Siema
W niedługim czasie kończą mi się umowy abonamentowe na 2 numery oraz chciałbym przenieść jeden numer z TAK TAK na abo i stworzyć ofertę rodzinną.
Kontaktował się już ze mną konsultant T-Mobile:
1 Opcja: umowy na 3 abo bez telefonu w grupie rodzinnej, 24m, no limit, 20 GB internetu w cenie 35,00 zł na osobę miesięcznie, razem 105,00 zł
W sumie zniżka 15 zł na osobę i cesja na jeden numer obniżona z 90 zł na 1 zł.
2 Opcja: umowy na 3 abo z telefonem dla każdej osoby w grupie rodzinnej, 36m, no limit, 20 GB internetu.
Wybrałem telefony: Samsung Galaxy S9 - 2 szt. i Huawei Y6 2018.
Za to wszystko abonament miesięczny - 345 zł + opłata za S9 2x99 zł i Huawei 1 zł
Teraz liczymy:
345 zł - 105 zł (cena tych 3 abo bez telefonu) = 240 zł (kwota za same telefony) x 36m = 8640 zł!
Samsung Galaxy S9, cena sklepowa 2600 zł (bez szukania najniższej) x 2 szt. = 5200 zł
Huawei Y6 2018, cena sklepowa 500 zł
8640 zł - 5200 zł - 500 zł = 2940 zł!
Doliczmy jeszcze opłaty początkowe za telefony - 199 zł.
Razem - 3139 zł
3139 zł więcej mam zapłacić T-Mobile
Pytam się konsultanta, że może się pomylił i umowa jest na 24 miesiące ale niestety nie tak jak mówił na 36 miesięcy. Żartobliwie dopytuję że trzeci telefon miał być Huawei, a nie Iphone, przekazuję gościowi moje wyliczenia i pada magiczne pytanie od konsultanta: "To Pan to liczył jak rozmawialiśmy?"
Jeżeli aktualnie tak wyglądają umowy z telefonami to ja podziękuję, nawet zniżki na telefony rzędu 150 - 300 zł tego nie ratują.
Jest jeszcze szansa, że rozmawiałem z BOK, a nie SUK tylko zapomniałem zapytać konsultanta skąd dzwonił.
Macie może aktualny numer do SUK?