Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach - cz. 2.
Post:15 kwie 2021, 12:16
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Po pierwsze, to "standardowa" odpowiedź BOK, która nie zawsze ma związek z rzeczywistością.mskrot pisze: ↑15 kwie 2021, 11:19Na pytanie zadane obsłudze klienta NJU otrzymałem odpowiedź:
"Państwa karta SIM jest przystosowana do obsługi usług i same usługi VoLTE i wifi Calling też są aktywne na numerze xxxxxxxxx.
Jednak posiadany przez Państwa telefon nie pochodzi z dystrybucji naszej sieci, co wyklucza możliwość skorzystania z tych usług".
Nie sądzę, gdyż konfiguracja w oprogramowaniu brandowanym (OPV) nie zmieniła się - nju cały czas działa poprawnie. Konfiguracja Orange / nju z oprogramowania XEO i z OPV różnią się pewnymi szczegółami, nie jest to copy-paste, więc ktoś z Samsunga ingeruje w XEO. Orange jest odpowiedzialne za OPV.
Ja widzę najnowsze ze stycznia, więc może to poprawili wtedy - trzeba sprawdzić czy telefon wykrywa jakąś aktualizację oprogramowania.
Tak, w styczniu zostało wydane, ale datę zbudowania ma listopadową... Niestety, zarówno wersja z listopada i ze stycznia ma ten sam problem w ustawieniach dla XEO.
Jeśli możesz na swoim Pixelu odblokowany bootloader, to możesz zrobić roota. A potem sprawdzić jakie masz profile IMS z aplikacji QPST. Aplikacja na Windowsa działa z każdym telefonem, który ma Snapdragona, więc jest duża szansa, że zmiana profilu IMS na Dt_poland_comercial pomoże.