- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
vergin mobile dezaktywacja 12 czerwca- nie doladowywałam konta ale ciagle ktos do mnie dzwonil- mysąlam ze mam jeszcze czas
Pozostaje tylko zadzwonić do CMOK i prosić.
a oni ooglnie moga to zrobic? bo mi ciagle mowia ze nie
Pozostaje tylko liczyć że operator pójdzie Ci na rękę.
Witam,
Miałem ten sam problem co osoby które tutaj pisały, po kilku latach w virgin mobile zablokowali mi konto.
Numer służył jako domowy, ja w pracy za granicą. Po powrocie na święta okazało się że numer został zablokowany 3 tygodnie wcześniej. Na infolinii i poprzez kontakt z cmok virgin twierdzili, że jest to nieodwracalne i nic nie mogą zrobić. Ponieważ kontakt z ich centrum obsługi klienta jest tragiczny i na maile odpisywali mi dopiero po 24 godzinach to minęły prawie 4 tygodnie.
Stwierdziłem, że spróbuję przenieść numer do innego operatora, który ma większe możliwości i lepsze podejście do klienta.
Przeniosłem numer dezaktywowany do Orange na kartę i oni mi aktywowali numer ponownie.
To co dla virgin było niemożliwe orange zrobił w 24 godziny, bo dokładnie tyle czasu minęło od mojego zgłoszenia przeniesienia numeru.
Taka metoda wydaje się ostateczną ale skuteczną aby zatrzymać numer telefonu.
Mam nadzieję, że pomogę innym którzy będą mieli ten sam problem.
Miałem ten sam problem co osoby które tutaj pisały, po kilku latach w virgin mobile zablokowali mi konto.
Numer służył jako domowy, ja w pracy za granicą. Po powrocie na święta okazało się że numer został zablokowany 3 tygodnie wcześniej. Na infolinii i poprzez kontakt z cmok virgin twierdzili, że jest to nieodwracalne i nic nie mogą zrobić. Ponieważ kontakt z ich centrum obsługi klienta jest tragiczny i na maile odpisywali mi dopiero po 24 godzinach to minęły prawie 4 tygodnie.
Stwierdziłem, że spróbuję przenieść numer do innego operatora, który ma większe możliwości i lepsze podejście do klienta.
Przeniosłem numer dezaktywowany do Orange na kartę i oni mi aktywowali numer ponownie.
To co dla virgin było niemożliwe orange zrobił w 24 godziny, bo dokładnie tyle czasu minęło od mojego zgłoszenia przeniesienia numeru.
Taka metoda wydaje się ostateczną ale skuteczną aby zatrzymać numer telefonu.
Mam nadzieję, że pomogę innym którzy będą mieli ten sam problem.