Gorszej obsługi Klienta to ja u żadnego operatora nie spotkałem a byłem u już u kilku (m.in Play, Orange). Tam chyba pracują ludzie bez żadnego przygotowania, a systemy które zarządzają kierowaniem klienta do odpowiedniego działu po prostu nawalają ( po wpisaniu numeru tel w jakiej sprawie dzwonię był komunikat o nieprawidłowości podanego numeru a nawet usłyszałem "Dziękujemy. Do widzenia" bez konkretnego powodu) . Jak już udało mi się przebrnąć proces identyfikacji i połączyło mnie z konsultantem to po opowiedzeniu sytuacji, podczas wprowadzania zgłoszenia konsultant się po prostu rozłączył. Za którymś razem jak już udało mi się przebrnąć i wysłuchał mnie konsultant to stwierdził, że skoro nie zrywa połączeń to jest wszystko w porządku bo to sieć mobilna i mogą być różne warunki. Nie słuchał że sprawdzałem to na drugim telefonie w taryfie abonamentowej, a także przekładałem kartę z tamtego telefonu do swojego i było prawidłowo. Ostatecznie zgłosił problemy z dostępem do usługi HD Voice dla mojego numeru i mam czekać 72 godziny na odpowiedź. W życiu tu nie przeniosę swojego numeru. Za lejek 15 mbits, za brak HD Voice przy połączeniach wychodzących, za ignorancję w pomocy klientowi ( swoją drogą fajnie pan Linda reklamuje załatwianie spraw w tej sieci
) za bardzo słaby ( żeby nie powiedzieć gorzej) system bilingowy wolę zostać na stałe w Orange.