Strona 48 z 69

Post:29 lip 2014, 14:39
autor: Orange Ekspert
Te dwie usługi działają niezależnie. Będziesz mógł skorzystać z każdej z nich po spełnieniu wszystkich warunków danej promocji.

Z jakich usług obecnie korzystasz w naszej sieci?

Post:15 wrz 2014, 00:11
autor: Sowolog
10 września złożyłem (online) wniosek o przeniesienie numeru do Orange (z Play). Kurier z przesyłką powinien być jutro. W jakim terminie (ustawowo jest chyba max 3 dni) Play powinno określić się w kwestii wyrażenia zgody (lub jej braku) na przeniesienie numeru?

Umowę w Play mam do 30 września, chciałbym od 1 października być już w Orange i taką też datę (1 październik) podałem na przeniesienie numeru.
Obecnie w Play mam złożone wypowiedzenie umowy z dyspozycją przejścia na kartę.

Pierwszy raz przenoszę numer abonamentowy i nie chciałbym skończyć z tymczasowym numerem Orange.

Edit. Odpowiem sam sobie. Po kontakcie z Orange nakazamo mi nie odbierać przesyłki od kuriera. Podobno nowe zamówienie mogę złożyć po 72h.

6 mies

Post:15 wrz 2014, 20:13
autor: Przemq36
jak by ktoś był zainteresowany 6 mies za 0zł to walcie na pw

Post:16 wrz 2014, 12:45
autor: majeczka81
Witam, jaka jest oferta na przeniesienie numeru do Orange ? Jakiś rabat, zniżki na aparat.. ? Interesuje mnie sgs5 w abonamencie nie wiekszym niz 100zl. telefon zarejestrowany na firmę. Dzieki za odpowiedź.

Post:16 wrz 2014, 15:33
autor: anita8503
Szalone dni Orange
Kliknij "pobierz kod rabatowy"

Post:18 wrz 2014, 11:54
autor: wlkp
Szalone dni się skończyły w Orange,a czy te 6 miesięcy za 0 jest nadal dla przenoszących numer ?

Już wiem,nie ma obecnie !

Post:21 wrz 2014, 15:04
autor: sponge_37
Witam, 6m-c za 0 zł nadal jest aktualne, dla zainteresowanych info na priv.

Post:23 wrz 2014, 12:43
autor: niebluznij
Przenosze numer z play od Orange.dzisiaj był u mnie kurier, podpisałem umowę. Teraz moje pytanie ;) kiedy będzie aktywny numer tymczasowy? Mam gdzieś zadzwonić? Proszę o radę
Pozdrawiam Bartek.

Post:23 wrz 2014, 14:04
autor: janass
Witam czy dwie promocje dla przenoszących numer do orange mogą się łąćzyć.
Rabat -30% i sześć miesięcy za "0" zł.
Interesuje mnie promocja Orange po rabacie 30% 61,49zł z Sony Z1 za 99zł:
- no limit kom
- no limit stac
- no limit sms/mms
-2gb
- 400min w roamingu
Czy bede miał tez sześć miesiecy za "0"zł

Post:23 wrz 2014, 16:06
autor: onifer2
janass- promocje dla przenoszących numer nie łączą się. Każdy by tak chciał, 30% taniej abonament i jeszcze 6 mies. gratis.:)

Post:24 wrz 2014, 22:28
autor: potter28
OrangeDlaFirm pisze:oferta no limit + 1GB nawet za 23,50zl netto miesięcznie
- dedykowana dla firm przy przeniesieniu numerów do Orange, szczegóły na priv

Jakim cudem? Wyliczyłem wszystkie możliwości i w żadnej mi taka cena nie wychodzi.
Bizz 60 brałeś pod uwagę czy Bizz 40 ze swobodnymi rozmowami ?

Post:06 paź 2014, 17:02
autor: onifer2
Ja z innej beczki.
23.09 zamawiałem przez infolinię sprzedażową abonament w ramach promocji z przeniesieniem numeru "szalone dni" z 6 mies. gratis abonamentu.

Na umowie podpisanej kurierowi jasno i wyraźnie widnieje zapis, iż od 1 do 6 okresu rozliczeniowego abonament gratis, a od 7 okresu rozliczeniowego 74,99zł.

Niestety logując się na konto online widnieje zapis o udzielonych tylko 3 miesiącach gratis zamiast 6 miesięcy. Konsultant to potwierdził.

W jaki sposób mogę w tym momencie zgłaszać nieprawidłowe naliczenie gratisowych miesięcy, czy przesyłać skan umowy a jeśli tak na jaki mail?

Post:07 paź 2014, 10:40
autor: Ginkgo biloba
Opiszę swoją sytuację.
Jak w komedii Barei.

Chce przenieść numer z nju do orange.
Złożyłem zamówienie przez www.orange.pl. Dokładnie opisana procedura jest tu:
http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... ticle.html

Zjawił się kurier, podpisałem umowę, odebrałem paczke z telefonem.
Tylko nie dostałem karty SIM mini. Dlaczego na stronie WWW jest napisane:
"po pozytywnej weryfikacji w ciągu 5 dni przyjedzie do Ciebie Kurier z umową, telefonem oraz kartą SIM."

Nie mogę używać telefonu bo nie mam karty (stara nie pasuje). Zadzwoniłem na BOK orange. Miła pani mówi żebym sobie wymienil w salonie bo oni nie przyślą.
Ja nie po to zamawiam przez internet żebym potem miał lecieć po samą kartę SIM do salonu.
Inna sprzawa, że do czasu przeniesienia nie jestem w Orange więc karty nie dostanę.

Ciężko jest to zrozumieć :(

Post:07 paź 2014, 13:15
autor: orson_dzi
Ginkgo biloba pisze:Inna sprzawa, że do czasu przeniesienia nie jestem w Orange więc karty nie dostanę.
Jesteś i dostaniesz. Masz numer tymczasowy.

Post:07 paź 2014, 16:51
autor: Ginkgo biloba
orson_dzi pisze:
Ginkgo biloba pisze:Inna sprzawa, że do czasu przeniesienia nie jestem w Orange więc karty nie dostanę.
Jesteś i dostaniesz. Masz numer tymczasowy.
Gdybym miał to chyba byłoby coś napisane w umowie, a nie ma.

Post:20 paź 2014, 13:40
autor: niebluznij
Witam serdecznie. 17 września podpisałem umowę Orange ,która dotyczyla również przeniesienia numeru z play. Umowa z play kończyła mi się 10 października, pani poinformowała mnie,że numer zostanie przeniesiony z data zakończenia umowy z play czyli 10 paź. Tak się nie stało. Dzisiaj dostaje kolejna fakturę od play ( Okres rozliczeniowy od 10 paź do 11 listopada) co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy to normalne?

Prosze o pomoc.

Post:20 paź 2014, 13:46
autor: adi23
niebluznij pisze:Witam serdecznie. 17 września podpisałem umowę Orange ,która dotyczyla również przeniesienia numeru z play. Umowa z play kończyła mi się 10 października, pani poinformowała mnie,że numer zostanie przeniesiony z data zakończenia umowy z play czyli 10 paź. Tak się nie stało. Dzisiaj dostaje kolejna fakturę od play ( Okres rozliczeniowy od 10 paź do 11 listopada) co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy to normalne?

Prosze o pomoc.
Wszystkie rozmowy są nagrywane dzwoń do Orange może coś pokręcili i poproś o otworzenie rozmowy i zgłoś reklamacje

Post:20 paź 2014, 13:50
autor: onifer2
We wczorajszym dniu za pośrednictwem inoflinii sprzedazowej 801234567 składałem dyspozycję przeniesienia numeru do Orange. Niestety zapomniałem dopytać pod koniec rozmowy o numer zamówienia.
Na maila którego podałem od wczoraj nie przyszło żadne potwierdzenie rozmowy i zamówienia, mimo że miesiąc wcześniej analogicznie składałem zamówienie z przeniesieniem i po 15 minutach miałem na maila numer zamówienia by śledzić jego status.

Dzwoniłem już dwa razy na infolinię, podobno jest w systemie ale nikt nie jest w stanie podać mi numeru tego zamówienia, że się nie wyświetla konsultantowi, sytuacja bez wyjścia. Zero informacji, nie wiem czy przeniesienie dojdzie do skutuku i kiedy się spodziewać kuriera. Żadnych informacji mailowych, smsowych.
Co dalej?

Post:20 paź 2014, 14:27
autor: artix
niebluznij pisze:Witam serdecznie. 17 września podpisałem umowę Orange ,która dotyczyla również przeniesienia numeru z play. Umowa z play kończyła mi się 10 października, pani poinformowała mnie,że numer zostanie przeniesiony z data zakończenia umowy z play czyli 10 paź. Tak się nie stało. Dzisiaj dostaje kolejna fakturę od play ( Okres rozliczeniowy od 10 paź do 11 listopada) co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy to normalne?

Prosze o pomoc.
30 dni wypowiedzenia od 17 września to 17 października, a skoro okres rozliczeniowy zaczyna się dnia 10, więc przeniesienie powinno być 10 listopada.

Post:15 lis 2014, 20:41
autor: rtx
Witam
Mam pytanie odnośnie Orange Open. Czy przy przeniesieniu dwóch numerów z abonamentów w Play (już na umowie bezterminowej), które są na dwie różne osoby (mąż i żona) przez stronę internetową orange.pl i wykorzystując jeszcze kupon rabatowy 30% z Grupera (konkretnie dwa abonamenty Smart Plan Multi II) dostanę zniżkę 10zł w ramach Orange Open?