U mnie było podobnie, kase wzieli ale dopiero o 1 w nocy dali pakiety danych, wcześniej uzbierane zostały skasowane. Ciekaw jestem czy to nowy sposób obrony przed problemem z 2TB czy to czysty przypadek.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mi skasowało przedwczoraj - w trakcie okresu który włączyłem 2.08. Miałem ~1,4 TB. Od wczoraj przyznaje pakiety data i voice od zera.
Zerknijcie w swoje bilingi zwłaszcza w dzień 12 sierpnia ponieważ w tym dniu około 1:03 w nocy system pobrał nienależnie 3zł.(pewnie Bezpieczny internet)-wynika to ze zgłaszanego przez kilka osób(w tym i ja) zresetowania zebranych GB. Jak sprawdzałem to 11ego o 10:45 pobrano 1zł., w nocy około 1:03(12 sierpnia) pobrali znowu 3zł. i 12ego o 10:54 prawidłowo pobrało 1zł.
Jak komuś skosili 3zł. to wystarczy telefon pod 888002222 i kasę oddadzą.
Jak komuś skosili 3zł. to wystarczy telefon pod 888002222 i kasę oddadzą.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Dobra to będzie wpis z cyklu "janusz i cebula 99gr",
ale wyłączając ofertę 1zł i włączając jak za kilka godzin, system skrócił do 30 dni ważność konta, następnie dał 1rok.... I teraz mam 6 mc aby wykonać płatną czynność na koncie.
Oscylator w T mobie? Normalnie 2zł do przodu
Telefon jest kuchenny i używany do używany, tak tylko z obserwacji pisze..
ale wyłączając ofertę 1zł i włączając jak za kilka godzin, system skrócił do 30 dni ważność konta, następnie dał 1rok.... I teraz mam 6 mc aby wykonać płatną czynność na koncie.
Oscylator w T mobie? Normalnie 2zł do przodu
Telefon jest kuchenny i używany do używany, tak tylko z obserwacji pisze..
Piszesz najpewniej o dezaktywacji i ponownej aktywacji "Bez limitu za 1 zł. dziennie"(to nie jest tytułowa usługa ze wszystkim bez limitu ponieważ daje 300MB dziennie) w ,której normalnie masz 6msc. konta(niby rok ale bez aktywności to tylko 6msc)-akurat ten myk jest tylko dobry do przechowania SIMki ale po wyłączeniu w.w oferty zostanie tylko 30dni.
Jak ktoś chce cebulić na maxa to może raz na miesiąc włączyć i wyłączyć w.w ofertę, za chwilę aktywować naszą ofertę i 30dnia znowu włączyć i wyłączyć "Bez limitu za 1zł. dziennie" uzyskać 30dni konta bez doładowania oraz znowu odpalić naszą ofertę.
Dla innych Januszy jest jeszcze opcja darmowego 31dnia naszej Usługi(wysyłasz SMS z aktywacją tuż po północy np.1szego-usługa pobierze 30x1 zł(około tej godziny) ale w praktyce oferta działa do końca doby następnej po pobraniu ostatniej złotówki z cyklu(czyli 30 pełnych dni i np. 23godz i 59minut).
Jak ktoś chce cebulić na maxa to może raz na miesiąc włączyć i wyłączyć w.w ofertę, za chwilę aktywować naszą ofertę i 30dnia znowu włączyć i wyłączyć "Bez limitu za 1zł. dziennie" uzyskać 30dni konta bez doładowania oraz znowu odpalić naszą ofertę.
Dla innych Januszy jest jeszcze opcja darmowego 31dnia naszej Usługi(wysyłasz SMS z aktywacją tuż po północy np.1szego-usługa pobierze 30x1 zł(około tej godziny) ale w praktyce oferta działa do końca doby następnej po pobraniu ostatniej złotówki z cyklu(czyli 30 pełnych dni i np. 23godz i 59minut).
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
witam,
w ofercie 1zł/dzień, jest jakiś pakiet GB ważny 30 dni? Bo znajduję tylko 1zł/1GB/1dzień...
w ofercie 1zł/dzień, jest jakiś pakiet GB ważny 30 dni? Bo znajduję tylko 1zł/1GB/1dzień...
w standardowej ofercie nie ma, musisz wyłaczyć usługę aby mieć inne pakiety
Chciał bym przestrzec że istnieje duże prawdopodobieństwo ze po takim "zabiegu" zostanie na numerze lejek 15/15 którego nie można w żaden sposób zdjąć. Mam właśnie taki problem nie pomaga ponowna aktywacja i dezaktywacja no limit za 1zł aktywacja pakietów Strong lte ani infolinia. Dział techniczny pomimo 4 zgłoszeń problemu nie widzi. Żeby było ciekawiej to na 3 innych starterach leżakach na których testowo właczyłem a następnie wyłączyłem no limit za 1zł lejek 15/15 również pozostał.darekka pisze:Jak ktoś chce cebulić na maxa to może raz na miesiąc włączyć i wyłączyć w.w ofertę, za chwilę aktywować naszą ofertę i 30dnia znowu włączyć i wyłączyć "Bez limitu za 1zł. dziennie" uzyskać 30dni konta bez doładowania oraz znowu odpalić naszą ofertę.
Jeśli znalazł by się ktoś kto chciałby sprawdzić na jakimś swoim "leżaku" czy u niego jest tak samo to wystarczy po deaktywacji no limit za 1zł dziennie wklepać *100*861*9# dostanie pakiet na próbę 3gb na 5 dni który nie ma limitu prędkości. Maksymalnie po 5 dniach trzeba go wyłączyć kodem *100*861*2# bo inaczej się odnowi ale już nie będzie darmowy. Wielkość dostępnego pakietu jest widoczna pod *103*11# czyli tam gdzie dane z Masz złotówkę...
Widać znowu nie ma komu u operatora ogarnąć tematu, bo takie cuda nie powinny mieć miejsca w tej ofercie-Dział Techniczny to najchętniej by uwalił naszą ofertę, bo jest im widać wybitnie nie na rękę. Pisz Reklamacje i domagaj się rekompensat za problemy-do skutku i powołuj się na zapisy Regulaminu naszej oferty.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Zgłoszenie serwisowe, reklamacja, nękanie infolinii jak pisze darekaa. Mi zdjęcie lejka po pakiecie 20 GB przyznanym na czas awarii zajęło o ile pamiętam ~10 dni. Plus 4 reklamacje z których uwzględniono 3. Plus prawie codziennie o 6.30 telefon na infolinię jak zaczynałem pracę. Nieuznana reklamacja to na to że nie powiadomili mnie o wyłączeniu lejka.
Wczoraj dział techniczny odpowiedział na kolejne już zgłoszenie techniczne w sprawie mojego problemu "Pomiary z ostatnich 48h pokazują prędkość do 17Mbps.Brak problemów po stronie sieci." no normalnie ręce opadają. Być może chwilowo był skok do tych 17Mb/s ale w rzeczywistości jest lejek 15/15. Nie wiem już jak można ich bardziej zmotywować do usunięcia tego lejka. Największy problem jest w tym że oni nie widzą u siebie żadnej nieprawidłowości. Na zgłoszenia odpowiadają szybko bo średnio po 2-3 dniach ale co z tego jak problemu nie usuwają. Najlepiej by było chyba jak by sam technik się ze mną skontaktował ale nie wiem czy to jest możliwe.
Proponuję objazd kilku stacji i wykonanie speed testów. Dodatkowo zapisz godzinę, miejsce, adres stacji i link do wyniku. Wszystko to razem sklej do kupy i wyślij reklamacje emailem w treści, której zawrzyj sugestię, że sieć coś lipna jest skoro niby wszystko OK po stronie sieci a i tak słabiutkie wyniki ok 15Mb/15Mb co nijak nie koresponduje z rzekomo najlepszą siecią, bo co to za sięc, która marnych 15Mb nie jest w stanie znacząco przekroczyć .
Swoją drogą to widać, że im mocno nie na rękę nasza oferta i kombinują na wszelkie możliwe sposoby aby ją nam obrzydzić-nie dajmy się.
Swoją drogą to widać, że im mocno nie na rękę nasza oferta i kombinują na wszelkie możliwe sposoby aby ją nam obrzydzić-nie dajmy się.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Jest jakaś opcja aby załączyć tą taryfę z chęcią bym skorzystał ...
Ta limitowana edycja nie ma możliwości aktywacji na innych niż specjalnie wyemitowane startery(rozsyłane były za darmo przez T-mobile i Heyah). Słowem nikt kto nie ma takiego startera z niej nie skorzysta.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Wczoraj na moim felernym numerze już bez aktywnej usługi Masz złotówkę... ale z uruchomionym pakietem Strong lte na 30 dni zgodnie z sugestią @darekka wykonałem speeed testy przy "swoim" nadajniku oraz 3 innych w okolicy zapisałem czas testu nadajnik z jakim się łączyłem i linki do testów i opisałem to wszystko zgodnie z radą. Dodatkowo w osobnej wiadomości poprosiłem emailem o wystawienie kolejnego zgłoszenia serwisowego opisałem w nim sprawę dokładniej i bardziej obszernie z żądaniem aby ten opis trafił do technicznych. W tym przypadku nie informowałem że chodzi o naszą usługę tylko o Strong Lte która powinna być im bardziej znana.
Dam znać jak idzie sprawa.
Dam znać jak idzie sprawa.
Można to jeszcze nabyć?
Jak tak to jak?
Jak tak to jak?
Nie można, chyba ze z drugiej ręki
ajajaj...zastąpiło by mi DILa...
Dostałem odpowiedź na prośbę o wystawienie ponownego zgłoszenia serwisowego iż technicy już ustosunkowali się do tej sprawy i nie widzą problemu po stronie sieci. Nie ma podstaw do wystawienia ponownego zgłoszenia w tej sprawie. Miał już ktoś tak. No jaja jakieś bujam sie z tym od 19 lipca i to przez ich pracownika a oni twierdzą że z ich strony wszystko w porządku.
UKE i tyle. Znajdą wtedy powód