Niekompetencje konsultantów mogą zawsze być problemem, u każdego operatora (i w KAŻDEJ innej firmie).
W takich sytuacjach najlepiej w jednoznaczny sposób pokazać konsultantowi, że to my mamy rację, powołując się na wiarygodne źródło.
W naszym przypadku jest to Cennik (regulamin), mówiący:
Opłata za brak aktywności na koncie jest pobierana jeśli w ciągu Cyklu rozliczeniowego nie będzie chociażby jednej z aktywności w postaci:
a) korzystania z Pakietu Złotówek,
b) Doładowania konta,
c) zakupu usług (przy czym korzystanie z zakupionych usług nie jest traktowane jako aktywność na koncie),
d) zakupu pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych,
e) korzystania z zakupionych pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych.
lub zapis w sekcji "Pytania" na stronie
https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/ :
Co to jest płatna aktywność?
Płatną aktywność wykonujesz, kiedy np.:
płacisz za rozmowy, SMS-y, korzystasz z internetu zgodnie z cennikiem oferty,
doładujesz konto,
włączysz płatny pakiet,
wyślesz SMS-a z pakietu lub wykorzystasz minutę/minuty z pakietu lub wykorzystasz internet z pakietu.