Potwierdzam. Zastanawiam się czy czasem nie jest pakiet znany INK.
czyli będziemy też mieć lejek 1mbps po 100giga
czyli będziemy też mieć lejek 1mbps po 100giga
jarekt pisze: ↑21 mar 2019, 15:22Po pierwsze: nie zmienił się regulamin usługi IbL, ani nie pojawiła się nowa usługa z nowym regulaminem.
Po drugie: nie ogłoszono (zgodnie z regulaminem) zmian w usłudze (cena) czy zakończenia usługi.
Po trzecie: może to być tylko babol w P24 (jakich wiele) - aktywacja usługi wciąż będzie kosztowała 45zł, i będzie działała zgodnie z regulaminem (np. fakultatywny lejek 2Mbit/s).
Po czwarte: po tej "zmianie" usługa wciąż nazywa się "Internet bez Limitu" (IbL) ale z nową ceną 49zł. W InK usługa nazywa się od zawsze "Miesiąc bez Limitu" i kosztuje od zawsze 49zł.
Różne kwestie dodatkowe wynikałyby z p.1. i p.2.
PS. Nie wiem czy nie lepiej połączyć ten temat z głównym o PInK/InK.
Zgadzam się, na koniec warto pamiętać o zgłoszeniu do UKE przez ich formularz na stronie.darekka pisze: ↑22 mar 2019, 15:11Możliwe, że Play "testowo" dokonał zmian u części klientów i teraz bedzie obserwował reakcje-jak się zrobi dym to zwalą na błąd systemu i najbardziej awanturującym się przywrócą stary pakiet za 45zł.(reszta cichych będzie bulić za nowy gorszy więcej). Ewentualnie jak się zrobi dym to wszystkim przywrócą stare pakiety i zwalą wszystko na jakiś bug systemowy.
Zalecam szybką reakcję klientów u, których takie zmiany się pojawiły-dzwonić, dymić ,awanturować się i pisać reklamacje.
Spróbuję w domu przejść na tę taryfę/ofertę o której wspomniałeś. Na infolinii nic nie mógł konsultant pomóc niestety, prosił żeby wyczerpać limit GB który został na tym numerze po doładowaniu i zadzwonić z reklamacją wówczas . Kompetencje godnie typowego przypadkowego pracownika i CC które dla nich robi obsługi infolinii ...