DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 177 z 202
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 202
 #1118237  autor: darekka
 28 cze 2021, 13:10
Zależy jak trafisz na konsula-na 1 numer dali 10GB na 8dni, a na drugi na 30dni .

Co do godziny padu to zależnie od godziny aktywacji ale zawsze godzina 0:00 jest punktem krytycznym kiedy znikają posiadane pakiety, a nowe jeszcze nie zostały dodane. U mnie koło 13:30 była aktywacja i możliwe, że za pół godziny samoczynnie się odblokuje, bo będzie to godzina planowanego pobrania 1zł.

P.S. droga Administracjo zauważyliście, że na forum mamy zawsze czas zimowy(na teraz -1godzina do czasu faktycznego)? :smt006

EDYCJA: 13:30 usługa już się odblokowała samoczynnie na 1 z 2 numerów-pobrała o poprawnej godzinie 13:30 opłatę i dodała pakiety(na drugi muszę poczekać do chwilę po północy) . U pozostałych "szczęśliwców" następne planowane pobranie usunie awarię...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1118260  autor: zoltan666
 28 cze 2021, 23:24
U mnie pobierze niestety dopiero jutro rano, a dziś dali 5GB na 15 dni. Ostatnie pobranie złotówki miałem 26 czerwca. Przy okazji konsultant stwierdził, że usługa z której korzystam jest już stara i zaproponował przejście na korzystniejszą (jego zdaniem) usługę GO! co świadczy o tym, że chyba nie do końca miał pojęcie z jakiej usługi korzystam, lub miał inny plan.
 #1118266  autor: babcia77
 29 cze 2021, 07:10
U mnie niestety doładowanie i usługa leży. Przy próbie sprawdzania stanu konta kodem *103*22# dostaję na przemian komunikaty "Nie posiadasz bonusowych pakietów danych do wykorzystania" i "Podany numer nie należy do Tat Tak T-Mobile". Ostatnie pobranie 1 PLN i doładowanie było 26.06. *103*22*8*11# daje komunikat "Brak danych do wykorzystania". Czekam na reakcję po zgłoszeniu wczoraj z rana.
 #1118269  autor: darekka
 29 cze 2021, 08:43
Nie żebym cos sugerował ale może skończył się akurat 30dniowy cykl w trakcie awarii?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1118270  autor: babcia77
 29 cze 2021, 09:05
darekka pisze:
29 cze 2021, 08:43
Nie żebym cos sugerował ale może skończył się akurat 30dniowy cykl w trakcie awarii?
Na pewno nie. Kolejny okres włączyłem w czwartek, w piątek/sobotę ściągnąłem/wysłałem ~110 GB, awaria wystąpiła wczoraj w nocy.

Mimo że usługa nie powróciła do stanu sprzed awarii to dziś o 7:16 pobrało 1 PLN. Wczoraj nie pobrało. Coś się więc zmieniło. Czekam na reakcję helpdesku.

EDIT: Dostałem pakiet 500 GB. Chyba dostałem. Obciążenie było o 7:16 a doładowanie o 10:18. Pakiet 500GB widać w MiBOA. Nie widać w aplikacji mobilnej. Pod *103*22# na zmianę dostaję komunikat "Pozostało do wykorzystania 512279 MB Ważnych do dnia 30-06-2021" i "Podany numer nie należy do Tat Tak T-Mobile". Dane na razie pobiera z pakietu który wczoraj dostałem jako awaryjny i on jest widoczny w aplikacji mobilnej. Ale nie widać go w MiBOA. Czyli jak zwykle pierdzielnik. I jak zwykle u mnie ciut inaczej. ;-)
 #1118324  autor: darekka
 29 cze 2021, 20:20
W tym przypadku normalne, że pobiera z awaryjnego pakietu najpierw. Jak gdziekolwiek masz widoczny nasz pakiet z usługi to działa ona prawidłowo. Pakiet złotówek pod *103*15# widoczny masz? U mnie jak wrużyłem na obu numerach wszystko sie ogarnęło gdy pobrało opłatę w następnym cyklu.

Jak działa to szkoda nerwa na dumanie gdzie co jest widać a gdzie nie widać...taki urok tej oferty...

P.S. u mnie na pierwszym zdechłym numerze(działającym od wczoraj od godz. 13:30) pobrało niedawno zaległe złotówki i dołożyło jeszcze neta na 2TB. Przyszły też smsy z informacja o naprawieniu usterki.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1118341  autor: babcia77
 30 cze 2021, 09:30
Burdel i co chwila się zmienia. ;-) Przy poprzednim sprawdzaniu w aplikacji mobilnej pokazało mi 2 pakiety po 500GB. Teraz pokazuje tylko pakiet awaryjny 10 GB . Pod *103*15# brak środków, pod *103*22# mam 500 GB. W MiBOA mam 7380 środków ale nie mam GB. I nie jest to stabilne.

Niby się nie przejmuję ale z drugiej strony chciałbym mieć stabilny kanał pokazujący stan środków na numerze. Ot choćby po to żeby kontrolować co się dziej i pisać reklamacje. Dla T-M to jednak za dużo. ;-) No i wkurza to że niby są 3 kanały kontroli środków a T-M twierdzi że żaden nie jest oficjalny i nie należy wierzyć podawanymi w nich informacjami.
 #1119048  autor: driver
 17 lip 2021, 01:43
Cześć.
Po długim, długim czasie poprawnego, choć nieciągłego działania "Masz złotówa..." padła u mnie. Jako nieciągłe działanie mam na myśli doładowania czasem za 10 zł, czasem za piątaka.
Tym razem zapotrzebowałem w sobotę 10 lipca po południu. Doładowałem za dychę.
Usługa odpaliła po kilku minutach od smsa i działała prawidłowo do piątku po południu.
Wróciłem wieczorem do domu, a syn skarży się, że internet padł.
No i faktycznie konto 0 zł. Pod *103*22# "nie masz pakietów danych. Za to pod *103*15# pozostało 25830 Złotówek do wykorzystania. No tego jeszcze u mnie "nie grali"... Już widzę jutro tą interesującą i wciągającą rozmowę z Konsultantem... Czy będę miał fart i jak uruchomię maszynę losującą to pierwszy z brzegu załapie, co ja właściwie reklamuję? Czy będę musiał strzelać seriami? :)

driver
 #1119069  autor: darekka
 17 lip 2021, 17:08
Ja na takie ewentualności mam aktywny "Frii internet"dający 50MB za 0zł(w HEYAH jest "Dniówka internetu" za 29groszy również dająca 50MB) i spokój ducha, że -dzieki tej usludze konta mi nie wyzeruje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119082  autor: darekka
 17 lip 2021, 21:33
Jeśli w HEYAH pobierze te 29groszy w przypadku awarii naszej usługi to odadzą te 29groszy(nawet gdyby to olać to żadna strata 29groszy w porównaniu do wyzerowania konta-wiadomo jak wyzeruje z winy operatora to czasami jakis bonusik można wyrwać ale to nic pewnego), a w Twoim przypadku to musowo się użerać i reklamować, bo konsule raczej mają zakaz samodzielnego oddawania hajsu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119093  autor: darekka
 18 lip 2021, 08:24
W nocy operator dłubał w systemach/wdrażał nowe funkcjonalności-efekt nasza usługa leży na 99% u wszystkich(u mnie 2 z 2 simek z aktywną naszą usługą dziś nie działają), konsule nie mają możliwości dodania paczek awaryjnych, bo system jeszcze nie działa(do 14ej powinny się powoli podnosić opcje aktywacji pakietów awaryjnych). Brak neta i paczke złotówek da blokade neta i koszenie kasy za poł.,sms,mms...Zalecają próby reaktywacji usługi(wraca komunikat o aktywnej już naszej promocji) i robią zgł.technoczne.

Słowem chcieli dobrze, a wyszło jak zwykle.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119105  autor: darekka
 18 lip 2021, 12:49
Nie ma się co dziwić, że hajsy skonsumowało skoro "Bezpieczy internet" od dawna nieistnieje, a "Frii internetu"/"Dniówki internetu" nie używacie(tak wiem, że u części osób te usługi gryzą się z naszą). Teraz trzeba czekać na naprawę i użerać się o zwrot hajsu. Ja odpaliłem te 5GB w ramach HF i czekam na kontakt z BOA jak system im wstanie aby wydębić pakiety w ramach przetrwania awarii...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119106  autor: babcia77
 18 lip 2021, 13:02
HF ratunkiem.
Ogólnie mają masowy fakup na Infolinii. Maią dostęp tylko do zgłaszania ticketów o awarii. Nie działa im nic. Nie mogą oddać środków, nie mogą przyznać jakichkolwiek pakietów nie działa Aplikacja Mobilna i MiBOA. Nie mają dostępu do pełnej historii zdarzeń - na moim koncie ostatnie dane są z 28 czerwca. Proszą by po środki i pakiety zewnętrzne dzwonić za 2-3 godziny.
 #1119108  autor: darekka
 18 lip 2021, 13:45
Apka mobilna wstała ok 13:20,-reszta jeszcze śpi...ponoć wdrażali zmiany w sytemach i coś nie pykło ale narobiło bałaganu w usługach,dostepie do pakietów itp...słowem BOA nic nie może poza robieniem zgł.technicznych.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 177 z 202
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 202
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 202