Post:02 lis 2012, 13:10
BUCiu, Nigdy wcześniej nie zadawałem takiego pytania. To pierwszy raz. Dzięki za odp.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Niestety ale to potwierdzam. Zdarza się dość często, że podczas rozmowy następuje handover na 2G. Dla mnie gorszą sprawą jest to, że jest to słyszalny handover (samo przejście z 3G na 2G jak również podczas skoków 900 - 1800 Mhz). W T-Mobile przed Networks handovery odbywały się praktycznie niesłyszalnie dla ucha, teraz niestety jest tak jak to było wcześniej (i jest teraz) w Orange - w momencie handoveru słychać ścięcie rozmowy :-/ Poza tym sam projekt Networks oceniam pozytywnie - zwiększył się zasięg, jak też sam necik śmiga lepiej. Nie ma też nielogicznego siania, w paśmie 3G, ile fabryka dała (tak jak to miał w zwyczaju TMobile przetiltowywać anteny). Z voice jest niestety słabiej, jak w powyższym opisie.MaciejM pisze:Niestety NetWorks! popsuło jakość sieci T-Mobile. Teraz w T-Mobile potrafi zrzucić do 2G podczas rozmowy mimo silnego sygnału 3G tak samo jak kiedyś i obecnie w Orange. Nawet w Playu trzyma się 3G podczas rozmowy nie wspominając o Plusie.
Kryniczanin pisze: Dam Ci przykład z Krzyżówki droga krajowa 75. Stacja T-Mobile około 1,5km w stronę Krynicy się znajduję mam z niej ok zasięg(...) Czy utrzymane zostaną 2 stacje oddalone od siebie o 1,5km? Wątpliwe ideą Networks jest redukcja kosztów. Czyli można sobie zadać pytanie komu się pokaże środkowy palec? Mi czy mieszkańcom stacji gdzie Orange ma lepszy zasięg? Ktoś będzie pokrzywdzony. Ja mam obawy że Networks pogorszy zasięg, ograniczy dostęp i łączenie takie będzie bardzo złe dla abonentów.
tesla pisze:nie martw się, obie zostają w N!
Szkoda mi nerwów, by się z nimi użerać. Każdego emaila olewają ciepłym moczem wysyłając wcześniej przygotowane formułki, tak samo jak Orange.matteo pisze:Zgłaszajcie z tego powodu jak najwięcej reklamacji. Urzędowo mają 30 dni na odpowiedź, a jak ruch reklamacyjny się im zwiększy, to może coś z tym zrobią.
Pomijam fakt, że w Krakowie co chwilę "sieć zajęta" na 2G i 3G. Podobno mają już to zgłoszone, ale nie ma wyznaczonego terminu rozwiązania problemu.
Im więcej ludzi zgłosi problem, tym większa szansa, że coś z tym zrobią.
No niestety.MaciejM pisze:Szkoda mi nerwów, by się z nimi użerać. Każdego emaila olewają ciepłym moczem wysyłając wcześniej przygotowane formułki, tak samo jak Orange.matteo pisze:Zgłaszajcie z tego powodu jak najwięcej reklamacji. Urzędowo mają 30 dni na odpowiedź, a jak ruch reklamacyjny się im zwiększy, to może coś z tym zrobią.
Pomijam fakt, że w Krakowie co chwilę "sieć zajęta" na 2G i 3G. Podobno mają już to zgłoszone, ale nie ma wyznaczonego terminu rozwiązania problemu.
Im więcej ludzi zgłosi problem, tym większa szansa, że coś z tym zrobią.
Na razie korzystam z Plusa i złego słowa powiedzieć nie mogę, lecz zdarzają się miejsca gdzie na UMTS900 Aero2 są problemy z VOICE, ale rozmowy nie zrzuca do 2G z 3G.
Prawdę mówiąc Play działa lepiej niż NetWorks! na UMTS, nie mówię tutaj o prędkościach, lecz o handoverach i rozmowach głosowych, które nie są zrzucane do 2G.
Najlepiej będzie korzystać z innego operatora![]()
Szkoda, że TP S.A i PTK Centertel tak po prostu została sprzedana Francuzom. Nie mówię, że prywatyzacja jest zła, ale nie mogli zatrzymać kapitału w polskich rękach ?
Za czasów PL-IDEI wszystko działało lepiej. Teraz niedawno powstała spółka NetWorks! chce najmniejszym kosztem nachapać się jak najwięcej.
Jak tak dalej pójdzie to Polska będzie spółką akcyjną w której nawet sklepiki osiedlowe i warzywniaki będą własnością państw zachodu.
UMTS w ramach Networks! działa tylko na 2100, U900 przynajmniej na razie nie jest dostępne.Edmund pisze:Niestety nie sprawdziłem czy HSPA+ działało wyłącznie na 2100MHz czy też na 900MHz.
Pełen profesjonalizm jaśnie zacny panieWitam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Kombinacje klawiszy: Ctrl + F5 może Pan wyświetlić po uruchomieniu przeglądarki w tablecie i wybraniu opcji wpisywania tekstu. Mam nadzieje, że podane informacje będą pomocne.
Pozdrawiam,
Artur K.
Doradca w Departamencie Obsługi Klientów Indywidualnych
PTK Centertel Sp. z o.o.
Jak najłatwiej ocenić czy to 2100 czy 900?Edmund pisze:UMTS w ramach Networks! działa tylko na 2100, U900 przynajmniej na razie nie jest dostępne.
Coś mi się wydaje, że na wsi będzie 900...MaciejM pisze:...najłatwiej ocenić po zasięgu, jego stabilności...