Strona 92 z 102

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 09:32
autor: Kryniczanin
Nie ma nigdzie zapisu, że bonus który jest na koncie po dodaniu jakiś ochłapów wydłuża się. Tak działa system, jednak papieru na to nie ma.
1.Bonus ważny jest 30 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania. W przypadku wielokrotnego skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej obowiązuje termin ważności ostatniego przydzielonego Bonusu.
Tak tylko, że to dotyczy tylko i wyłącznie bonusu dodatkowych % przez FB.

Doładowałem 30 grudnia za 5 pln mam 0,75 extra
doładowałem 31 grudnia za 5pln mam 1,50 extra, ale termin ważności dla doładowania z 31 grudnia a nie 30 grudnia.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 09:40
autor: Dorotea
Na forum Play jego pracownicy nabrali wody w usta w tej sprawie i nie wiedzą co w tym temacie dalej napisać skoro oficjalnie tam i na FB wcześniej pisali co innego, sami potwierdzali jak przedłużać promocje i środki bonusowe: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post392178

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 09:41
autor: Gregrin
darekka pisze:Moim zdaniem wystarcza zapis Reg.bonusów za rejestrację informujący iż nie wyklucza się ta promocja z innymi o ile ich Regulaminy nie stanowią inaczej.
Ok, czyli promocja łączy się z innymi. Teraz pokaz w regulaminie innej promocji ze jej "bonusy" łączą się i przedłużają ważność innych. W regulaminach pisze ze maja swoja ważność i łączą się ze sobą nie innymi środkami bonusowymi.
Dorotea pisze: sami potwierdzali jak przedłużać promocje i środki bonusowe
Tylko powoływanie się na słowa pracownika nie ma żadnej mocy prawnej.
darekka pisze:Operator będzie usiłował zabrać te bonusy ale u osób, które już odpaliły je nie ma podstaw prawnych, a zapis o 30dniach ważności informuje jedynie kiedy się przeterminuje jeśli go nie przedłużymy. Dla świdomych pozostanią reklamacje i zgłoszenia do UKE. Dopuki nie zmienią regulaminów(będą dotyczyć tylko nowych odpaleń bonusów, a nie uruchomionych przed wejściem nowej wersji) nie mają podstaw do zabierania bonusów
Wystarczy ze odwołają promocje które przedłużają bonusy a nie jest tego wiele. Ja znam tylko 3: 10za5, i doładowania przez FB lub stronę.
PS. Kryniczanim, piszesz ze złotówki przepadły a co z GB ? Tego nie ruszają czy tylko nie wspomniałeś ??

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 09:51
autor: darekka
Regulamin doład. przez FB również jasno informuje, że promocja(bonus) łączy się z innymi promocjami o ile ich Reg. nie stanowią inaczej. A wiemy, że Bonus za rejestrację nie wyklucza innych promocji.
https://apps.socializer.pl/doladowania_ ... ulamin.pdf

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 09:59
autor: Gregrin
darekka pisze: łączy się z innymi promocjami
No i łączy się tzn ze możesz z niego skorzystać korzystając z innej promocji. Tylko podaj zapis z którego wynika ze połączy środki bonusowe i przedłuży ich wartość. Bo wrócimy do dyskusji o RWK i napisze ci ze przedłuża o 365dni a "wiadomo" ze od daty aktywacji :P. Cytat proszę.
Kryniczanin pisze:Zachowujecie się jak szabrownicy.
szabrownik "osoba grabiąca mienie pozostawione przez uciekających w czasie działań wojennych lub klęski żywiołowej". Czyli w play jest teraz klęska żywiołowa ? A tak na poważnie to ostudźmy emocje i nie obrażajmy innych "wy złodzieje" dobra ?
Bo tak się qrwa poczułem z tego względu ze biorę udział w tej dyskusji a nawet nie odebrałem tego bonusu bo jest on mi nie potrzebny. Play ma dawno wykalkulowane ile kosztuje przedłużenie bonusu o 30 dni (5zl). Nie wiem przed czym teraz chcą się ratować skoro największa fala już za nimi i bonus można mieć tylko na 3 numerach a ludzie z niego korzystający będą regularnie ładować za 5 czy 10zl (jeśli maja tez GB). Jasne ze mogli by na nich więcej zarabiać, jasne ze w Polsce jest tanio ale ja tam u nich powodu do płaczu nie widzę.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:05
autor: Kryniczanin
Ludzie nie widzieliście ostatnio u siebie Elvisa?

Bo widzicie zapisy w regulaminach których nie ma i nie było.
Kryniczanim, piszesz ze złotówki przepadły a co z GB ? Tego nie ruszają czy tylko nie wspomniałeś ??
Także, przepadły mimo zakupu pakietu tego 600mb za 5 pln. Oczywiście 600mb zostało bez utraty choćby 1 bajta.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:08
autor: darekka
Trochę logiki, bo nie zapisano, że poszczególne bonusy(z różnych promocji) wpływają na odrębne subkonta i się wzajemnie nie łączą. Skoro to nie zostało uczynione(istnieje jedno subkonto) to jakakolwiek czynnośc zmieniająaca jego ważność tyczy się subkonta w całości(oczywiście mogli stworzyć kilka subkont i nie byłoby problemu aby wygasały po regulaminowym czasie).
Niestety ale operator sam dał nam możliwość elastycznego użytkowania subkonta prpomocyjnego i nigdzie nie zastrzegł jednoznacznie obostrzenia uniemożiwiającego przedłużenie bonusów inną promocją(najprościej osobne subkonta). Skoro tego nie uczyniono to co nie jest zabronione jest dozwolone.

P.S. z tym wydłużaniem o 365 dni to chyba sobie jasno wyjaśniliśmy(aby coś wydłużyć to to coś musi mieć jakąś długość :wink: i zwykle ją ma). A skoro coś ma długość konkretnie określoną to właśnie ją się wydłuża np. maścią :lol: czyli do x długości dochodzi y wydłużenia co daje przyjemny efekt :smt005 .

P.S. w tej chwili mam złożone 8 aktywnych reklamacji o WYDŁUŻENIE o 365dni i liczę na regulaminowy przyjemny efekt.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:16
autor: Dorotea
Nie trzeba komplikować tego co proste i bawić się w prawników.

Regulamin bonusu:

Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
9.1.Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play, Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! i Play na Kartę Surf
9.4. Bonus Rok Ważności Konta - kod *101#


Korzystamy z promocji, sprawdzamy stan konta bonusu, zapisujemy zrzut z telefonu lub Play24. Jeśli Play coś skasuje przed czasem piszemy reklamację, załączamy zrzuty. Jeżeli zostanie odrzucona robimy zgłoszenie do UKE przez ich formularz na stronie. I potem to już Play będzie wyjaśniał UKE zawiłości swoich regulaminów lub dlaczego wprowadził klienta w błąd.

Tak właśnie zrobił jeden z klientów i zwrócono mu zabrane bonusowe środki przedłużone nakrętkami więc ścieżka przetarta i trzeba po prostu w razie czego postąpić tak samo.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:18
autor: darekka
No właśnie o tej osobie pisałem jako przykład tego, że operator nie może nam niczego zajumać jeśli to wydłużymy inną promocją.
Zwrócono to pikuś-operator jeszcze poinstruował go jak i kiedy powinien wydłużyć bonus aby go nie stracić. Więc tu mamy jasno udowodnione, że nie mogą niczego zajumać ale będą to robić "na próbę" i liczyć na nieświadomość klientów lub na brak ich chęci do walki o swoje.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:19
autor: Kryniczanin
Trochę logiki, bo nie zapisano, że poszczególne bonusy(z różnych promocji) wpływają na odrębne subkonta i się wzajemnie nie łączą
:smt005 :smt005 :smt005

Dla każdego z 200 subkont osobny kod USSD :mrgreen:

Play odpowie = owszem są na jednym subkoncie, ale z różnymi terminami ważności dla każdej części składowej znajdującej się na subkoncie.

I tak 320pln z rejestracji ważne 28.11-27.12
10 pln z wymiany z 5 pln ważne 25.12.- 23.01
15% z FB ważne 26.12- 24.01.

Ze względu na prostotę komunikacji z klientem prezentowaliśmy stan subkonta wspólny z najbardziej odległą datą.

Jednakże w ramach dobrej współpracy z klientem każdy który złożył reklamację dostanie 10 pln na konto promocyjne ważne 30 dni.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:23
autor: Gregrin
darekka pisze: Skoro to nie zostało uczynione(istnieje jedno subkonto) to jakakolwiek czynnośc zmieniająaca jego ważność tyczy się subkonta w całości
Nie, tak można sobie założyć bo znowu kierujemy się intuicja. Skoro coś nie zostało napisane to ciężko tego wymagać.
darekka pisze:(oczywiście mogli stworzyć kilka subkont i nie byłoby problemu aby wygasały po regulaminowym czasie).
To tylko pomogło by zobrazować sytuacje a by jej nie zmieniło.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:27
autor: darekka
Nie uczynili nic aby uniemożliwić łączenia promocji(subkonta lub szczegółowy wykaz ile i do kiedy bonusu każdego z osobna mamy aktywnego) więc teraz nie dajmy się wyrolować.

Ja czekam czy mi zajumają bonusy-jeśli tak reklamacja, jeśli oleją to UKE zgłoszenie chętnie rozpatrzy(mamy praktyczny dowód w postacji klienta, któremu zajumano bonusy, że mam racje co do wydłużenia bonusów).
Oczywiście nikt nikogo nie zmusza do użerania się o bonus-ja mam chęci i czas wię będę.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:30
autor: TomekO
Regulamin bonusu:

Skorzystanie z usługi nie wyklucza korzystania z innych Ofert Promocyjnych dostępnych łącznie z ofertą, z której korzysta Użytkownik, chyba że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej.

Regulamin doładowania przez fb:

Bonus ważny jest 30 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania. W przypadku wielokrotnego
skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej obowiązuje termin ważności ostatniego przydzielonego
Bonusu

W obu regulaminach Bonus to ten sam pakiet złotówek.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:31
autor: Gregrin
Kryniczanin pisze: Doładowałem 30 grudnia za 5 pln mam 0,75 extra
doładowałem 31 grudnia za 5pln mam 1,50 extra, ale termin ważności dla doładowania z 31 grudnia a nie 30 grudnia
Tu się raczej nie zgodzę. "Bonus" w obrębie jednej oferty promocyjnej należy rozumieć jako całość a jego ważność "obowiązuje termin ważności ostatniego przydzielonego Bonusu." obowiązuje dla "Bonusu" czyli dla całości.
TomekO pisze:W obu regulaminach Bonus to ten sam pakiet złotówek.
Chyba "promocyjnych" złotówek z czym maja tez mocno namieszane. Gdzie jest właśnie zapis ze to "ten sam" oprócz tego ze ląduje na tym samym koncie ?

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:36
autor: darekka
Jesli byłby inny to i inne konto lub kod USSD podający jego ważność musiałby być-a tak nie jest.

O czym my tu debatujemy skoro UKE i operator przyznali rację klientowi w identycznej sytuacji.
Zapisy o ważności bonusów mają na celu tylko poinformowanie kiedy ów się skasuje jeśli nie wykonamy czynności(doładowanie z bonusem lub np.dokupienie pakietu internetowego) mającej wpływ na jego termin ważności.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:46
autor: Kryniczanin
O czym my tu debatujemy skoro UKE i operator przyznali rację klientowi w identycznej sytuacji.
Miałeś dostęp dp konta tego nr, żeby jasno mówić identyczna sytuacja?

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:47
autor: TomekO
Nie wystarczy że są tak samo nazwane i opisane ? Cenniki ofert definiują czym jest pakiet złotówek. Regulamin bonusów jest nadrzędny i można pakiet złotówek wykorzystać nie na wszystkie usługi tylko na określone usługi wymienione w regulaminie bonusu. Przynajmniej ja tak to rozumuje.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:48
autor: Gregrin
Ruben pisze:Każdemu, komu wbrew regulaminom promocji skasują bonusy proponuję składać reklamację
To zawsze.
Ruben pisze:a gdy to nie przyniesie pozytywnego skutku pisać do UKE.
To już mniej ale co kto lubi.
Dorotea pisze: i w oficjalnych kanałach (forum, FB) potwierdzał sposoby na ich przedłużenie
oraz konferencjach.
darekka pisze:W innym przypadku przewiduję dużą interwncję UKE z nałożeniem sporej kary za takie praktyki bez podstaw prawnych(regulaminy).
Od tego byłbym daleki.
darekka pisze:i raczej problem z tym mieć będą, bo "zapomnieli" powiadomić z wyprzedzeniem o wycofaniu promocji
Właśnie promocje maja to do siebie ze nie trzeba ich odwoływać z wyprzedzeniem. A promocja opierała się na czym innym niż tutaj rozmawiamy, na "uczciwej ocenie" produktu a ludzie "korzystali" na tym ze nikt ich do wariografu nie podpinał...

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:55
autor: darekka
Dostępu do konta nie miałem ale wyraźnie klient o, którym mowa zacytował swoje zgłoszenie oraz to co UKE/Play napisało i tam jest ładnie wszystko opisane.W skrócie: gośc przedłużył posiadany bonus za rejestrację usługą 10za5 , który zaskoczył po 23godz.od zlecenia. Operator mimo, że bonus przed upływem terminu ważności się wydłużył postanowił go zajumać pozostawiając jedynie środki z 10za5.
Na moje skromne oko to jest to samo o czym my tu piszemy, a piszemy o zajumaniu bonusów po 30dniach mimo ich wydłużenia.

Ja ze swojej strony wskazałem na cuda przy bonusie za rejestrację o nazwie "Rok ważności konta"(zmiana terminu poł. na 365dni od aktywacji bonusu zamist regulaminowego pkt.7.3 wydłużenia obecnej daty ważności o 365dni) i dalej nie będę przekonywal nieprzekonanych do swoich wywodów na temat ezprawności zajumywania bonusówm. Każdy ma rozum i może sobie poczytać reguklaminy, a jesli uzna że został oskubany ma PRAWO a nie OBOWIĄZEK reklamowania tego faktu. Może też uznać, że mu z tym dobrze i cieszyć się z "RWK" innego niż w regulaminie. Wolna wola i przekonywać nie zamierzam, bo to bez sensu-ja walczę o regulaminowe RWK i jeśli zajumają bonusy również o nie będę.

Re: [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze)

Post:30 gru 2016, 10:56
autor: Dorotea
TomekO pisze:W obu regulaminach Bonus to ten sam pakiet złotówek.
Zgadza się, jest tam zwrot "pakiet złotówek" i podany kod *101# do sprawdzania stanu, czyli ten sam co dla bonusa.

Kod wskazany w regulaminie bonusu wskazuje wartość i ważność środków bonusowych, a jeżeli znikają wcześniej niż powinny, to zawiłości będą rozstrzygane na drodze operator UKE, klient nie musi udowadniać przewodami prawnymi, że poniósł stratę, bo to jest ewidentne. Trzeba tylko upomnieć się o swoje.

darekka pisze:O czym my tu debatujemy skoro UKE i operator przyznali rację klientowi w identycznej sytuacji.
Pozwolę sobie zacytować:

Wklejam jeszcze całą odpowiedź PLAY-a na ingerencję UKE, w ten sposób odzyskałem środki bo aktywacja usługi trwała 23h a więc teoretycznie zgodnie z regulaminem straciłem środki
"W odpowiedzi na Pana interwencję z dnia 25 września 2016 r., dotyczącą utraty środków na koncie pre-paid u Operatora P4 Sp. z o.o., Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Poznaniu uprzejmie informuje o ustaleniach w przedmiocie zgłoszenia. Po otrzymaniu od Pana skargi tut. urząd wystąpił do P4 Sp. z o.o., zwaną dalej „Play” o nadesłanie stosownych wyjaśnień. W odpowiedzi Play poinformował, że wszystkim Abonentom, którzy mają zarejestrowany numer w sieci Play przyznaje dodatkowe bonusy, tj. zachowanie ważności konta na rok, 100 zł na rozmowy i SMS-y oraz pakiet 10 GB pakietu danych. Ponadto Użytkownicy, którzy są w Play minimum rok (czas liczony od Aktywacji) otrzymują dodatkowy Pakiet Złotówek za staż. Pakiet Złotówek przyznawany jest w terminie 7 dni od dnia włączenia podstawowych bonusów. Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej Bonus za rejestrację numeru w Play pkt. 7 oraz 15 ww. pakiety zachowują ważność przez 30 dni od daty ich przyznania na koncie. Włączenie dodatkowego pakietu w trakcie obowiązywania Pakietu Złotówek powoduje przedłużenie ważności całego salda. Operator potwierdza, że 31 lipca 2016 r. zlecił Pan aktywację Pakietu 10 zł za 5 zł. Powyższe spowodowało przedłużenie ważności Pakietu Złotówek o kolejne 30 dni, tj. do 30 sierpnia 2016 r. Z uwagi na brak aktywacji dodatkowego pakietu, w dniu 31 sierpnia 2016 r. Operator skonfiskował pozostałe dostępne środki o wartości 373,87 zł. Następnie dnia 30 sierpnia 2016 r. zlecił Pan włączenie Pakietu 10 zł za 5 zł. Tego samego dnia otrzymał Pan notyfikację o następującej treści Dziękujemy - zlecenie przyjęto do realizacji. Usługa Pakiet 10 zł za 5 zł (5.00 PLN) zostanie włączona, może nam to zająć maksymalnie do 24 godzin. Więcej na http://www.play.pl Usługa została włączona 31 sierpnia 2016 r. o godzinie 13:29. Tym samym aktywacja dodatkowego pakietu miała miejsce 31 dnia ważności salda.
Niemniej jednak Operator postanowił uznać Pana zgłoszenie i w dniu 04 października br. dokonał zwrotu na Pana konto środki w wysokości 380 zł. Zachowują one ważność do 3 listopada 2016 r. W celu zachowania ważności salda powinien Pan aktywować dodatkowe pakiety do 30 dnia ważności środków. Środki z Pakietu Złotówek zachowują ważność do 3 listopada 2016 r. Aby zachować ich ważność, powinien Pan zlecić włączenie dodatkowego pakietu do 2 listopada 2016 r. Kwestię ewentualnej konfiskaty środków określają Regulaminy oferty, na którą Użytkownik dokonuje zmiany.

Całość na forum Play: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post392033