz o co mi chodzi. Nie mam gwarancji na piśmie, ale w 100% przypadkach, z którymi się do tej pory spotkałem, każdy kto miał problem ze siecią dostawał rekompensatę
Wierz mi że ja jestem 100% konkretny facet. Nie bawię się w żadne gierki słowne bo już z tego wyrosłem. Więc, tym samym przyjmij do wiadomości że Ciebie nie łapię też za żadne słówka tylko po prostu rozmawiam aby dojść do prawdy i zrozumieć o co Ci chodzi w 100%. Pozatym, już masz 95% tej gwarancji bo ja na 5 zgłoszeń nie dostałem ani jednej rekompensaty...
tomko111 pisze:Dechomenon, a myślisz, że takie problemy są tylko w Playu? Założę się, że w innych sieciach też, tylko nikt o tym po prostu tutaj nie pisze.
ja Ci dam jedną dobrą radę - ty się lepiej z Nami nie zakładaj... ;)

P.S
Pracujesz dla PLAYa (P4) czy to po prostu ot taka "miłość"? :-)
Ostatnio zmieniony 26 gru 2007, 23:59 przez D@rio, łącznie zmieniany 2 razy.

Obrazek
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7