Ku mojemu zdziwieniu wczoraj po 21 zadzwonił konsultant, że bardzo przeprasza, ale mieli błąd w systemie i potwierdził całe zamówienie. Jedyne co mi się nie podoba to to, że muszę czekać kolejne dwa tygodnie. Ciekawe czy zadzwonili sami z siebie, czy może przez moje maile, czy przez siedzenie pół godziny telefonie i przełączenie między różnymi działami.
Ale coś mam takie przeczucie, że tu było tylko, aby spławić, bo ani żadnego maila nie dostałem, ani status zamówienia się jeszcze nie zmienił i na dodatek zadzwonił praktycznie na ostatnią chwilę. Chyba poczekam kolejne dwa tygodnie, potem kolejne dwa i może za rok dostanę telefon.
[ Dodano: 2013-10-04, 15:15 ]
Przed chwilą dostałem maila o takiej treści
Witam serdecznie,
Uprzejmie informuję, że Pana zamówienie nosi status Zarezerwowane - status ten
utrzymuje się przez tak długi okres w wyniku błędu systemu. Zamówienie to nie
zostanie zrealizowane.
Proszę podać kod rabatowy, którego Pan użył przy składaniu zamówienia -
prześlemy zapytanie o nowy kod, aby mógł Pan złożyć nowe zamówienie z rabatem.
--
Zapraszamy do korzystania z oferty Sklepu Internetowego Orange.pl.
Pozdrawiam,
Maciej Zahorski
Sklep Internetowy Orange
I kto teraz mówi prawdę ? Konsultant, który wczoraj dzwonił czy on ?