Po ponad miesiecnym okresie bycia beta-testerem nowej sieci podziele sie uwagami.
problemy które zostały zgłoszone i od ponad miesiaca nie naprawione:
1. Brak powiadomien o niedostepnosci numeru dla dzwoniacych z sieci Orange, jest tylko krótkie pikniecie. Niekiedy raz na 10 razy zdarza sie, ze pojawi sie komunikat. Dla sieci TM, Play komunikaty wystepuja. Sprawdzone na 3 numerach.
2. Dzwoniacy otrzymuje sygnal zajetosci, mimo ze uzytkownik folx-a nie rozmawia, po kilku sekundach dostaje SMS ze ktos do niego dzwonil. Tutaj tez nie ma reguly , kto i z jakiej sieci dzwoni.
3. Dzwoniacy z zagranicy otrzymuja komunikat, " Nie ma takiego numeru" - tylko nie ma tutaj klucza jakie numeru i z jakich sieci, sytuacje sa zupelnie losowe.
4. W aplikacji folx w menu nie wyswietla sie nr telefonu dla jednego z numerów.
Teraz kilka słow o osłudze klienta, której wlasciwie nie ma. Caly czas slysze zapewnienia o trwajacych pracach nad problemem i obietnicach , ze zostane powiadomiony o rozwiazaniu, oczywiscie nic nie jest rozwiazane i zadnego odzewu z ich strony. Caly czas slysze, ze zglaszane problemy sa mega skomplikowane a ich rozwiazanie wymaga czasu, czasu i jeszcze raz czasu. JAk dla mnie to jakas totalna amatorka. Az sie boje pomyslec co by bylo jakbbym mial głowny numer u nich i chcial rozwiazac jakis powazny problem.
Jedyny plus to fajne numery - jednak inni musza wprowadzic zmiany w systemach zeby identyfikacja wreszcie dzialala jak nalezy czyli 450 xxx xxx. Dziwie sie ze Folx nie zalatwil tej kwestii przed rozpoczeciem dzialanosci. To tez swiadczy o braku profesjonalizmu.
- cena absolutnie niekonkurencyjna,
- sposob kontaktu tragedia, juz wole napisac zgloszenie i czekac na rozwiazanie niz za kazdym razem tlumaczyc to samo. Po likwidacji 3 miesiecy gratis co bylo duzym plusem, nie wroze juz im sukcesu.
Ja ze swojej strony juz ich nikomu nie polece. Jak dla mnie kolejny nijaki, niczym nie wyrozniajacy sie operator.