Napiszę krótko (tzn. postaram się
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) choćby to: stan i ważność złotówek promocyjnych (promoZŁ) z Bonusu za rejestrację jak i GB promocyjnych według regulaminu promocji sprawdza się następująco:
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ NUMERU W PLAY” pisze:"9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play, Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
9.4. Bonus Rok Ważności Konta - kod *101#"
Więc jasno widać, że jakiekolwiek doładowanie konta promocyjnego złotówkowego i konta GB poprzez jakąkolwiek promocję/ofertę (promocja "Bonus za Rejestrację" nie wyklucza się z innymi), które spowoduje wydłużenie konta promoZŁ i/lub GB spowoduje też zmianę daty ważności Bonusu za rejestrację - bo jego ważność sprawdza się kodem *101# albo na Play24 - a jest tylko jedna data ważności konta promoZŁ i jedna data ważności GB.
I tak samo jest w taryfach internetowych.
Kasowanie Bonusów złotówkowych i GB z promocji za rejestrację jest bezprawne pod warunkiem, że przedłużyliśmy ważność konta promoZŁ (w taryfach głosowych) lub konta GB (w taryfach głosowych i internetowych).
To, że jest napisane w regulaminie, że ważność promoZŁ wynosi 30 dni oznacza tylko i wyłącznie ważność początkową po której te środki przepadną jeśli nie zostaną przedłużone (w regulaminie nie ma nawet informacji, że niewykorzystane środki przepadają ale nawet gdyby taka informacja była to by to i tak nic nie zmieniało).
Poniżej przykład z życia wzięty, który każdy mam nadzieję zrozumie.
Gdy np. 1 stycznia - gdy przykładowo straciłeś ważność konta - robisz doładowanie swojego konta w prepaidzie u dowolnego operatora powiedzmy kwotą 30zł. I w regulaminie jest przykładowo napisane, że takie doładowanie daje ważność np. miesiąc (do 1 lutego w tym przypadku) i po tym terminie środki przepadają.
Gdy doładujesz konto ponownie ale 15 stycznia kwotą 30zł (środki się zsumują) to ważność zmieni się na 15 lutego. Załóżmy że tych środków nie zużywasz na nic - masz 60zł (dzwonisz tylko do Play a masz Stan Darmowy).
Czy 1 lutego Twoje poprzednie 30zł (doładowane 1 stycznia) ulegnie skasowaniu bo w regulaminie było napisane, że te środki przepadną po miesiącu? Czy operator ma prawo skasować te 30zł?
Nie, Nie i jeszcze raz Nie!!!
I tak samo jest ze złotówkami promocyjnymi w Play i GB. I to zarówno w taryfach głosowych jak i internetowych.
Wszelkie ręczne czy automatyczne kasowania tych środków jeśli zostały przedłużone wcześniej innymi doładowaniami/promocjami/usługami są nielegalne (piszemy reklamację, a potem piszemy do prezesa UKE).