Strona 1 z 1

Czy można wycofać się jeszcze z umowy?

Post:08 sie 2013, 17:31
autor: beatka_wroclaw
Dzień dobry
piszę w sprawie mojej Mamy,zdecydowała się na podpisanie umowy o abonament tel stacjonarny i miała wybrany abonament poszła do punktu podpisała umowę.Dzisiaj przychodzi faktura i okazuje się,że ,że dostała droższy abonament chciała najtańszy a wlepiono jej droższy niz chciała.Oczywiście wiem,że Jej błąd bo zaufała pracownikowi i nie sprawdziła dokładnie gdy podpisywała ale cały czas powtarzała jaki chce abonament.Poszła dzisiaj do tego punktu partnerskiego i powiedziała jej ta dziewczyna,że dostała taki abonament jaki chciała...

Mama do umowy nie brała zadnego telefonu umowa na 18 miesięcy,jednak czy przysługuje prawo do odstąpienia umowy np do 10 dni ? a jeżeli tak to czy są to licozne dni ogólnie czy 10 dni roboczych?
Beata

Post:08 sie 2013, 17:51
autor: Kryniczanin
Jeśli umowa była podpisywana w punkcie / salonie operatora to niestety nie. Można jedynie próbować reklamacji i dobrej woli operatora po szczegółowym opisaniu sprawy.

Post:08 sie 2013, 18:30
autor: manyaky
Przykro mi to pisać, ale jedno to ogromna niekompetencja ludzi w salonach, która nie podlega właściwie żadnym kontrolom na bieżąco, a druga to że starci ludzie często słyszą co chcą, opacznie rozumieją i w końcu podpisują co innego, a co innego wydaje im się że podpisali. Żadna babcia nie będzie czytała cenników w salonie, a i pewnie jej ich nie wydrukują.

Jakiekolwiek reklamacje wyłącznie z dobrej woli operatora, można spróbować. Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni nie przysługuje.

Polecam na przyszłość, zamiast czekać w salonie, telefon na infolinię Orange w celach przedłużeniowych.

Post:14 sie 2013, 11:28
autor: Vieslav
Pierwszy rachunek może zawierać opłatę aktywacyjną stąd podwyższona kwota. Może umowa została źle wprowadzona do systemu? Sprawdź na umowie jak jest napisane.