W umowie jest napisane tak:
5. Zarówno Abonent Mix II, jak i Operator, są uprawnieni do rozwiązania Umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, z zastrzeżeniem ust. 13 poniżej. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu Umowy. Oferty Promocyjne mogą określać inne zasady ich wcześniejszego rozwiązywania.
13. W przypadku Umowy zawartej na czas określony, której zawarcie wiązało się z przyznaniem Abonentowi Mix II przez Operatora ulgi, Operator może żądać od Abonenta Mix II wniesienia opłaty specjalnej z tytułu rozwiązania Umowy przez Abonenta Mix II lub przez Operatora z przyczyn leżących po stronie Abonenta Mix II przed upływem Okresu Zastrzeżonego w wysokości nie przekraczającej równowartości ulgi przyznanej Abonentowi MIX II, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.
14. W dniu upływu okresu wypowiedzenia Umowy, Umowa ulega rozwiązaniu, a Operator zaprzestaje świadczenia Abonent Mix II usług i wyłącza Kartę SIM/USIM.
Okres Zastrzeżony minął, bo spłaciłem numer, z tego co rozumiem, nie powinni naliczyć kary, dobrze myślę? Nie chcę też stracić numeru, a w 14 pkt jest napisane, że stracę.
Do tego w innym punkcie jest napisane:
27. Po upływie Okresu Zastrzeżonego, Umowa zawarta na czas określony przekształca się w Umowę zawartą na czas nieokreślony. Usługi wykonywane po upływie Okresu Zastrzeżonego będą świadczone przez Operatora zgodnie z Regulaminem i rozliczane zgodnie z Cennikiem, z tym zastrzeżeniem, iż Abonent Mix II nie będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty specjalnej po upływie Okresu ważności połączeń wychodzących i dezaktywacji Karty SIM/USIM.
Czyli, jeżeli teraz przestanę doładowywać i wyrzucę kartę sim to nic się nie stanie, więc nie rozumiem dlaczego nie mógłbym od razu przejść do innej sieci.
matteo pisze:Po co kombinować i dzwonić 3 razy do BOKu?
W Virgin przerobisz przeniesienie z końcem umowy terminowej, podając jednocześnie termin wypowiedzenia i finał. Reszta Cię nie interesuje.
No właśnie chodzi o to, że musi być aktywne konto na tym numerze, a nie chcę płacić już Play. A co gdybym spłacił wszystkie doładowania w pół roku? Musiałbym czekać do końca umowy terminowej? To byłoby bez sensu.