DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 39 z 40
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
 #1179556  autor: mateo1995
 18 wrz 2024, 21:00
Ta opcja: "Wybierz sieć automatycznie. Automatycznie łącz z siecią (VECTRA Orange)" ma być włączona czy wyłączona?

Przyszedł sms potwierdzający włączenie usługi preferencji sieci ale zarówno z odznaczoną jak i zaznaczoną powyższą funkcją zasięg z Orange powrócił samoczynnie na Play.
 #1179557  autor: KC-KARLOS
 18 wrz 2024, 21:04
mateo1995: to jest jak w sieci Play, wybór ręczny, nie automatyczny.
W niektórych sytuacjach przy wysyłaniu kodu USSD (np. gdy chcesz sprawdzić stan GB) wywala z 4G/5G do 3G Play, a niekiedy załączy się zasięg roamingu z Orange na 3G/4G. Wszystko zależy od modelu telefonu + jego wsparcia technicznego (np. VoLTE). Miewałem pojedyncze karty Play/Virgin, które siedziały twardo na RK Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179562  autor: mateo1995
 18 wrz 2024, 21:15
Czyli opcja odznaczona i wybrana Vectra Orange LTE. Albo zostawić na 3G.

Doczytałem, jest tak jak pisałeś, Play ma umowę z Orange do końca 2025 więc. Oby tylko po wyłączeniu 3G zasięg Play na 4G się poprawił. Wiadomo czy 3G w Play będzie wyłączone w 2025r?
 #1179564  autor: KC-KARLOS
 18 wrz 2024, 21:19
Vectra również wspiera klientów komórkowych na terenach powodziowych:
Dla klientów usług komórkowych na terenach dotkniętych powodzią operator udostępnił bezpłatne pakiety danych dla zapewnienia łączności, a dla klientów usług stacjonarnych wypracowywany jest alternatywny dostęp do Internetu oparty o usługi mobilne. Wszystkim klientom usług telewizyjnych Vectra zaoferowała bezpłatnie dostęp do kanałów informacyjnych w aplikacji TV Smart GO, tak aby na bieżąco mogli śledzić informacje powodziowe.
Źródło: https://www.telko.in/vectra-uruchomila- ... owuje-siec

mateo1995: Play nie potwierdza info w sprawie wyłączenia sieci 3G w 2025 roku. O planach będą informować z wyprzedzeniem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179622  autor: KC-KARLOS
 19 wrz 2024, 19:56
sql: nie od dziś wiadomo, że Toruń od lat jest "poligonem testowym" Playa. W razie utrudnień, mamy 4G/LTE. RK działa jeszcze przez ok. 15 miesięcy. Spokojnie, brak zasięgu Wam nie grozi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179740  autor: KC-KARLOS
 21 wrz 2024, 21:36
Drodzy, Vectra zaczęła przesyłać mailem komunikat o zmianach w umowach, w związku z wprowadzeniem Prawa Komunikacji Elektronicznej. Mam nadzieje, że te screeny będą dla Was czytelne.
List Przewodni - PKE:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OWU - Ogólne Warunki Umowy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Regulamin świadczenia usług mobilnych od 30.08.2024:
https://tvo-8-4.e.blueonline.tv/s/vectr ... 16.pdf?211

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179745  autor: KC-KARLOS
 21 wrz 2024, 22:19
reset89: przy opcjach z umową terminową (do 2 lat) - brak podwyżek przez ten czas. Potem, zgodnie z umową gdy jest przewidywana podwyżka abo co roku - to co roku abonament będzie wzrastał, dopóki tejże umowy nie wypowiemy.
Przy opcji na czas nieokreślony, operator może nam raz w roku podnieść ceny, zgodnie z zapisami PKE (dotyczy to też umów sprzed 2 czy kilku lat temu).

Uwaga - ważne: jeśli podpiszemy umowę bezterminową, np. na Plan S 10 GB za 15 zł/mc, operator po jej zawarciu z nami - nie może podnieść cen w ciągu pierwszych 6 miesięcy.
Więc radzę się wczytać w ten "bełkot", bo to "biczuje" po głowie operatora za swoje poprzednie wybryki, które odwalał w ciągu ostatnich 2 lat.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179780  autor: sql
 22 wrz 2024, 12:59
Czy jakoś "ogarnęliście" temat wyboru sieci Orange zamiast Play, tak aby nie wracało do sieci macierzystej. Mi niestety nie udało się po kontakcie z Vectra (także uruchamiali i wyłączali opcję preferencji) ale jest inna możliwość. Włożyć w smartfona (ja mam Poco F3) zarówno kartę Vectra jak i Orange. Karta Orange może być nie używana ale prędzej smartfon preferuje zasięg Orange na karcie Vectra.
 #1179837  autor: choos
 23 wrz 2024, 16:36
Hej, jaki jest numer do DUK? Bo w wątku przewijają się co najmniej dwa: 345 345 345, 586705251. To który? :wink:
sql pisze:
22 wrz 2024, 12:59
Czy jakoś "ogarnęliście" temat wyboru sieci Orange zamiast Play, tak aby nie wracało do sieci macierzystej...
Też mnie to właśnie czeka, mam iPhone'a i ręczny wybór sieci nic tu nie pomaga bo zaraz się przełącza. Ma ktoś pomysł jak to można "ugryźć" jeśli BOK nie pomoże?
 #1179838  autor: KC-KARLOS
 23 wrz 2024, 16:51
choos: jest kilka numerów, każdy łączy Cię z BOK, albo do części sprzedażowej (601601601 od Vectry, 345345345 od dawnych Multimediów lub 244244244 - czyli obsługa klienta dla całej Grupy Vectra). Polecam jednak 244244244 - jeśli wirtualnemu doradcy poprosimy o połączenie z "żywym" doradcą - na pewno Ciebie do niego przełączy. Z numerów Vectry mobilnej połączenie darmowe. Polecam przygotować nr klienta lub PESEL.

Przypomnę, że dostęp do RK Orange jest świadczony do końca 2025 roku i nie jest częścią umowy telekomunikacyjnej, brak gwarancji, że ten termin przedłużą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179846  autor: Michss
 23 wrz 2024, 20:07
Witajcie, czy ktoś w ostatnim czasie przedłużał umowę abonamentową z Vectra i ma dostęp do aktualnych ofert dla takich osób?

Dostałem dzisiaj list, że w październiku moja 2 letnia umowa przechodzi na czas nieokreślony i będzie realizowana z uwzględnieniem opłat "po Okresie Zobowiązania". Posiadam aktualnie plan Bez Limit 10 GB który był za 14,99 a obecnie po waloryzacji 19,09. W umowie doczytałem, że w tym planie nie ma żadnych dodatkowych opłat po przejściu na czas nieokreślony, zastanawiam się jednak czy zostawić tak jak jest czy może jest coś lepszego w podobnej cenie do 20 zł, być może z większym limitem danych?

W strefie klienta mam dostępną ofertę "Plan M 30 GB" bez okresu zobowiązania za 20 zł miesięcznie, jednakże jest tam adnotacja że tylko dla nowych klientów. Jest szansa dostać taką ofertę jako przedłużenie umowy?

Z góry dzięki za pomoc.
 #1179847  autor: KC-KARLOS
 23 wrz 2024, 20:12
Michss: Te oferty są tylko jako nowa aktywacja-nowy numer, lub przenoszony z innej sieci. Jeśli byś trafił na kumatego konsultanta, to mógłby Tobie przy aneksie zmienić na taryfę PLAN M 30 GB, za 20/mc, ale po 6 miesiącach od podpisania aneksu, nie będziesz mieć gwarancji stałej ceny na czas swojej umowy na czas nieokreślony (zgodnie z przesłanymi zmianami, które wprowadza ustawa PKE, Vectra dostaje fajne narzędzie do podnoszenia raz w roku cen dla klientów przy umowie na czas bezterminowy) - inni operatorzy już to stosują.
Mi w BOK polecali siedzieć na bezterminówce w ofercie BEZLIMIT 10 GB za 14,99/mc.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179849  autor: Michss
 23 wrz 2024, 20:33
@KC-KARLOS Dzięki za odpowiedź. A skąd u Ciebie wciąż cena 14,99 ? Ja tyle miałem tylko z początku, później były 2 waloryzacje, najpierw na 17 zł a obecnie 19,09. Mam 3 numery w Vectrze, 2 umowy były na 2 lata i 1 bezterminowa, wszystkie dostały waloryzację.
 #1179850  autor: KC-KARLOS
 23 wrz 2024, 20:42
Michss: umowa z końca sierpnia 2022. Jeszcze przed zmianami z zapisami waloryzacyjnymi. W Twoim wypadku te zapisy zostały zablokowane, z powodu akcji UOKiKu (ludziom już po miesiącu od podpisania umowy włączano podwyżki względem ceny, którą mieli po podpisaniu umowy). Jeśli zaaneksujesz umowę lub podpiszesz nową na czas nieokreślony, masz przez 6 miesięcy gwarancję stałej ceny, po tym czasie operator może raz w roku podnieść ceny (ale nie musi, o ile w zapisach nie ma automatycznej podwyżki o x zł co 12 mies.).
W moim wypadku też operator może mi podnieść ceny. Raz w roku.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179880  autor: PiotrG-dz
 24 wrz 2024, 13:35
Widzę,że oferta S jest jeszcze dostępna ciekawe jak długo?
Przy kwocie za ABO za 15 zł to o ile mogą waloryzować ją po pół roku?
 #1179884  autor: KC-KARLOS
 24 wrz 2024, 14:12
PiotrG-dz: o średnią wartość % inflacji, wg dostępnych danych przez Główny Urząd Statystyczny. Ogólnie średnia kwota ewentualnych podwyżek to między 5 a 10 zł/mc. Vectra nie musi z tego korzystać, choć zapisy PKE im na to pozwalają.
Dodać też trzeba, że są już umowy 23/24-miesięczne (a w T-Mobile już po 6 miesięcznej umowie terminowej), po których kwota abonamentu wzrasta co roku o 5-10 zł i te podwyżki są już automatyczne, wszytę w umowę telekomunikacyjną. W uproszczeniu - im dłużej zostajesz - zapłacisz więcej. Polecam bardzo mocno zwrócić na to uwagę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1179892  autor: Michss
 24 wrz 2024, 15:11
Dzwoniłem na infolinię w sprawie przedłużenia umowy i niestety "Plan M 30 GB" za 20 zł jest tylko dla nowych, dla przedłużających kosztuje 30 zł miesięcznie i umowa na 2 lata... Natomiast umowa która mi się kończy w przyszłym miesiącu spowoduje wzrost o 5 zł obecnego abo do 24,09 z 19,09 obecnie (Bez Limit 10 GB ).
 #1179893  autor: PiotrG-dz
 24 wrz 2024, 15:14
Inflacja CPI za sierpień w Polsce to 4,3%,to podwyżka od tej kwoty to góra 0,64 gr?Więc skąd tu podwyżka o 5 zł za pół roku?To wychodzi 34% podwyżki i jak tu zaufać Vectrze?
  • Strona 39 z 40
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40