DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
 #1174988  autor: Pawszu
 13 lip 2024, 11:29
Witam!

Opowiem może po kolei jaki problem mi doskwiera (jestem w tej dziedzinie laikiem). Posiadam internet z orange (neostrada) z downloadem 10 Mb/s i uploadem 1 Mb/s bez limitu transmisji danych. Dotychczas płaciłem 65 zł/miesięcznie.

Generalnie to internet najgorszy nie jest, do gier jest jak najbardziej ok, komputer podpięty LAN-em i jakoś to działa, ponieważ łącze jest stabilne jak to neostrada, (kabel wkopany w ziemie to musi działać chociaż by się waliło i paliło) i pomimo, że to łącze jest "wolne" to jest stabilne. Pobieranie i wysyłanie, tak jak napisałem wyżej... woła o pomstę do nieba -_-
Internet ten posiadam od 10 lat, (z przerwami, przez 2 lata byłem w t-mobile, umowa była śmieciowa nie byłem świadom w jakie bagno się wpakowałem, internet z limitem danych 100 gb... śmiech na sali jeżeli mowa tu o 6 domownikach z apetytem na oglądanie seriali, granie i wysyłanie czy też pobieranie plików)

Postanowiłem więc podjąć zmiany i rozejrzeć się w ofertach. Wiadome jest jedno, że najlepszą opcją jest zakup światłowodu ale takiej możliwości nie ma a na założenie tej technologi należy czekać jeszcze kilka lat...

Poszedłem w innym kierunku, aby spróbować z internetem radiowym/mobilnym/domowym jak zwał tak zwał. Dowiedziałem się o stronie internetowej btsearch gdzie można było sprawdzić jaką ma się odległość do nadajnika. W mojej miejscowości (Lipusz) są dwa odbiorniki.

Pierwszy ( Play) oraz drugi, wspólny (z T-mobile, Orange, Plus). Oba plus minus znajdują się 3 km od mojego miejsca zamieszkania.

Najlepsza oferta jaką znalazłem to z T-mobile, brzmi ona następująco: