DAJ CYNK

Glovo zabrało pieniądze klientom. Nie będzie jedzenia za darmo

Damian Jaroszewski (NeR1o)

Aplikacje

Glovo zabrało pieniądze klientom. Nie będzie jedzenia za darmo

Glovo nie przemyślało swojej promocji z okazji Black Friday. Firma, po wpisaniu odpowiedniego kodu, rozdawała wszystkim 125 zł do wykorzystania na zamówienia. Teraz kasa znika z kont użytkowników.

Wczoraj ruszyła nietypowa i — nie ma co ukrywać — bardzo hojna promocja w serwisie Glovo, za pomocą którego można zamawiać jedzenie. Po wpisaniu kodu "BLACKFRIDAY" każdy użytkownik otrzymywał na swoje konto 125 zł do dowolnego wykorzystania na zamówienia.

Pieniądze można było użyć przy jednym lub kilku zamówieniach. Działały one jak zwykły bilans na koncie, który można wykorzystać w całkowicie dowolny sposób w ramach aplikacji. Szkoda, że kasa zaczęła znikać z kont użytkowników.

Glovo rozdawało 125 zł i się przeliczyło

Rano wielu użytkowników Glovo zorientowało się, że nie mają pieniędzy, które otrzymali w ramach wykorzystanego kodu. Kwota zniknęła z ich kont bez żadnego powiadomienia ze strony aplikacji.

Co więcej, na stronie Pepper.pl, gdzie między innymi pojawiła się promocja, możemy przeczytać w komentarzach niezadowolonych użytkowników, że zamówienia złożone za pomocą pieniędzy z kodu są anulowane. Najwyraźniej nie dotyczy to jednak wszystkich osób, bo niektóre zamówienia cały czas są dostępne i zaplanowane w aplikacji. Nie zmienia to faktu, że klienci mogą czuć się oszukani.

Skontaktowaliśmy się z serwisem Glovo z pytaniami i prośbą o komentarz w sprawie. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, to zaktualizujemy tekst. Na razie sprawa wygląda bardzo niekorzystanie dla serwisu. Podejrzewam, że promocja została uruchomiona przedwcześnie i przypadkowo, w końcu Black Friday w tym roku przypada na 26 listopada, więc za nieco ponad 3 tygodnie.

AKTUALIZACJA #1

Wygląda na to, że coraz więcej zamówień jest anulowanych i to nawet kilkanaście godzin po ich złożeniu. Prawdopodobnie podobnie Glovo postąpi ze wszystkimi zamówieniami z "promocyjnego" kodu.

Glovo - anulowane zamówienia z kodu BlackFriday

AKTUALIZACJA #2

Do klientów, których zamówienia anulowano, Glovo wysłało kolejną wiadomość. Firma przeprasza za niedogodności związane z całą sytuacją oraz oferuje 20 zł do wykorzystania przy następnym zamówieniu.

Chcielibyśmy Cię serdecznie przeprosić za niedogodności związane z wykorzystaniem kodu promocyjnego BLACKFRIDAY.

Niestety, byliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienie, ponieważ kod nie został wygenerowany oraz udostępniony zgodnie z naszymi procedurami. Zespół Glovo wyjaśnia sprawę i dokłada wszelkich starań, żeby taka sytuacja nigdy się nie powtórzyła.

W ramach przeprosin wysyłamy Ci kod promocyjny na 20 zł do wykorzystania do 12 listopada. Liczymy na Twoje zrozumienie

Zobacz: Firma Meta już istnieje i tanio nazwy nie odda. Facebook ma problem
Zobacz: Plus i Plush rozdają świąteczne prezenty w ofertach na kartę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Glovo

Źródło tekstu: własne