Może to źle interpretujesz? Bo "nie" oznacza, że jak jest 15 GB to oferta nie zawiera 25 GB. Ale gdy nie ma sformułowania "brak" w tabeli, oznaczałoby, że posiadając opcję 15 GB z lejkiem, można by było przejść na opcje 25 GB dopłacając 10 zł.. Chcesz się kłócić, czy zadzwonić do BOA 602 900 000? Poczytaj WSZYSTKO, a nie od razu zarzucasz opcją, "że nie można".
2.5. Usługi aktywowane automatycznie. Usługi przewidziane dla wybranej Oferty, którym w powyższej tabeli towarzyszy słowo „tak”, zostaną aktywowane automatycznie w ciągu 48 godzin od aktywacji Karty SIM. Abonent nie może ich dezaktywować. Nie oznacza to jednak braku możliwości zmiany opcji w ramach usługi, jeśli przewiduje tak Umowa. Dotyczy to np. usługi Supernet - patrz do Regulaminu Usługi „Supernet”). Słowo „tak” w powyższej tabeli oznacza, że opłata za usługę, której ono dotyczy, zawiera się w opłacie za Abonament.
2.6. Usługi opcjonalne (nieaktywowane automatycznie). Abonent może aktywować lub dezaktywować pozostałe usługi dostępne w tabeli w ramach jego Oferty. Może to uczynić tylko raz w Cyklu rozliczeniowym przez kontakt z BOA (602900) lub w Punkcie Sprzedaży. Usługi te będą aktywowane w takim przypadku w ciągu 48 godzin od chwili zlecenia aktywacji.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam