Dzień Dobry
To jest mój 1 post więc prosiłbym o wyrozumiałość.
Mam taki problem obecnie jestem w sieci Lajtmobile strzał w 10 niestety oferta mi się kończy. Więc postanowiłem poszperać i znalazłem fajną oferte Plush abo na czas nieokreslony za 25zł. Pod koniec września podpisałem umowę o przejście do Plush kurier przywiózł karte podpisałem umowe i poszło do centrali. Jakie było moje zdziwienie kiedy na początku października otrzymałem opłatę abonamentową za koniec września i październik (chciałbym tu zaznaczyć że przejśćie nr nastąpi dopiero 16-11-2018r). Postanowiłem napisać reklamację bo jak można dostać rachunek za coś czego się nie używa. Dziś otrzymałem odpowiedz niestety negatywną. Dlatego że Plush pobiera opłatę na miesiąc do przodu (to rozumiem) ale jakie było moje zdziwienie jak zadzowniłem na infolinie, tam dowiedziałem się że opłata jest pobierana za jakiś nr tymczasowy. Niestety nie ozstałem o tym fakcie poinformowany przez konsultanta.
Macie jakieś pomysły co można zrobić.
Pozdrawiam
To jest mój 1 post więc prosiłbym o wyrozumiałość.
Mam taki problem obecnie jestem w sieci Lajtmobile strzał w 10 niestety oferta mi się kończy. Więc postanowiłem poszperać i znalazłem fajną oferte Plush abo na czas nieokreslony za 25zł. Pod koniec września podpisałem umowę o przejście do Plush kurier przywiózł karte podpisałem umowe i poszło do centrali. Jakie było moje zdziwienie kiedy na początku października otrzymałem opłatę abonamentową za koniec września i październik (chciałbym tu zaznaczyć że przejśćie nr nastąpi dopiero 16-11-2018r). Postanowiłem napisać reklamację bo jak można dostać rachunek za coś czego się nie używa. Dziś otrzymałem odpowiedz niestety negatywną. Dlatego że Plush pobiera opłatę na miesiąc do przodu (to rozumiem) ale jakie było moje zdziwienie jak zadzowniłem na infolinie, tam dowiedziałem się że opłata jest pobierana za jakiś nr tymczasowy. Niestety nie ozstałem o tym fakcie poinformowany przez konsultanta.
Macie jakieś pomysły co można zrobić.
Pozdrawiam