przy 1 blokadzie taka odp:
Szanowny Panie,
17 stycznia 2018 roku otrzymaliśmy Pana telefoniczne zgłoszenie. Pana sprawa dotyczy blokady aktywności na Pana koncie. Oczekuje Pan zdjęcia takiej blokady.
18 stycznia 2018 roku próbowałem skontaktować się z Panem aby porozmawiać o tym zgłoszeniu. Niestety, nie udało nam się porozmawiać dlatego przygotowałem dla Pana poniższe wyjaśnienia.
Szczegóły sprawy
Na Pana koncie zablokowaliśmy możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości. Taka blokada zakładana jest w momencie naruszenia Regulaminu Pana usługi.
Sprawdziłem jednak, że z Pana strony nie doszło do naruszenia żadnego Regulaminu. W związku z tym przez cały czas powinien Pan mieć możliwość korzystania ze wszystkich świadczonych przez nas usług.
Decyzja
Pana reklamacja jest zasadna i przychyliłem się do Pana oczekiwań.
Podjęte działania
18 stycznia 2018 roku zleciłem zdjęcie blokady z Pana konta.
Doładowałem Pana konto promocyjne kwotą 30 zł. Środki może Pan wykorzystać na połączenia/SMS-y/MMS-y do wszystkich krajowych sieci od 1 lutego do 28 lutego 2018 roku.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (
www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Tę odpowiedź wysłałem do Pana listem. Średni czas doręczenia listu to kilka dni roboczych. Możemy wysyłać Panu odpowiedzi na reklamacje elektronicznie – e-mailem albo na Play24. Dzięki temu otrzyma Pan naszą odpowiedź już w ciągu kilku minut. Żeby wyrazić zgodę na taki sposób odpowiedzi, proszę się skontaktować z naszą obsługą klienta.
Osobiście zajmowałem się Pana sprawą. Będę wdzięczny, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.
Z poważaniem,