Też mi się tak wydawało ale... w aplikacji korzystałam z dwóch profili-dwa numery, na konta których logowałam się mailem, pozostałe numery były podpięte pod te dwa główne. Do tego momentu się zgadza, maile przez które logowałam się w aplikacji były inne niż maile, przez które logowałam się na te numery na www. Te maile logujące z aplikacji pokazywały się w ustawieniach danego profilu.
Kiedy logowanie do aplikacji się posypało zbudowałam nowy profil oparty na zupełnie innym numerze, pod który podpięłam wszystkie pozostałe numery. I teraz w ustawieniach nowego profilu (apka) widzę jakiegoś maila sprzed wieków, maila z którego korzystałam podczas logowania na www i to na zupełnie innym numerze. Mało tego, ten mail zaciągnięty z logowania innego numeru na www przestał być używany zanim zakupiłam aktualny numer ustawiony teraz jako numer główny w apce
i jak pisałam nie da się go (maila) edytować ani usunąć z apki
Kiedy próbuję tworzyć kolejny profil na którymś z podpiętych numerów mogę wpisać dowolnego maila stąd naiwna wiara, że może uzupełnienie adresu wywoła okienko mailowe przy logowaniu.
Czy ktoś uzupełnił maila w profilu i jaki był efekt? Nie da się go potem usunąć tak jak w przypadku przypisanego mi maila? Ja już w systemach TM wykorzystałam tyle różnych adresów, że pula mi się wyczerpała
Z Pomocy w aplikacji:
"Dodanie do profilu adresu e-mail, pozwala zalogować się do aplikacji na dowolnym urządzeniu mobilnym bez konieczności podawania jednorazowego kodu. Aby skorzystać z tej metody logowania konieczne jest potwierdzenie profilu w aplikacji Mój T-Mobile. Sprawdź jak dodać adres i potwierdzić profil."
I tu cała instrukcja, może jednak coś jest na rzeczy i uzupełnienie profilu o maila spowoduje pojawienie się odpowiedniego okienka przy logowaniu?