Strona 12 z 15

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:04 maja 2024, 17:01
autor: Remington
A znasz chociaż jej numer? Może dostałeś SMS-em lub jest na czacie? Bo inaczej mogą się wyprzeć. 6 maja możesz się poskarżyć do UKE na brak odpowiedzi w terminie.

Kurczę, ta firma od ponad dwóch dekad nie zmieniła się jeśli chodzi o jakość traktowania klientów, ale ze znikaniem reklamacji spotykam się po raz pierwszy.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:04 maja 2024, 17:10
autor: Burito
Mam nawet pismo z Orange z którego wynika, że odpowiedzą na ta reklamację najpóźniej do 05-05-2024 r.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:05 maja 2024, 08:27
autor: IC_Current
No to szóstego należą Ci się wszystkie żądania jakie podniosłeś w reklamacji. A skarga do UKE/UOKIK też się przyda , żeby wiedzieli jaki nowy proceder sobie "przedsiębiorcy" wymyślili żeby unikać rozpatrzenia w terminie.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:06 maja 2024, 08:49
autor: Burito
Dziś kolejny dzień batalii z Orange, bo do 06.05.2024 r. miałem dostać odpowiedź na moją reklamację. Ostatnia informacja z czatu Orange:
"Wszystkie zgłaszane problemy związane z korzystaniem z Mój Orange są zgłoszeniem technicznym. Nie są reklamacją usługi telekomunikacyjnej. Tym samym nie obowiązuje nas termin 30 dni na udzielenie odpowiedzi na zgłoszenie w tej sprawie".

Chyba to trzeba użyć w skardze do UKE i UOKiK.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:06 maja 2024, 09:24
autor: Remington
To jest skandal, o którym pisałem.

Skarga do UOKiK koniecznie (UKE może też). Dołącz koniecznie regulamin: https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... 587e2a695b

Przecież ta odpowiedź jest sprzeczna z XI.6 tego regulaminu - operator wprost odmawia prawa do składania reklamacji dotyczących MO.

Pamiętaj tylko, aby w skardze do UOKiK nie pisać o sobie, tylko ogóle konsumentów.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:06 maja 2024, 11:41
autor: MariuszY
Remington pisze:
06 maja 2024, 09:24
To jest skandal, o którym pisałem.
...operator wprost odmawia prawa do składania reklamacji dotyczących MO.
Skandalem jest już samo anulowanie złożonej reklamacji. Operator nie ma żadnego prawa, aby tak czynić. Może tylko reklamację rozpatrzyć pozytywnie lub negatywnie, ewentualnie dochodzić polubownego załatwienia sprawy.
@Burito: Trzymam kciuki. Wobec braku rozpatrzenia reklamacji w wymaganym terminie wszystkie twoje zarzuty wobec operatora są z mocy prawa uzasadnione. Samo powiązanie aplikacji z pesel-em użytkownika sprawia, że nie możesz mieć wielu kont, więc twój numer musi zostać dodany i tyle.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:06 maja 2024, 11:58
autor: Remington
W „moim” przypadku rozpatrzyli reklamację błyskawicznie - negatywnie, pisząc, że to nie reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

Czyli podobnie jak u @Burito - też bezczelnie pomijając fakt, iż jest to reklamacja innej usługi niż telekomunikacyjna, a w dodatku przewidziana w regulaminie MO.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:07 maja 2024, 09:01
autor: Burito
Remington pisze:
06 maja 2024, 11:58
W „moim” przypadku rozpatrzyli reklamację błyskawicznie - negatywnie, pisząc, że to nie reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

Czyli podobnie jak u @Burito - też bezczelnie pomijając fakt, iż jest to reklamacja innej usługi niż telekomunikacyjna, a w dodatku przewidziana w regulaminie MO.
U mnie jeszcze taka ciekawostka, że anulowani reklamację uznając, że nie jest reklamacją, po czym otworzyli nową "reklamację" pod którą mam uzyskać odpowiedź.
Normalnie cyrk ....

Obrazek

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:18 maja 2024, 12:14
autor: Burito
Ostateczna odpowiedź jaką otrzymałem z Orange:
Obrazek

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:18 maja 2024, 12:37
autor: Remington
Remington pisze:
06 maja 2024, 09:24
To jest skandal, o którym pisałem.

Skarga do UOKiK koniecznie (UKE może też). Dołącz koniecznie regulamin: https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... 587e2a695b

Przecież ta odpowiedź jest sprzeczna z XI.6 tego regulaminu - operator wprost odmawia prawa do składania reklamacji dotyczących MO.

Pamiętaj tylko, aby w skardze do UOKiK nie pisać o sobie, tylko ogóle konsumentów.

Czyli tak samo jak w znanym mi przypadku. Regulamin mówi o reklamacjach, a oni bezpardonowo wpierają, że to nie reklamacje. Oczywiście, że to nie jest reklamacja usługi telekomunikacyjnej, lecz to „reklamacja związana z funkcjonowaniem Mój Orange” (tak ją sami określili w regulaminie). Chociaż… skoro to nie usługa telekomunikacyjna, to może termin odpowiedzi skraca się z 30 do 14 dni?

Tak czy siak warto napisać do UOKiK i UKE. Nie może być tak, że przedsiębiorca przyznaje użytkownikom MO prawo do składania reklamacji, po czym odwraca kota ogonem.

Ciąg dalszy mojej refleksji znajduje się tutaj: viewtopic.php?p=1171566#p1171566

Re: [Orange] Orange Free na kartę - dyskusja ogólna

Post:27 maja 2024, 23:39
autor: Ciupaga
Hej, orientujecie się może dlaczego w na www MO nie mogę wymienić sim na esim?

Pojawia się tylko.opcja wymienić na zwykła karte sim..

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:28 maja 2024, 19:27
autor: Ciupaga
Rozmawiałem dziś z konsultantem. To prawda że wymiana. A esim następuje tylko przez konsultanta??

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:28 maja 2024, 19:38
autor: DEVI_UI
Tak. Zmienili to już jakiś czas temu.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:28 maja 2024, 20:21
autor: Remington
Zapewne z powodu fraudów. Czyli znowu uszczelniają tylko „stare” Orange, bez Flexa.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:12 lip 2024, 21:42
autor: Remington
Niedługo logowanie do www z użyciem kodu jednorazowego z SMS-a: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... ie-kod-sms

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:13 lip 2024, 06:54
autor: biala1991
Nawet nie wszystkie banki wymagają przy każdym logowaniu kodu sms a nadgorliwcy z Orange postanowili zadbać o bezpieczeństwo MO, którego główną częścią są reklamy :D Niech oni lepiej się zajmą poprawą działania tej ociężałej aplikacji, która z każdą aktualizacją chodzi coraz toporniej. Ludzie piszą o błędach, przez które (latami!) nie mają dostępu do konta, że trzeba je usuwać i zakładać na nowo co też nie gwarantuje sukcesu a jak tu już nie raz wspominałeś, Orange łamiąc własny regulamin nie przyjmuje reklamacji związanych z niedziałaniem MO, pomimo że np. warunkiem otrzymania zniżki w abo jest konieczność zalogowania się do MO.

Obawiam się czy mnie coś podobnego nie spotka, bo za kilka dni wygaśnie główny numer w aplikacji (głównym zrobiło go Orange, wbrew mojej woli). Czy MO się nie posypie po zdezaktywowaniu głównego numeru?
Gdyby Orange przestało ubezwłasnowalniać klientów i pozwoliło decydować jakie numery chcą mieć na koncie nie byłoby teraz problemu.


Edit.
Poronione pomysły Orange, okazało się, że pomimo wyłączonej autoryzacji sms, mam ustawiony nr do autoryzacji (nie pamiętam jaki). W aplikacji nie można podejrzeć jaki to nr, żeby go sprawdzić trzeba się zweryfikować kodem sms, który przychodzi na ten właśnie numer :D

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:20 lip 2024, 12:04
autor: biala1991
biala1991 pisze:
13 lip 2024, 06:54
Obawiam się czy mnie coś podobnego nie spotka, bo za kilka dni wygaśnie główny numer w aplikacji (głównym zrobiło go Orange, wbrew mojej woli). Czy MO się nie posypie po zdezaktywowaniu głównego numeru?
Gdyby Orange przestało ubezwłasnowalniać klientów i pozwoliło decydować jakie numery chcą mieć na koncie nie byłoby teraz problemu.

Stało się, wczoraj dostałam wiadomość, że mój nr zostanie usunięty i odzyskanie go nie będzie możliwe i dzisiaj faktycznie nr przestał logować się do sieci ale z MO nie zniknął, pokazuje się jako zablokowany z informacją, że mogę go odblokować i datą 19.08. Czy za miesiąc zostanie definitywnie wykasowany z MO czy będzie tam wisiał i mnie wkurzał, bo Orange, nie pytając mnie o zdanie zrobił go głównym numerem w aplikacji?
A jeśli zostanie usunięty to jak wpłynie to na działanie/niedziałanie MO?

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:20 lip 2024, 12:09
autor: Ciupaga
Po jakim czasie od wygasniecia przychodzacych dostałaś taka wiadomość?

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:20 lip 2024, 12:22
autor: Remington
@biala1991
Z tych postów nie do końca wynika czy to numer prepaid czy abo. Z moich przygód z MO wynika, że prepaidy znikają, a abo raz znikają, a innym wiszą latami.

Mówię o MO przez www, bo w aplikacji mobilnej jest lepiej.

Re: [Orange]Dyskusja o aplikacji internetowej i mobilnej Mój Orange

Post:20 lip 2024, 12:35
autor: biala1991
Ciupaga
Wiadomość dostałam w ostatnim dniu ważności połączeń przychodzących, następnego dnia zgodnie z zapowiedzią brak sieci.

Remington
To nr na kartę, czyli powinien zniknąć (za miesiąc?) bez konsekwencji związanych z niedziałaniem MO?

A fakt, że Orange ustawił go jako nr główny w MO jest bez znaczenia?
Po zalogowaniu przez stronę zawsze podstawia się konto tego numeru, w apce wchodzimy na ten nr, który był ostatnio używany.