Strona 1 z 1

[NJU] Brak lejka

Post:25 sie 2021, 12:34
autor: Micho
Czy to normalne, że po wykorzystaniu pakietu internetu nie ma lejka?
Obecnie mam 10GB w abonamencie za 29zł, gdy to zużyłem, kupiłem dodatkowy pakiet za 9zł, potem jeszcze 2 razy i jak mi się skończyły GB to dostałem sms, że internet zwolni do 64kb/s. Zwolnił 3 godz później, poszedłęm spać, cały dzień używałem wifi a wieczorem z ciekawośći odpaliłem LTE i internet nornalnie chodzi z prędkością jak wcześniej i tak już drugi tydzień. To ich jakiś błąd czy później dostane rachunek na 1000zł? :) Na stronie nic nie pokazuje dodatkowych opłat itd, nawet jak kupowałem pakiety, to nic nie doliczało, cały czas 29zł pokazuje.

Re: [NJU] Brak lejka

Post:25 sie 2021, 12:36
autor: Remington
Nie zaczął Ci się nowy okres rozliczeniowy?

Re: [NJU] Brak lejka

Post:25 sie 2021, 13:01
autor: KC-KARLOS
W nju głosowym masz bezpieczny lejek 64 kbps poza pakietami.
Tak, jak pisze Remington, sprawdź okres rozliczeniowy, na 99,9% jest pewne, że masz już nowy okres rozliczeniowy, a niewykorzystany net przepadł.
Możliwe jest też, że jest jakaś "anomalia" i net nadal działa, ale spokojnie, żadnymi kosztami Ciebie nie obciążą, gdyż lejek 64 kbps nie zawsze może się załączyć. Wtedy korzystaj do woli :)

Re: [NJU] Brak lejka

Post:25 sie 2021, 13:21
autor: Micho
Okres rozliczeniowy mam 5 każdego miesiąca. Czyli anomalia i chyba lejek sam się zdjął :)
Tylko czemu mi nigdzie nie podaje kwoty za te trzy pakiety po 9zł?

Re: [NJU] Brak lejka

Post:25 sie 2021, 13:25
autor: KC-KARLOS
Micho: bo te opłaty za te dodatkowe pakiety pojawią się dopiero na fakturze i nie są widoczne na saldzie konta.
W Mój Orange są widoczne kwoty za zakupione usługi dodatkowe jednorazowe, jako prognozowana kwota na następnej fakturze. W nju tego nie ma.

Re: [NJU] Brak lejka

Post:25 sie 2021, 13:39
autor: Micho
A ok, dzięki.