wojtek10611 pisze:korzystałem z kodu ale nie z groupona tylko kupowałem na forum od kogoś a termin ważności był 23.06
Ale nadal nie wiem jak mają się te dwie opcje do mojego przeniesienia.
W tym momencie można już realizować zamówienie na przeniesienie numerów przez sklep internetowy zarówno z oferty na kartę jak i z abonamentu.
Dodatkowo można już wybrać, w jakim trybie ma być rozwiązana umowa z dotychczasowym operatorem i może to być:
na koniec promocji – w terminie zgodnym z data końca umowy promocyjnej u dotychczasowego operatora,
na koniec okresu wypowiedzenia - standardowy okres wypowiedzenia zgodnie z regulaminem o świadczenie usług telekomunikacyjnych u operatora Dawcy
na okres krótszy niż okres wypowiedzenia - tutaj należy podać konkretną datę, min. 8 dni roboczych, ponieważ liczone jest 5 dni na dostarczenie przesyłki przez kuriera i od momentu podpisania dokumentów mamy 3 dni robocze na weryfikacje wniosku, czyli przesłanie wniosku do Dawcy i ustalenie daty przeniesienia.
Przeniesienie w takim trybie daje jednak dotychczasowemu operatorowi prawo do naliczenia abonamentu za cały okres wypowiedzenia (jeden dodatkowy abonament pomimo przeniesienia - zgodnie z Ustawa z dn 24.04.2009 po art.71) - dotyczy to tylko przeniesienia z postpaid.
Więcej informacji na temat przeniesienia numeru znajdziecie tutaj
http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... ticle.html
W przypadku przenoszenia numeru, który jest w ofercie na kartę należy pamiętać o tym, że numer musi być koniecznie zarejestrowany i oczywiście dane muszą się zgadzać.
Po złożeniu zamówienia na stronie nie będzie możliwości jego zmiany w trakcie jego realizacji. Na dokumentach o przeniesienie numeru sprawdzisz jaką opcję wybrałeś.
Udało się wyjaśnić sytuację o której piszesz? Kontaktowałeś się w tej sprawie ze sklepem internetowym?
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert