Hejka świry
Kupiłem nowego Poco F2 Pro i od razu pojawiły się problemy z siecią (Play). Mieszkam w mieście wojewódzkim i na poprzednim modelu nie miałem żadnych problemów, LTE przez 99% czasu. Tutaj bywa tak przez 50% czasu, co jest dla mnie katastrofą. Zainstalowałem NetMonster i zauważyłem, że prawdopodobnie ma problemy ze zmianą pasm, zazwyczaj siedzi na 900. Da się to jakoś naprawić ustawieniami, czy telefon do wymiany?
Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi
Kupiłem nowego Poco F2 Pro i od razu pojawiły się problemy z siecią (Play). Mieszkam w mieście wojewódzkim i na poprzednim modelu nie miałem żadnych problemów, LTE przez 99% czasu. Tutaj bywa tak przez 50% czasu, co jest dla mnie katastrofą. Zainstalowałem NetMonster i zauważyłem, że prawdopodobnie ma problemy ze zmianą pasm, zazwyczaj siedzi na 900. Da się to jakoś naprawić ustawieniami, czy telefon do wymiany?
Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi