Witam. Od pewnego czasu moi rozmówcy zauważyli, że gdy do nich dzwonię to słychać mnie niewyraźnie, głos jest zniekształcany, przerywa, i to co najmniej kilka razy albo i więcej podczas rozmowy. Rozmowy wykonuje przez voLTE, a moi rozmówcy mają 3G. Pisałem w tej sprawie zgłoszenie do Play, ale twierdzą że wszystko działa w porządku z ich strony i że powodem jest to, ze technologia 3G nie nadąża za przesyłanie przesylaniem głosu w volte. Gdy połączenie jest z 3G do 3G, jest w porządku. Gdy połączenie jest z voLTE do voLTE to też jest ok. Nie mam jak sprawdzić czy w innych sieciach również jest taki problem jak dzwoni się z Volte do 3G i czy rzeczywiście jedna technologia nie nadąża za drugą jak twierdzą konsultanci. Przerywania rozmów są potwierdzone na telefonach S8, J4+, A8 w sieci Play. Może na innych markach telefonów tego problemu nie ma tylko na Samsungach? Jeśli ktoś się spotkał z takimi problemami w połączeniach i ew. jak to naprawić to proszę o komentarze. Dziękuję.