Witam!
Właśnie przeniosłem numer do sieci Orange z wykorzystaniem gruoponu upoważniającego do zniżki 30% na abonament przez 24 miesiące, w związku z tym kilka pytań do Orange Eksperta:
Pytanie następujące, czy jest możliwość dokonania zmiany w tym zakresie, ewentualnie zawieszenia świadczenia usług przez Orange do czasu przeniesienia numeru?
Jeśli Orange Ekspert twierdzi inaczej, to proszę o podanie punktu regulaminu, na podstawie którego ten rabat nie przysługuje.
Proszę o możliwie szybką odpowiedź.
Właśnie przeniosłem numer do sieci Orange z wykorzystaniem gruoponu upoważniającego do zniżki 30% na abonament przez 24 miesiące, w związku z tym kilka pytań do Orange Eksperta:
W czasie składania zamówienia przez sklep internetowy nie ma, a przynajmniej nie było, opcji wyboru terminu przeniesienia numeru. Natomiast na umowie zaznaczona jest Opcja 2, zgodnie z którą abonament rozpoczyna się z chwilą podpisania umowy.Orange Ekspert pisze:Podczas składania zamówienia możesz wybrać, kiedy chcesz przenieść numer np. datą końca umowy u Twojego dotychczasowego operatora.
Pytanie następujące, czy jest możliwość dokonania zmiany w tym zakresie, ewentualnie zawieszenia świadczenia usług przez Orange do czasu przeniesienia numeru?
Przed złożeniem wniosku o przeniesienie numeru dwukrotnie dzwoniłem w tej sprawie na infolinię i uzyskałem informację, iż rabat 100% na pierwsze 3 miesiące jak najbardziej w takiej sytuacji przysługuje.Orange Ekspert pisze:Kod 30% wyklucza rabat na abonament 100%.
Jeśli Orange Ekspert twierdzi inaczej, to proszę o podanie punktu regulaminu, na podstawie którego ten rabat nie przysługuje.
Proszę o możliwie szybką odpowiedź.