DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #453288  autor: tomasz85
 15 sty 2011, 20:05
Czy ktos z Was z tego korzysta? U mnie jest dziwna sytuacja. Mam pare nr w play fresh, loguje sie i wykonuje te instrukcje co jest na stronie tele.playmobile.pl i mnie loguje tylko i wylaczenie do play24. Probowalem i na IE, i na FF i na chrome.
 #453293  autor: ChuckyCiechanow
 15 sty 2011, 20:12
tomasz85 pisze:Czy ktos z Was z tego korzysta? U mnie jest dziwna sytuacja. Mam pare nr w play fresh, loguje sie i wykonuje te instrukcje co jest na stronie tele.playmobile.pl i mnie loguje tylko i wylaczenie do play24. Probowalem i na IE, i na FF i na chrome.
Mi na Mozilli Firefox działa.

 #453294  autor: user_delete19
 15 sty 2011, 20:16
Przed chwila sprawdzilem - zadzialalo bez problemu (i nawet dalo sie rozmawiac w dwie strony co ostatnio bylo problematyczne...)

 #453486  autor: tomasz85
 16 sty 2011, 19:17
no wszystko fajnie, ale jak loguje sie numerem na ktorym wlaczylem te usluge to mi kieruje do p24 i dalej nic. Dziwne to troche.

 #453489  autor: bledos
 16 sty 2011, 19:25
tomasz85 pisze:no wszystko fajnie, ale jak loguje sie numerem na ktorym wlaczylem te usluge to mi kieruje do p24 i dalej nic. Dziwne to troche.
Mam dokładnie taką samą sytuację. Włączyłem usługę jak tylko pojawiło się o niej info, dostałem potwierdzenie i... nic. Logując się jestem przekierowywany do Play24 i to wszystko. Próbowałem wielokrotnie na różnych przeglądarkach a nawet systemach, ale podejrzewam, że nie tu leży problem. Nie jest mi to niezbędne do życia, więc tematu nie ciągnąłem, ale czuję się dyskryminowany :lol:

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #453574  autor: muchakk
 16 sty 2011, 23:40
bledos jak masz kilka numerów w PLAY24 to ustaw numerem głównym ten który ma włączoną usługę TELE PLAY

 #453606  autor: bledos
 17 sty 2011, 07:07
muchakk, dzięki wielkie, pomogło :) potestuję, jak wrócę z pracy, bo już czas wychodzić, ale z pewnością po ustawieniu głównego loguje się do usługi!

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #454131  autor: aizo
 19 sty 2011, 14:41
hm co jest z ta usluga? probuje sie zalogowa i nic a potrzebuje skorzytac

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #454135  autor: user_delete19
 19 sty 2011, 14:51
zalogowac sie da... ale niestety nie udalo mi sie zadzwonic nigdzie :(

niemniej co do dzwonienia - jakos jest koszmarna niestety :( porownując do innych voip czy skype sie nie umywa...

 #454138  autor: aizo
 19 sty 2011, 14:58
Jak na poczatku to wchodzilo i testowalem bylo ok,teraz potrzebuje skorzystac to nie dziala.
ech

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #454146  autor: politykier
 19 sty 2011, 15:12
problemem tele play jest fakt że po pierwsze nie zbiera minut za przychodzące spoza sieci, po drugie czasem z nieznanych przyczyn przerywa połączenie (przeważnie po dłuższym czasie - 30-60 minut)
Wam też nie zbiera minut czy jestem odosobnionym przypadkiem?

 #454149  autor: aizo
 19 sty 2011, 15:18
Udalo sie.Co do polaczenia ok.Moze szalu nie ma jesli chodzi i jakos, polaczenie nastapilo szybko i nie zerwalo go.
Dobrze slysze druga strone.

Druga strona ma poglos bo nie mam sluchawek.
Mama nadzieje,ze bedzie bez wiekszych problemow bo bede korzystal teraz z tego czesto.


A jeszcze kilka pytan
-czy jak pisze sms-y ida z pakietu sms do wszystkich
-czy jak ktos do mnie dzowni ja nie ponosze kosztow w z wiazkuz tym, ze jestem za granica?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #454164  autor: user_delete19
 19 sty 2011, 16:07
aizo pisze:Udalo sie.Co do polaczenia ok.Moze szalu nie ma jesli chodzi i jakos, polaczenie nastapilo szybko i nie zerwalo go.
Dobrze slysze druga strone.
U mnie z kolei znowu problem - ja nie slysze drugiej strony a ktos mie slyszy... bleh...
aizo pisze:-czy jak pisze sms-y ida z pakietu sms do wszystkich
Zgadza sie
-czy jak ktos do mnie dzowni ja nie ponosze kosztow w z wiazkuz tym, ze jestem za granica?
A na jakiej zasadzie mialo by to byc wykrywane? ;->
Odpowiadajac - nie, nie ponosisz - przynajmniej mnie nie skasowali... to chyba wlasnie ma byc zaleta uzywania tegoz rozwiazania anizeli typowego roamingu (:

 #454167  autor: aizo
 19 sty 2011, 16:12
lwiczek pisze:U mnie z kolei znowu problem - ja nie slysze drugiej strony a ktos mie slyszy... bleh...
To kwestia konfiguracji komapa oraz ustawien na stronie teleplay.Musi dac zgodne na odbior przez suchawki.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #454172  autor: user_delete19
 19 sty 2011, 16:29
aizo pisze:To kwestia konfiguracji komapa oraz ustawien na stronie teleplay.Musi dac zgodne na odbior przez suchawki.
Taaa... ta sama konfiguracja i ten sam komp - jednego dnia dziala, drugiego nie, trzeciego jest problem z jakoscia... sugerujesz, ze play zdalnie zmienia mi konfiguracje? ;-p

Poza tym jest to powtarzalne na firmowym komputerze też (tzn przypadłość z dziwną fluktuacją konfiguracji)...

 #454560  autor: aizo
 20 sty 2011, 22:54
Mam taki problem.
Usluga mi wygasla. Wysalem sms-a przez tele o przedluzenie ale nie przedluzylo sie.
W romingu nie moge wyslac darmowego sma-a

Czy moge to jakos inaczej aktywowac?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #454574  autor: user_delete19
 21 sty 2011, 00:16
aizo pisze:Usluga mi wygasla. Wysalem sms-a przez tele o przedluzenie ale nie przedluzylo sie.
Jak Ci się nie przedłużyło? Mnie też się termin kończył, wysłałem via teleplay i zaskoczyło...

Niemniej faktycznie przydałby się jakiś normalny numer do aktywacji różnych usług (nawet płatny)...

 #454751  autor: Abcn
 22 sty 2011, 11:04
aizo pisze:Mam taki problem.
Usluga mi wygasla. Wysalem sms-a przez tele o przedluzenie ale nie przedluzylo sie.
W romingu nie moge wyslac darmowego sma-a
Czy moge to jakos inaczej aktywowac?
Może jest jakiś termin [24 godz?] na uruchamianie?
tak sobie myślę na głos
Może spróbuj ponownie?
Jak nie zadziała, to przychodzi mi do głowy jedynie wysłać kartę sim do PL [przez kogoś zaufanego?], aby ktoś Ci re-aktywował i odesłał ? tu zmieniam nieco mój pierwotny post:[rozumiem że numer jest zarejestrowany na Ciebie a uruchomienie przez rodzinę/kolegów usługi na nowym/innym numerze Cię nie urządza ?]
Nie widzę na bloguplaya o teleplay by pojawiały się nowe komentarze ntt
[są owszem takie które od początku sygnalizowały problem że z zagranicy nie da się aktywować ]
:?:

pozdrawiam
A

 #454772  autor: aizo
 22 sty 2011, 12:32
Wyslka karty nie ma sensu.
Numer zarejstrowany.Jak by znajomymy mial by mi to aktywowac?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #454893  autor: Abcn
 22 sty 2011, 22:59
aizo pisze:Wysylka karty nie ma sensu.
Numer zarejestrowany. Jak by znajomymy mial by mi to aktywowac?
Jeśli może to być nowy numer , to ktoś w PL kupuje nowy starter/sim , (doładowuje, rejestruje?) aktywuje sms-em usługę [!nie widzę jak inaczej niż ręcznie!] i przysyła przez kogoś kto leci do W.Brytanii, aby Ci dostarczył.

pozdrawiam
A