DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
 #1126568  autor: KC-KARLOS
 08 sty 2022, 14:12
unnameduser: Tak, taki numer będzie widoczny w Mój Orange w ciągu 24h od momentu pełnego przeniesienia numeru (podmiana numeru tymczasowego w numer właściwy, bo karta SIM jest już aktywna).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126574  autor: biala1991
 08 sty 2022, 15:10
Zauważyłam, że w przeglądarkowej wersji MO (logowanie sms) w sekcji Kontrola wydatków, gdzie blokowane są usługi Premium (jest ich mnóstwo, nie wiedziałam że aż tyle :D ), nie można zablokować żadnych usług poza jedną: połączenia z numerów zastrzeżonych. Wszystkie usługi Premium generujące koszty są dostępne dopiero po założeniu konta (Orange musi zarobić) tylko jedną usługę można zablokować bez konta, połączenia z numerów zastrzeżonych, które żadnych kosztów nie powoduje. Orżnąć w pełnej krasie :D

Czy takie utrudnianie blokowania usług premium jest zgodne z prawem? Jeśli ktoś nie chce zakładać konta na maila to zostaje mu dzwonienie na infolinię, czyli żeby zablokować usługi o podwyższonej opłacie trzeba... zadzwonić na nr o podwyższonej opłacie :D
 #1126575  autor: KC-KARLOS
 08 sty 2022, 15:17
biala1991: czemu się boisz zakładania konta w MO poprzez maila jak ognia? Wiadomo, że dzięki temu masz więcej możliwości + promocje.
Poza tym na czacie również możesz zlecić aktywację lub dezaktywacje blokady konkretnych usług premium, właściwie Orange ma ich najbogatszą paletę (pewnie po skargach).
To operator jest odpowiedzialny za dostęp do narzędzia obsługowego dla Abonenta i nie gwarantuje jego działania w pełni.
Zauważ, że niektórzy (szczególnie operatorzy MVNO) mają jeszcze bardziej ograniczoną obsługę usług na stronie internetowej lub ich nie ma wcale i każą dzwonić do BOK. Niskie koszty pełną gębą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126583  autor: R.Mandano
 08 sty 2022, 16:06
Karlos20 pisze:
08 sty 2022, 15:17
biala1991: czemu się boisz zakładania konta w MO poprzez maila jak ognia? Wiadomo, że dzięki temu masz więcej możliwości + promocje.

Zauważ, że niektórzy (szczególnie operatorzy MVNO) mają jeszcze bardziej ograniczoną obsługę usług na stronie internetowej lub ich nie ma wcale i każą dzwonić do BOK. Niskie koszty pełną gębą.
Ja także nie potrafię zrozumieć tej fobii na konto MO przez maila ....
:lol:
Co do drugiego to też to widzę - internetowe konta Wirtualnych Opów są bidne że aż trudno uwierzyć w taką biedę.
:lol:
 #1126587  autor: biala1991
 08 sty 2022, 16:48
Porównujecie MVNO do sieci nr 1, którą mieni się Orange? To zrozumiałe, że wirtualni muszą ograniczać obsługę, bo niskie koszty to ich jedyny atut. Pomijacie sedno, wybiórczość jaką kieruje się Orange udostępniając łatwy sposób blokowania jednych usług i utrudniony innych. Gdyby chodziło tylko o samo cięcie kosztów to by wcale nie oferowali tych opcji w MO, tymczasem dla Orange nie stanowiło problemu udostępnienie blokady połączeń zastrzeżonych, bo nic na tym nie tracą, natomiast łatwe blokowanie usług premium grozi utratą zarobku, dlatego starają się to maksymalnie utrudnić, pazerna pomarańcza :D

Próbowałam założyć konto w nowym MO ale operator nr 1 nie był w stanie umożliwić mi samodzielnej rejestracji, zamiast linka weryfikacyjnego zawsze byłam przekierowywana na czat z konsultantem, który miał zakładać konto ręcznie. I nie jestem jedyną osobą z podobnym problemem. Zastanówcie się czy chcecie zachęcać ludzi do rejestrowania konta w tak skandaliczne prymitywny sposób :D
 #1126590  autor: iphoneski
 08 sty 2022, 17:28
Czytając takie posty zastanawiam się, czy autor jest tak szczęśliwym człowiekiem, że ma czas na zajmowanie się takimi pierdołami bo większych problemów nie ma, czy jest takim człowiekiem, który koniecznie musi jakieś problemy do martwienia mieć, więc je sobie wymyśla. Serio ma to dla kogoś znaczenie, że jakaś firma wymaga jakiegoś konta do kontroli jakiejś usługi? Nie wiem czy gratulować czy raczej współczuć...
 #1126597  autor: Remington
 08 sty 2022, 18:14
biala1991 pisze:
08 sty 2022, 16:48
operator nr 1 nie był w stanie umożliwić mi samodzielnej rejestracji, zamiast linka weryfikacyjnego zawsze byłam przekierowywana na czat z konsultantem, który miał zakładać konto ręcznie.

I? Założy i można korzystać, ja też musiałem w ten sposób utworzyć moje.
 #1126611  autor: biala1991
 09 sty 2022, 07:44
Iphoneski
skoro sprawa nie jest warta uwagi to po co zaprzątasz sobie głowę wyimaginowanymi problemami innych ludzi? Nie wiem komu tu bardziej współczuć :D


Remington
naprawdę uważasz, że ręczne zakładanie konta (rękami konsultanta) to normalna praktyka w dzisiejszych czasach? Moim zdaniem to obciach, żeby wiodący operator :D stosował takie siermiężne metody, to chyba nie najlepiej świadczy o nowoczesności systemu, do którego chce mnie przenosić


Rudymax
pewnie jednym się udaje a innym nie, wątpię żeby Orange pracował nad rozwiązaniem problemu, naprawił go i czat stał się zbędny. Jeśli czyjeś numery trafiły na czarną listę to ani dzisiaj, ani za miesiąc, ani za rok nie uda się ich zarejestrować w nowym systemie w sposób automatyczny. Zwłaszcza jeśli pracują tam fachowcy, którzy prezentują postawę jak koledzy wyżej i uważają, że stworzony przez nich system działa bez zarzutu :D
 #1126623  autor: Remington
 09 sty 2022, 12:12
biala1991 pisze:
09 sty 2022, 07:44
Remington
naprawdę uważasz, że ręczne zakładanie konta (rękami konsultanta) to normalna praktyka w dzisiejszych czasach? Moim zdaniem to obciach, żeby wiodący operator :D stosował takie siermiężne metody, to chyba nie najlepiej świadczy o nowoczesności systemu, do którego chce mnie przenosić

Nie dotyczy to każdego lecz niektórych osób, które miały konto w starym systemie. Zgadzam się z Tobą, że to słabe, ale nie oznacza to braku możliwości założenia konta i w żaden sposób nie wyjaśnia dlaczego tak bardzo bronisz się przed jego założeniem.

Trzeba mieć na uwadze, że to samo konto służy do serwisu www jak i aplikacji mobilnej. W serwisie internetowym mam cztery błędy, którymi operator wita mnie przy każdym logowaniu jest to niepoważne i kompromitujące operatora. Ale apka mobilna działa świetnie.
 #1126647  autor: biala1991
 09 sty 2022, 16:42
Remington, już byłam gotowa się przełamać i założyć to konto przez konsultanta ale trafiłam na weekend i czat był nieczynny. Jeśli trzeba wziąć urlop w pracy, żeby się zarejestrować w Mój Orange to ja dziękuję :D

Serio, to jest tak absurdalne jak: internet czynny w każdy dzień roboczy od 8 do 16 :D
 #1126649  autor: KC-KARLOS
 09 sty 2022, 16:48
biala1991: jeśli chcesz, konto w MO mogę Tobie na dowolnego maila założyć w kilka chwil. Bez ekstra weryfikacji SMS itp, bo to można ustawić. Później logowanie jest mega proste, z każdego urządzenia bez czekania na SMS.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126652  autor: R.Mandano
 09 sty 2022, 17:02
biala1991 pisze:
09 sty 2022, 16:42
...już byłam gotowa się przełamać i założyć to konto przez konsultanta ale trafiłam na weekend i czat był nieczynny. Jeśli trzeba wziąć urlop w pracy, żeby się zarejestrować w Mój Orange to ja dziękuję ....
cyt. ze strony Orange
"Czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-22:00 oraz w sobotę w godz 10:00-18:00"
:lol:

To nie jest fobia, jak na początku sądziłem - tylko zwykła zrzędliwość, charakterystyczna dla pewnych typów osobowości
:lol: :lol: :lol:
 #1126671  autor: biala1991
 09 sty 2022, 22:55
Psychoanalityk się znalazł
Karlos20 pisze:
09 sty 2022, 16:48
biala1991: jeśli chcesz, konto w MO mogę Tobie na dowolnego maila założyć w kilka chwil. Bez ekstra weryfikacji SMS itp, bo to można ustawić. Później logowanie jest mega proste, z każdego urządzenia bez czekania na SMS.
Karlos, potrafisz obejść czat z konsultantem czy chcesz pośredniczyć? :)
Dzięki za dobre chęci ale jeśli uznam, że potrzebuję konta MO sama je założę :)
 #1126685  autor: KC-KARLOS
 10 sty 2022, 14:06
biala1991: konto w MO założyłem bez czatu, wystarczył link aktywacyjny w mailu (jest też weryfikacja SMS czy konsultant, jeśli nie dojdzie link czy SMS lub wystąpią pechowe okoliczności).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130096  autor: Remington
 04 kwie 2022, 16:28
U mnie poprawili to, że po każdym logowaniu zamiast jakiegoś numerycznego kodu błędu widzę teraz komunikat, że strona nie istnieje.

Za to pogorszyła mi się apka mobilna - przy każdym logowaniu chce login, hasło, nadanie PIN i dostęp do kontaktów. Jakby za każdym razem byla widziana jak świeżo zainstalowana.
 #1132560  autor: kazik20
 17 cze 2022, 20:06
No to słabo :( Wogóle to strach aktywować cokolwiek nowego z bonusów jeśli sie ma po 1TB z doładowań.

A mam pytanko z innej beczki - czy w nowym MO ładowanym przez www to jest gdzieś jeszcze multiBox z pakietem 10-30 darmowych sms i 5 mms? ...bo nie wiem czy warto ojca przerzucać do nowego MO, bo chce testować nowe, a może jednak za dużo stracić starych funkcji. Wysyłamy dość dużo smsów z MultiBoxa bo łatwiej wbijać szybko wiadomości z kompa.
Coś jeszcze innego można stracić po przejściu na nowy MO? Po zarejestrowaniu jednego numeru w nowym MO, reszta na ten PESEL z automatu też poleci czy będzie równolegle działać na starym i nowym MO? ...bo może reszte trzeba ręcznie aktywować do nowego MO by tam dołączyło. Tak bym wolał w zasadzie.
Wiem, że to przenosili ze 2-3 lata temu, ale na siłe mnie nie dali rady ;P Oporny i odporny jestem! Nie ufam nowemu, wolę starą biede niż nowe, potencjalnie szkodliwe niespodzianki.
  • Strona 3 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16