Użytkownik
Hods
facebook.com/VirginMobilePolska pisze:Kochani,
Nasza centralka telefoniczna spłatała nam niedzielnego figla. Chwilowo nie możemy odbierać Waszych telefonów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem profilu Facebook lub pisząc maila na adres: [email protected]. Za kłopot serdecznie przepraszamy!
W play normalnie net działa na zasięgu własnym(używany w modemie) ale to chyba zależne od miejsca pobytu.Napisz w jakiej części kraju mieszkasz i i czy jest to miejscowość powyżej 100tysięcy luda a najlepiej nazwę miejscowości jeżeli to nie jakaś tajemnica..Bo u mnie zasięg playa działa normalnie a jeżeli wm korzysta z zasięgu playa to znaczy że awaria na pewno jest na łączach wm.arr-strz pisze:W 3 smartfonach to samo, dzwonić idzie internetu brak.
U mnie na SE cedarze net z VM działa na zasięgu własnym playa,ten z t-mobile też działa.no i plus też tzn. 3g jest aktywne, ale raczej jadę na 2g czyli lejku bo mam zero pakietów neta więc obstawiam że na pełnym zasięgu może być różnie .Z tego co wiem sporo smartfonów ma problem z lejkami tj nie działają na nich, ale zwykłe telefony z netem działają.arr-strz pisze:Po 25 minutach słuchania muzyki udało mi się dowiedzieć. Awaria jest zgłoszona już od piątku, nie wiadomo kiedy będzie zrobione. Spece cały czas pracują nad tym.
W lutym to wyłączą całkowicie, a nie zablokujądata17 pisze:hehe no myślalem, że zablokują dopiero w lutym
Rejestrowałem dwa numery VM w tym jeden z taryfą BK 2002 i taryfa ta pozostała. Rejestracja numeru nie zmienia taryfy.marcz123456 pisze:Wiecie może czy po rejestracji numer virgin nie kombinują coś z taryfą?
Mam BK i chcę żeby tak zostało.