Witam. Proszę wyjaśnijcie mi co się stało. Wczoraj w sklepie Play przenosiłem nr z Tmobile Free do Play karta. Zawsze dostawałem sms że aktualny operator pozwolił na przeniesienie nr i na drugi dzień nr był u nowego opa. Tym razem coś poszło nie tak bo koleś prze kompie się męczył trzy razy dłużej i dostałem sms że Play w ciągu pięciu dni przekaże informację o przeniesieniu do Tmobile. Nie dostałem też karty sim. Dziś pytałem w sklepie Play i zwodzącą odpowiedź dostałem żebym czekał na sms no i karty sim nowej nie dostałem znowu. Zawsze przeniesienie trwało jedną noc i już a tutaj pięć dni mam czekać. Co oni źle zrobili ?? Wytłumaczcie mi to żebym mógł ich tam odpowiednio potraktować.
p.s.
podczas procedury przenoszenia usłyszałem że koleś przez jakiś stary program to zrobił a powinien inaczej. drugi pracownik coś takiego mówił.
... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,