Hej,
przeniosłem numer z Klucz Mobile na kartę do Orange Flex. Planowaną datą przeniesienia było 20 maja, ale właśnie 20 maja kurier dopiero przyniósł mi kartę SIM, więc datę przesunięto na 21 maja.
21 maja rano myślałem, że zmienią kartę, ale Klucz ciągle miał zasięg.
Około południa dostałem powiadomienie z apki Flex, że numer przeniesiony i że aktywują usługi jak dodam kartę płatniczą. Mam telefon dual sim, więc na SIM1 włożyłem kartę Orange, a na SIM2 Klucz.
Gdy ktoś do mnie wysłał SMS, albo zadzwonił, to odbierałem za pomocą karty Orange. Ale mogłem zadzwonić i wysłać SMS z karty Klucz - odbiorca widział mój numer, ale gdy odpisał na SMS, to odebrałem go na karcie Orange.
Następnie zapłaciłem 31 zł za pakiet w Orange Flex. I od tego momentu mogę dzwonić i wysyłać SMS z obydwu kart - odbiorca widzi ten sam numer.
Natomiast jak ktoś do mnie dzwoni, albo wysyła SMS, to odbieram na karcie Orange.
Z obydwu kart mogę zadzwonić i wysłać SMS.
Obie karty są włożone i aktywne w telefonie z Dual SIM.
Transmisja danych działa przez Orange - mam internet.
Przed chwila nie mogłem dodzwonić się na infolinię Nest Bank (
22 438 41 41) z karty Orange (linia zajęta), ale byłem w stanie z karty Klucz. Natomiast na inną infolinię (BNP Paribas 22 134 00 00) jestem stanie się dodzwonić z obydwu kart.
Jak to możliwe, że obydwie karty działają? Kilka razy w życiu przenosiłem ten numer i zawsze w nocy stara przestawała działać, a nowa zaczynała.