DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 15 z 23
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23

 #394771  autor: Claudec
 21 mar 2010, 23:27
kamil1221, na szczęście w Tychach Play ma dużo własnych przekaźników :)
Nie widzę sensu na siłę do Plusa się dobijać...
Co do komunikatu "Brak dost. do sieci" to mnie też on irytuje ale trzeba popatrzeć na to z innej strony.
Chcecie mieć promocje? Operator na czymś musi zarabiać...
Mam kolegę który wybrał na sztywno plusa tylko dlatego, że w pracy ma full zasięg a na Play ma 3 kreski :|

 #394775  autor: kamil1221
 21 mar 2010, 23:34
Dużo... jak dla mnie stanowczo za mało.
W domu:
2G - 2-3 kreski (pomimo tego że telefon włączony osoby które próbują do mnie się dodzwonić słyszą że albo mam wyłączony telefon, bądź odrazu łapie ich moja poczta głosowa).
3G - 1-2 kreski brak możliwości korzystania z transmisji danych - zrywa sesję.
W pracy:
2G i 3G - brak zasięgu.

Zostaje jedynie Plus a Play jako tylko i wyłącznie transmisja danych.

 #394777  autor: Szalony
 21 mar 2010, 23:47
Ja juz pisalem o tym dawno -albo trzeba temat przemilczec... albo trzeba zrobic afere... Sprawa jest prosta jak drut Play utrudnia logowanie wlasnych sim do sieci Plusa , temat jest bardzo delikatny a zarazem " skandaliczny" - kto z was wierzy ze te problemy sa przypadkowe i Play o tym nic nie wie to jest naiwny... U mnie logowanie reczne trwa okolo 1minuty - mieli , mieli i brak dostepu a potem jak uparcie klikam to siec Plus wybrana :-D Dla mnie sprawa jest prosta albo jest roaming albo go nie ma - jak jest to niech dziala normalnie bez "przekretow" :evil:

Era Aleksandrow Lodzki - czesc miasta zasieg zenujacy w budynkach byl przez 10lat - http://szalony2007.republika.pl/era.png . Teraz jest tak - http://img163.imageshack.us/img163/5237 ... ot0100.png Wkoncu :) Widac roznice :)

 #394780  autor: aree1987
 21 mar 2010, 23:57
Dokładnie tak jak szalony napisał do rzecznika z tym!!! :evil:

 #394781  autor: Claudec
 21 mar 2010, 23:59
kamil1221, no skoro tak wygląda sytuacja...
Ja swego czasu miałem jaja z orange, zasięg na full a dzwoniący do mnie słyszeli że jestem poza zasięgiem :|
W Tychach jestem dość często jednak przeważnie na zewnątrz budynków.

PS. Kto jeszcze korzysta poczty głosowej? :P Ja pierwsze co robię to wyłączam pocztę żeby ludzie się nie nacinali.

 #394783  autor: byrrt
 22 mar 2010, 00:07
Ja też i śmieszy mnie to że mimo że play ma taki ładny serwis www to pocztę trzeba wyłączyć telefonicznie.. Mniejsza o te... To co ktoś chętny żeby wysłać takie zawiadomienie gdzieś gdzie byłoby to jakoś nagłośnione? Bo mówiąc szczerze ja nawet nie wiem gdzie..

Obrazek

 #394788  autor: Jedrker
 22 mar 2010, 00:38
byrrt,
wystarczy sprawę zgłosić do UKE ;P
ale to Ci nic nie da.
Play wygra....
Też swego czasu walczyłem o jakość i zasięg playa.
Poczytaj moje stare posty na forum odnośnie playa, a zobaczysz, że i tak jesteśmy przegrani ... :?

 #394794  autor: mt
 22 mar 2010, 08:39
Składałem niedawno reklamację w BOK czyli Biurze Olewania Klienta w Play dotyczącą powyższych problemów. Pierwsza odpowiedź była standardowa, czyli szereg szablonowych pytań na które w większości odpowiedziałem w swoim pierwszym zgłoszeniu. Zacisnąłem jednak zęby i napisałem drugie zgłoszenie powołując się na pierwsze. W odpowiedzi dowiedziałem się że mam podać konkretną godzinę połączenia żeby mogli je przeanalizować. Czyli ja o logowaniu, oni o połączeniach. Żeby wykonać połączenie trzeba się wpierw zalogować do sieci i właśnie tego dotyczyło zgłoszenie. Aż tak cierpliwy nie jestem i dałem sobie spokój. Czeka do końca umowy i ewakuuję się z tej lipnej sieci do Gadulca, ceny podobne a przynajmniej cały czas zasięg Plusa.
Styl odpowiedzi kojarzy mi się z pewnym monologiem Jana Kobuszewskiego: "Kierownictwo lokalu uprzejmie dziękuje i prosi o dalsze uwagi". Kto chce niech próbuje składać reklamacje, ja nie widzę sensu

 #394800  autor: Andrzej24
 22 mar 2010, 09:27
U mnie dalej to samo. Nigdy nie przeloguje mnie za pierwszym razem jak telefon długo się nie przelogowuje. Wygląda jakby system spał i trzeba go obudzić. Jak za drugim razem przeloguje go ręcznie do Plusa to potem wszystko działa do momentu, gdy telefon długo nie jest przelogowywany. To na pewno nie jest wina telefonu. Na innych tel. też tak mam. Kiedyś tego nie było. Czy w końcu Play to naprawi? Okolice Nowego Sącza.

 #394804  autor: Claudec
 22 mar 2010, 09:44
mt, poza informacja "Brak dostępu do sieci" można normalnie bez problemu dzwonić.
Przelogujcie się ręcznie na Plusa i kiedy wywali ten komunikat zadzwońcie na jakiś numer, albo z stacjonarnego zadzwońcie na swój nr kom.
U mnie przy probie połączenia komunikat znika a kiedy wyszukam sieci to pokazuje że jestem w siec Plusa.
Nie wiem jedynie jak jest z smsami...

 #394827  autor: DanielR
 22 mar 2010, 12:19
Claudec pisze:PS. Kto jeszcze korzysta poczty głosowej? :P Ja pierwsze co robię to wyłączam pocztę żeby ludzie się nie nacinali.
byrrt pisze:Ja też i śmieszy mnie to że mimo że play ma taki ładny serwis www to pocztę trzeba wyłączyć telefonicznie..
Ja! :P
A niby na co ludzie mają się "nacinać"...?
Wystarczy ustawić na 30 sekund, od nieodebranego połączenia.
Bez przesadyzmu. To nie czasy, gdzie minuta połączenia kosztowała 3,66 zł z naliczaniem 60/60.
Poczta Głosowa jest moim zdaniem bardzo praktyczną usługą.
Ale, że to nie na temat, to nie będę się dalej rozpisywał.

 #394829  autor: byrrt
 22 mar 2010, 12:24
mt normalnie jakbym czytał moją sytuacje ;) Tyle że ja im nie odpuszczę tak długo będę pisał aż napiszą coś innego ;) Chyba że się zdziwię..

Obrazek

 #394836  autor: mt
 22 mar 2010, 12:55
byrrt właśnie sobie przeczytałem i mogę zaryzykować twierdzenie że w playowych odpowiedziach dla nas nawet przecinki sie zgadzają :). Widocznie mają wzorce odpalantowujące nr 1 do np.100 i się wkleja choć trochę pasujący, nawet jeżeli zdrowy rozsądek cierpi katusze

 #394876  autor: kowcio
 22 mar 2010, 15:45
Play dla UKE to pupilek i nie ma co robić tam afery z tego, bo i tak niewiele zdziałacie.
No ale cóż, czasami da się zalogować i pewnie nikt z Play nie widzi problemu. Takie kopanie się z koniem. Co innego, gdyby nie dało się w ogóle zalogować do Plusa.
byrrt pisze:Ja też i śmieszy mnie to że mimo że play ma taki ładny serwis www to pocztę trzeba wyłączyć telefonicznie.
Wystarczy kod ##002# i po sprawie. W każdej sieci działa.

 #394877  autor: radar77
 22 mar 2010, 15:45
Andrzej24 pisze:U mnie dalej to samo. Nigdy nie przeloguje mnie za pierwszym razem jak telefon długo się nie przelogowuje. Wygląda jakby system spał i trzeba go obudzić. Jak za drugim razem przeloguje go ręcznie do Plusa to potem wszystko działa do momentu, gdy telefon długo nie jest przelogowywany. To na pewno nie jest wina telefonu. Na innych tel. też tak mam. Kiedyś tego nie było. Czy w końcu Play to naprawi? Okolice Nowego Sącza.

Oczywiście rozwiązaniem, jest na sztywno ustawienie Plusa. Tyle że ja korzystam z Naviexperta z pakietem play online i nie chce mi sie za każdym razem przełączać sieci ręcznie. Po to jest automat, żeby działał szybko i sprawnie.
Może tak w ramach protestu niech wszyscy przełączą się na plusa ;)

--
pozdrawiam
radar77

 #394933  autor: Claudec
 22 mar 2010, 19:09
Ale czym tu się zajmować?
Zaloguj się na Plusa, jak wywali "Brak dost do sieci" wykręć numer i zobaczysz że żadnego problemu nie ma!
Dzisiaj przelogowałem się ręcznie na Plusa, wywaliło ten porypany komunikat, wziąłem telefon stacjonarny i bez problemu dodzwoniłem się na swoją kom.

 #394938  autor: aree1987
 22 mar 2010, 19:18
Claudec pisze:Ale czym tu się zajmować?
Zaloguj się na Plusa, jak wywali "Brak dost do sieci" wykręć numer i zobaczysz że żadnego problemu nie ma!
Dzisiaj przelogowałem się ręcznie na Plusa, wywaliło ten porypany komunikat, wziąłem telefon stacjonarny i bez problemu dodzwoniłem się na swoją kom.

Powiedział co wiedział :P
Nie rozumiesz, że nie można się do mnie dodzwonić bo telefon 3ma mi się zasiegu Play z jakiejś niebotycznej odległości i po odebraniu połączenia mnie rozłącza bo sygnał zanika???
A jak wybiorę recznie Plusa to jak tylko znajdzie jakieś szczątki zasięgu Play to i tak się do niego loguje!!!
Po prostu jak ktoś mieszka na granicy zasięgu Play to może k*&^%#% dostać. Gdzie przd 15 lutym nie było tego problemu. Samo sie chyba nie "popsuło". ?!

 #394947  autor: byrrt
 22 mar 2010, 19:35
Zaraz padne ze śmiechu!!! :shock:
Po raz 4 ty napisałem że problem nie dotyczy połączenia tylko problemu z logowaniem do sieci i dostaje znowu (jakies 2 maile temu dostałem już taką odpowiedz).
Kod: Zaznacz cały
    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące problemu z zasięgiem, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 marca 2010 roku. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o dokładne wypełnienie formatki. Uprzejmie informujemy, iż w celu sprawdzenia prosimy o wypełnienie specjalnej formatki zamieszczonej poniżej: •Numer Abonenta: •Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS)/automatyczne)? •Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus)/automatyczne)? •Częstotliwość problemu (rzadko/często/cały czas)? •Miasto, w którym wystąpił problem: •Dzielnica, w której wystąpił problem: •Ulica, przy której wystąpił problem: •Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)? •Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku/na zewnątrz)? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu: •Jakie komunikaty słychać w słuchawce? •Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)? •Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): •Godziny, w jakich wystąpił problem: •Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, prosimy podać (dane z ostatnich 3 dni): •Krótki opis problemu: W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Anna Noworolska konsultant back office ds. obsługi klienta
Az usiadłem.. :smt040

ps. aree1987 - do kogo konkretnie pisać tego maila bo ja na blogu play nie przesiadywałem nawet i nie wiem do kogo walić w tej sprawie..

Obrazek

 #395005  autor: Claudec
 23 mar 2010, 00:29
aree1987, ja pisze o jednym a ty o drugim...
Ty na swój zasięg narzekałeś na długo za nim pojawił się problem z "Brak dost. do sieci".
U mnie telefon SE k800i jak i brata Nokia N95 oraz kolegi SE k750i można na sztywno ustawić na zasięg Plusa.
Problem w tym że mi lepiej działa zasięg Play niż ten z Plusa
  • Strona 15 z 23
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23