To dorzucę coś jeszcze ja. Nie tak dawno była awaria internetu mobilnego w Orange. Korzystam jeszcze z pakietu 6 Gb za 6 zł. Rano nie mogłem otworzyć żadnej strony pomimo nawiązania połączenia. Po kilku godzinach postanowiłem zadzwonić na *100. Dzwonię i co słyszę? Głos automatu:
Jeśli dzwonisz w sprawie kłopotów z internetem, dziękujemy za zgłoszenie... Efekt? 1,50 PLN w plecy. Za samo wysłuchanie komunikatu. Nawet nie połączyłem się z konsultantem. Jeśli zadzwoniło w ten sposób kilkadziesiąt tysięcy osób - niezły dochód. To tak na marginesie
Wiem, że osobom przepłacającym jakiekolwiek kłopoty MVNO to woda na młyn.
Tu, na forum są dziesiątki wątków/wpisów osób narzekających nie tylko na problemy przy przenoszeniu numeru pomiędzy czterema infrastrukturalnymi sieciami (T-Mobile, Plus, Orange, Play), ale nawet są narzekania na kłopoty przy odejściu, gdyż zdaniem wielu duże sieci sprytnie potrafią w tym przeszkadzać. Nawet ja opisałem przykład z życia - dotyczył odejścia z Pre-Paid Heyah.