Strona 4 z 675

Post:12 lis 2012, 17:41
autor: pkjack
A ja mam taki epytanie. Pod koniec pazdziernika kupiłem przez sklep internetowy htc one s w abonamencie 89zl. Pare dni pozniej dostałęm kod rabatowy -30% wiec jasno kalkulująć nie odebrałęm przesyłki od kuriera bo postanowiłem złozyc nowe zamówienie z rabatem :).
Dzisiaj wchodze na sklep orange a w podumowaniu widze ze ni emoge zlozyc zamowienia na ten pesel. Dzwonie wiec do konsultanta który poinformował mnie ze paczka lezy dalej w oddziale DPD i dopiero jak zostanie zwrocona bede mogl złozyc nowe zamowienie. Konsultant dzwonił do odziału DPD zdziwiony ze juz tyle czasu paczka zalega u nich na magazynie ( za co dziekuje :)) i jutro maja odesłac paczke do orange.

Kod jest wazny do 18-go listopada i tutaj pytanie co zrobic jak jutro odesla paczke do orange zeby zdazyc przed 18-tym zlozyc nowe zamowienie. Jak to przyspieszyc? Najlepiej kontaktowac sie ze sklepem orange czy jakis inny numer?

Post:12 lis 2012, 18:05
autor: juga
Witam,
mam pytanie odnośnie blokady telefonu, w trakcie rozmowy z konsultantem powiedział, że może usunąc za 20 zł, potem się wycofał i powiedział że musi mi zmniejszyc iloścć MB i 1 opcję z oferty abym miał usuniętą blokadę za 20 zł.
Jak to jest na prawdę ?

Post:12 lis 2012, 20:58
autor: OrangeDlaFirm
do wykasowania

Post:12 lis 2012, 21:21
autor: rafaelek17
rafaelek17 napisał/a:
Cytat:

rafaelek17 napisał/a:
Witam.
Przedłużałem ostatnio umowę przez sklep on-line z wykorzystaniem rabatu 200 zł, za który wielkie dzięki i wybrałem opcję płacenia punktami PAYBACK. Wypełniłem wszystkie niezbędne dane, po czym w potwierdzeniu zamówienia widnieje, że mam zapłacić kurierowi 99 zł (cena po rabacie- całkowicie pokryta miała być punktami PAYBACK). Dzwoniłem wczoraj do BOK - wszyscy konsultanci zajęci, wybrałem opcję oddzwonienia do mnie w ciągu 24h, na razie cisza.
Dzisiaj po 18 ma przyjść kurier no i pytanie co z tym fantem zrobić?


Czy był już u Ciebie kurier? Odebrałeś przesyłkę?


Tak był już kurier, przesyłka odebrana.

Sprawdziłem jeszcze raz krok po kroku jakbym robił nowe zamówienie. Jest niby informacja, że trzeba kliknąć żeby sprawdzić stan konta Payback. Niestety pominąłem tą czynność i dałem dalej/kontynuuj. Mimo wszystko uważam, że to bardzo nie fair ze strony Orange bo forma płatności na pewno była zaznaczone jako Payback, dane wypełnione. Powinna być jakaś informacja po naciśnięciu tego dalej, że w ten sposób płacę jednak gotówką/albo polecenie sprawdzeniu stanu konta, a tu od razu podsumowanie zakupu z kwotą do zapłaty. Nieładnie Orange traktuje klientów, oj nieładnie.


Jak znajdziesz chwilę czasu to zachęcam Cię do kontaktu ze mną korzystając z formularza Pomoc Orange https://www.facebook.com/...278559028851067 Myślę, że wspólnie znajdziemy jakieś rozwiązanie tej sytuacji. W treści zgłoszenia podaj link do tego wątku. Postaram Ci się pomóc.
Da radę jakoś obejść tego Facebooka? Czy muszę się tam specjalnie zarejestrować?

Post:12 lis 2012, 21:21
autor: skapskiadi
Witam, chciałbym przedłużyć umowę z orange w planie dla firm jednak mam mały kłopot :/
Przykładowo wybieram plan z grupy korzystnych rabatów a dokładniej "korzystny 150", według tabelki miesięcznie płacę prawie 40zł brutto. Jest też napisane, że łączna liczba minut w abonamencie to 165, rozumiem, że są to darmowe minuty? Dalej napisane jest, że stawka za minutę połączenia w abonamencie to 0,26zł a stawka za minutę połączenia po wykorzystaniu minut z abonamentu to 0,36zł. Ja to rozumiem w ten sposób, że mam 165 minut po 26gr, jak je wykorzystam to płacę już 36gr za minutę. Dobrze to zrozumiałem? Gubię się w tym wszystkim bo nie piszą tego w prosty sposób, co jest darmowe a co nie i ile kosztuje ;P

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam ;)

Post:12 lis 2012, 21:34
autor: Vieslav
Może ktoś napisać jak wygląda obecnie przedłużenie umowy bez telefonu w smart plan halo (abonament 59zł)? Plan nielimitowany do Orange nie wchodzi w grę, potrzebne jest około 100 smsów miesięcznie (czyli w takim przypadku dodatkowe 20zł do rachunku). Znajomej za kilka miesięcy kończy się umowa i nie wiemy, czy nastawiać się na umowę bez telefonu i takowy kupić oddzielnie, czy nie ma sensu się bawić w coś takiego i brać z telefonem.

Post:13 lis 2012, 00:07
autor: OrangeDlaFirm
skapskiadi pisze:Witam, chciałbym przedłużyć umowę z orange w planie dla firm jednak mam mały kłopot :/
Przykładowo wybieram plan z grupy korzystnych rabatów a dokładniej "korzystny 150", według tabelki miesięcznie płacę prawie 40zł brutto. Jest też napisane, że łączna liczba minut w abonamencie to 165, rozumiem, że są to darmowe minuty? Dalej napisane jest, że stawka za minutę połączenia w abonamencie to 0,26zł a stawka za minutę połączenia po wykorzystaniu minut z abonamentu to 0,36zł. Ja to rozumiem w ten sposób, że mam 165 minut po 26gr, jak je wykorzystam to płacę już 36gr za minutę. Dobrze to zrozumiałem? Gubię się w tym wszystkim bo nie piszą tego w prosty sposób, co jest darmowe a co nie i ile kosztuje ;P

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam ;)
Dobrze zrozumiałeś :)

Odblokuj PW, mam dla Ciebie o niebo lepszą ofertę.

Post:13 lis 2012, 06:14
autor: pkjack
promocja na -200 trwa do 31.13 a na rabat -30% do 18 listopada tak?

Post:13 lis 2012, 13:46
autor: baster
Panowie, jak to jest ( pytam Panów z orange )

Miałem umowę do 9 stycznia 2013. Korzystając z kuponu na -30 % przedłużyłem umowę o 24 miesiące poprzez sklep internetowy.
Umowa z nowymi stawkami wchodzi w życie 26 listopada ( nowy okres rozliczeniowy ) więc umowa powinna obowiązywać do 26 listopada 2014 roku ... tymczasem w informacjach na stronie orange obowiązuje do 9 stycznia 2015 roku. Dlaczego tak się dzieje ?

Post:13 lis 2012, 13:59
autor: pkjack
Stara umowe masz jak sam napisales do 9 stycznia 2013r. Przedluzyles juz teraz umowe na 24 miesiace. Nowe stawki wchodza moze i od 26 listopada ale to nie ma nic do rzeczy.
24 miesiace liczysz od konca starej umowy czyli 9 styczen + 24 miesiace = 9 styczen 2015 prosta matematyka.

Post:13 lis 2012, 14:48
autor: feru
Witam, kończy się umowa w grudniu na firmę. Interesuje mnie przedłużenie w FbO 109zł lub WzM 99zł, 24mc telefon Note2. tylko cena telefonu nie interesująca 670 netto, gdzie w FbO 139zł juz bardziej do przyjęcia 399zł. Dobra cena jest w Smart Multi abo 112zł po rabcie30% i 99zł fon. Ale z firmy tak nie przejdę :) Ktoś utargował dobrą cenę na Nota2 nie przekraczając 110zł abo ? Oczywiście rozważam tez przejście do plusa bo tam w abo 110zł bez łachy dają fona za 399zł.

Post:13 lis 2012, 18:33
autor: Masterjam77
Jakby kogoś interesowało 400 zł mniej za telefon http://shopping.groupon.pl/d-12468919-orange

Post:13 lis 2012, 18:45
autor: Kozo
Masterjam77 pisze:Jakby kogoś interesowało 400 zł mniej za telefon http://shopping.groupon.pl/d-12468919-orange
dzięki, ale to nie chodzi o 400 zł. mniej za telefon tylko o 400 zł. do wydania na grupon.pl

Post:13 lis 2012, 19:28
autor: skapskiadi
OrangeDlaFirm pisze:
skapskiadi pisze:Witam, chciałbym przedłużyć umowę z orange w planie dla firm jednak mam mały kłopot :/
Przykładowo wybieram plan z grupy korzystnych rabatów a dokładniej "korzystny 150", według tabelki miesięcznie płacę prawie 40zł brutto. Jest też napisane, że łączna liczba minut w abonamencie to 165, rozumiem, że są to darmowe minuty? Dalej napisane jest, że stawka za minutę połączenia w abonamencie to 0,26zł a stawka za minutę połączenia po wykorzystaniu minut z abonamentu to 0,36zł. Ja to rozumiem w ten sposób, że mam 165 minut po 26gr, jak je wykorzystam to płacę już 36gr za minutę. Dobrze to zrozumiałem? Gubię się w tym wszystkim bo nie piszą tego w prosty sposób, co jest darmowe a co nie i ile kosztuje ;P

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam ;)
Dobrze zrozumiałeś :)

Odblokuj PW, mam dla Ciebie o niebo lepszą ofertę.
Czyli ile w takim wypadku mam darmowych minut? Jeśli nic a mam płacić 40zł nie wiadomo za co to nie mam zamiaru przedłużać umowy. Jestem w Idei/Orange od ponad 10 lat a oferty dla takich osób co ja są co najmniej śmieszne...

Post:13 lis 2012, 20:31
autor: piterek1
Mam pytanie do osób, które niedawno przedłużały umowy przez e-sklep - ile czekaliście od złożenia zamówienia do jego wysłania? Moje od 24 godzin ma nadal status "nowe".

Post:13 lis 2012, 20:48
autor: baster
piterek1 pisze:Mam pytanie do osób, które niedawno przedłużały umowy przez e-sklep - ile czekaliście od złożenia zamówienia do jego wysłania? Moje od 24 godzin ma nadal status "nowe".
Na status do końca nie patrz ... u mnie widnieje również "nowe" a telefon mam już dawno w domu ...

Najlepiej przedzwoń na 510700700, powiedz że składałeś zamówienie i nie masz potwierdzenia na skrzynce email. Konsultant sprawdzi i możliwe że powie iż zamówienie jest w realizacji oraz poda nr ewentualnej przesyłki.

Ja zamówiłem Iphone 5 w czwartek 8 listopada a wczoraj 12 w poniedziałek miałem telefon u siebie.

Post:14 lis 2012, 01:15
autor: malsssh
Mam pytanie odnośnie mobilnej telewizji - gratisowego pakietu w Smart Plan Multi. Tu chodzi o tą telewizję Tu i Tam ? Jeżeli tak to czy transfer użyty na oglądanie tej TV jest pobierany z pakietu danych?

Czy to może to ? http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 728427.pdf

Późno jest i nie ogarniam. ;)

Post:14 lis 2012, 10:28
autor: piterek1
Ja zamówiłem Iphone 5 w czwartek 8 listopada a wczoraj 12 w poniedziałek miałem telefon u siebie.
A jak wygląda sprawa z wymianą karty na mikro sim - na forach ludzie piszą że są z tym problemy - starą kartę deaktywują a nowa nie działa od razu.

Post:14 lis 2012, 10:56
autor: baster
piterek1 pisze:
Ja zamówiłem Iphone 5 w czwartek 8 listopada a wczoraj 12 w poniedziałek miałem telefon u siebie.
A jak wygląda sprawa z wymianą karty na mikro sim - na forach ludzie piszą że są z tym problemy - starą kartę deaktywują a nowa nie działa od razu.
Witaj
Nie na micro sim a na nano sim. Miała być w przesyłce lecz jej nie było. Przyciąłem więc wcześniej już przyciętą simkę z micro sim do nano sim. I działa ... mi karty nie deaktywowali.

Post:14 lis 2012, 14:54
autor: Orange Ekspert
piterek1 pisze:
Ja zamówiłem Iphone 5 w czwartek 8 listopada a wczoraj 12 w poniedziałek miałem telefon u siebie.
A jak wygląda sprawa z wymianą karty na mikro sim - na forach ludzie piszą że są z tym problemy - starą kartę deaktywują a nowa nie działa od razu.
W przypadku większych Salonów Orange karty nanoSIM są dostępne i można dokonać takiej wymiany. Przed wizytą zachęcam do kontaktu z salonem, aby upewnić się czy dane karty SIM są na stanach magazynowych salonu. Dane adresowe oraz numery kontaktowe punktów Orange można znaleźć tutaj http://www.salony-orange.wp.pl

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert