nju mobile pisze:
W przypadku przeniesienia numeru muszą się zgadzać dane oraz typ klienta (biznesowy lub indywidualny). Aby przenieść numer do nju należy posiadać numer w ofercie indywidualnej. Przy składaniu zamówienia ważny jest również rodzaj oferty, który wybieramy. Ważne: jeśli w T-mobile posiadasz ofertę Era Fun lub Tak Tak Fon przy przenoszeniu numeru należy wybrać typ oferty: postpaid. Jeśli numer w T-mobile jest zarejestrowany i wszystkie dane sprawdziłeś to zachęcam do kontaktu telefonicznego 690 610 610 lub mailowego
[email protected]. Tam uzyskasz dodatkowe wskazówki. Możesz również skorzystać z naszego formularza dostępnego na nju mobile na Facebooku
https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 Sprawdzimy to.
Pozdrawiam
Tomek
nju mobile
No tak, tylko że ja właściwie co półtora dnia pisze do przechodzedo@nju i dostaje odpowiedzi których nie można nazwać inaczej niż spychologią, zacytuję ostatni:
"W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że przeniesienie
numeru należy zlecić na stronie internetowej
www.njumobile.pl lub u
swojego operatora udzielając mu pełnomocnictwa. Na podstawie takiego
zgłoszenia które Pan do nas przesłał nie dokonujemy przeniesienia
numeru. mam nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne."
Gładkie odpowiedzi które niczego nie wnoszą. Ale mozńa odfajkować "zlecenie/zapytanie/mail zamknięte", Bo chyba NIKT z przechodzedo@ nie próbował zastosowac ich rad w praktyce. Ja próbowałem - m.in drugi raz wypełnić formularz: NIE DA SIE bo dany numer jest już "zabukowany" pod poprzednie zlecenie - a poprzedniego nei mozna wykonac bo są błedne dane. Błedne koło. Naprawdę próbowałem i to kilkakrotnie. I dlatego jak ktoś nie musi to SZCZERZE ODRADZAM przechodzenie do njumobile - ogromna strata czasu, na dodatek i tak zakończona kupą. ;;-(
Pozdrawiam
ps. Infolinia 690... nie działa (przynajmniej w piątek nie działała) o czym zresztą wiedza pracownicy nju (z którymi udało mi sie porozmawiac na czacie - spora częśc tych ludzi jest naprawdę w porządku i próbuje pomóc ale też utyka w procedurze - bo jedyne co moga to wyslać "maila ponaglającego" do przechodzedo a tam znowu spychologia i na abarot, naprawde BEZ SENSU. STRATA CZASU (i w sumie pieniedzy))
[ Dodano: 2013-05-21, 08:39 ]
Epilog - dziś nju mobile udało sie przenieśc mój numer. W czwartek chciałem jechac do T-mobile żeby to oni dokonali przeniesienia (podobno tak też można)
Reasumując: przeniesienie numeru to ciężka czasochłonna operacja, udaje się TYLKO i WYŁACZNIE w przypadku 200% zgodności danych, jeśli natomiast się pomylisz (np stary operator ma stary nr dowodu osobistego a Ty masz już nowy) to operacja przeniesienia zostaje wstrzymana (i OK) i niestety nie można jej ruszyć (kilka maili z przechodzedo@ z niemożłiwymi do wykonania "radami", i to już jest nie OK), dopiero po dobrych kilku mailach, przepychaniu się i tłumaczeniu jak krowie na rowie się udaje. I właściwie nie wiadomo dlaczego w końcu się udało - może dotarło to co do nich pisałem a może przypadek, albo jak to mówią w nju "system", w każdym razie ludzikowi który w końcu odpalił czerwony guzik - dziękuje.
ps. Jeszcze kilka dat:
03.05 złożenie zamówienia
07.05 - kurier
14.05 faktura: "początek okresu rozliczeniowego"
15.05 - planowane przeniesienie numeru
21.05 faktyczne udostępnienie usług
Długo, mam nadzieję że warto było czekać.
ps2. Teraz będę próbował uzyskać fakturę z moim numerem NIP, więc być może to nie koniec epopei ;-/
ps3. Na plus nju można zaliczyć że numer wczoraj działał w Erze, a dziś już działa w nju: gdy dwa lata temu "przechodziłem" z TakTak Fona na Taktaka okazało się że to "migracja" numeru i przerwa trwała ponad 24h i to akurat w b.niekorzystnym dla mnie terminie (gdybym wiedział że TTFon a TT to "inna sieć" i wiąże się z wyłączeniem numeru na póltora dnia na pewno bym tego wtedy nie robił)