W Regulaminie Świadczenia Usług T-Mobile nie ma już informacji o ograniczeniach ilości minut i SMS-ów dla klientów indywidualnych.
W Regulaminie Świadczenia Usług T-Mobile nie ma już informacji o ograniczeniach ilości minut i SMS-ów dla klientów indywidualnych.
O limitach widocznych w Regulaminie T-Mobile informowaliśmy w grudniu 2017 roku. Wg nich klienci mogli liczyć się z karami w wysokości 1500 zł (osoby indywidualne) lub 5000 zł (firmy), w przypadku przekroczenia limitów:
- wysyłania 500 wiadomości SMS/MMS dziennie przez ponad 3 dni w miesiącu (firmy 750),
- wysłania maksymalnie 5000 wiadomości SMS/MMS miesięcznie (firmy 10000),
- wykonywania połączeń i wiadomości SMS/MMS na maksymalnie 500 numerów w miesięcznie (firmy 750),
- wykonywania połączeń głosowych trwających łącznie 8h dziennie przez ponad 3 dni w miesiącu (firmy 12h).
Zobacz: Pajacyki, czyli nie przesadź w T-Mobile z życzeniami
W nowej wersji Regulaminu operator całkowicie zniósł limity dla klientów indywidualnych, pozostawiając te dotyczące klientów biznesowych. Ograniczenia dotyczą:
- wysyłania SMS-ów lub MMS-ów do więcej niż 750 numerów w okresie rozliczeniowym,
- wysyłania przez 3 dni ponad 750 wiadomości lub 10000 wiadomości w ciągu okresu rozliczeniowego,
- regularnego wykonywania połączeń trwających dłużej niż 12 godzin,
-
- wykonywania połączeń trwających ponad 2000 minut lub wysyłania ponad 2000 wiadomości na numery zagraniczne.
Zapisy służą oczywiście w celu zabezpieczenia interesów operatora. W przypadku przekroczenia limitów wszystkie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie. Przedsiębiorcy nie muszą się obawiać się sytuacji, w której po przekroczeniu któregoś z limitów od razu zostaną obciążeni karą.
Ron, wielkie dzięki za podpowiedź.
Zobacz: Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych T-Mobile
Źródło tekstu: wł