Edytowałem swój wpis powyżej, ale na wszelki wypadek napiszę raz jeszcze jako nowy post.
Play4You, czy możesz wyjaśnić dlaczego inny numer zgłoszenia (dotyczy znikających środków z konta promocyjnego) podała mi konsultantka z którą rozmawiałem telefonicznie (mogę podać nazwisko na pw), a inny numer widnieje w Play24? Te numery się zmieniają w trakcie? Jeśli tak - od czego to zależy? Dobrze byłoby wiedzieć takie rzeczy, bo jak się powoływać na numer zgłoszenia, skoro inny widnieje w sieci, a inny numer podała mi konsultantka? Oba podałem kilka postów wyżej. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie tej sprawy, a także o przywrócenie naszych środków na konta, bo nie zamierzam doładowywać numeru kolejny raz w ciągu kilku dni, skoro nie mam pewnosci, ze znowu nie stracę funduszy.
Pozdrawiam i dziękuję.
**********************
POZDRAWIAM!
W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2