kamil1221 pisze:Dochodzi do tego jeszcze jedno Ty masz Play na kartę a ja Abo a zawsze klient, który ma abo jest lepiej traktowany (a przynamniej zawsze tak sprawdzało się to w moim przypadku).
no właśnie, a tak być nie powinno... bo tak, klient który ma PlayKartę (przynajmniej ja) nigdzie nie przejdzie dalej np. PlayAbonament. PlayKarta powinna być wzornikiem dla klienta do zakupu dalszych usług a nawet związaniu się umową. W PLAY, tak póki co nie jest...
tomko111 pisze:D@rio - nie łap mnie za słówka Wiesz o co mi chodzi. Nie mam gwarancji na piśmie, ale w 100% przypadkach, z którymi się do tej pory spotkałem, każdy kto miał problem ze siecią dostawał rekompensatę
Wierz mi że ja jestem 100% konkretny facet. Nie bawię się w żadne gierki słowne bo już z tego wyrosłem. Więc, tym samym przyjmij do wiadomości że Ciebie nie łapię też za żadne słówka tylko po prostu rozmawiam aby dojść do prawdy i zrozumieć o co Ci chodzi w 100%. Pozatym, już masz 95% tej gwarancji bo ja na 5 zgłoszeń nie dostałem ani jednej rekompensaty...
tomko111 pisze:Dechomenon, a myślisz, że takie problemy są tylko w Playu? Założę się, że w innych sieciach też, tylko nikt o tym po prostu tutaj nie pisze.
ja Ci dam jedną dobrą radę - ty się lepiej z Nami nie zakładaj...
P.S
Pracujesz dla PLAYa (P4) czy to po prostu ot taka "miłość"?