Re: [Plus] Modernizacja, rozbudowa, konfiguracja sieci
Post:24 sie 2016, 10:06
@3G - ciekawa Twoja filozofia. Bo Ty nie spotkałeś się z przypadkiem, że transmisja nie da się uruchomić, wobec tego ja przesadzam. Zaiste ciekawe.
Zgłaszałem 3 razy na infolinii Plusa i wysłałem dwie reklamacje, jedna mailem, druga pisemna, papierowa. Nadal Wg Ciebie nie chcę zgłosić? To infolinia Plusa jest atrapą i żeby otrzymać pomoc, należy zgłaszać na jakimś ich tam forum? To po co jest infolinia?
Piszę na podstawie swoich doświadczeń. Mam nie pisać prawdy, bo co? Bo o Plusie wolno pisać tylko dobrze?
I na jakiej podstawie sądzisz, że jestem wyjątkiem? Znasz opinie wszystkich paru milionów klientów Plusa i wiesz, że tylko ja mam taki problem? A nawet jeśli tak by było, to co - nie wolno byłoby mi o moim problemie pisać? Cóż, wolność słowa, te sprawy...
W tym tygodniu idzie skarga do UKE. Na wadliwe działanie a raczej brak działania usługi operatora, na wprowadzanie w błąd przez konsultanta i narażanie na dodatkowe koszty(mam nazwisko pani, która kazała włączyć dodatkowy płatny pakiet- oczywiście nie pomogło)No i na opieszałość (2 miesiące).
U Ciebie działa dobrze, tak bardzo lubisz Plusa - super. Ja mam akurat z tym operatorem najgorsze doświadczenia i mam prawo o tym pisać.
Zgłaszałem 3 razy na infolinii Plusa i wysłałem dwie reklamacje, jedna mailem, druga pisemna, papierowa. Nadal Wg Ciebie nie chcę zgłosić? To infolinia Plusa jest atrapą i żeby otrzymać pomoc, należy zgłaszać na jakimś ich tam forum? To po co jest infolinia?
Piszę na podstawie swoich doświadczeń. Mam nie pisać prawdy, bo co? Bo o Plusie wolno pisać tylko dobrze?
I na jakiej podstawie sądzisz, że jestem wyjątkiem? Znasz opinie wszystkich paru milionów klientów Plusa i wiesz, że tylko ja mam taki problem? A nawet jeśli tak by było, to co - nie wolno byłoby mi o moim problemie pisać? Cóż, wolność słowa, te sprawy...
W tym tygodniu idzie skarga do UKE. Na wadliwe działanie a raczej brak działania usługi operatora, na wprowadzanie w błąd przez konsultanta i narażanie na dodatkowe koszty(mam nazwisko pani, która kazała włączyć dodatkowy płatny pakiet- oczywiście nie pomogło)No i na opieszałość (2 miesiące).
U Ciebie działa dobrze, tak bardzo lubisz Plusa - super. Ja mam akurat z tym operatorem najgorsze doświadczenia i mam prawo o tym pisać.