T-Mobile, jako pierwszy operator w Polsce, uruchomia rozwiązanie nazwane elektroniczną gwarancją. Oznacza ono, że w wypadku problemów technicznych z telefonem, klienci telekomu będę mogli oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu.
Oferta dotyczy urządzeń zakupionych T-Mobile od następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, RIM, Samsung oraz Sony. Jeżeli telefon jest w bazie danych T-Mobile, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie danych z systemów operatora.
Już w tej chwili mogę obiecać, że w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentujemy kolejne inicjatywy, które sprawią, że nasi klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej - powiedział Adam Sawicki, prezes T-Mobile.
Zobacz: Sawicki: chcemy być bliżej klienta, ale stawiamy na jakość.
Wszystkich głosujących: 174
Źródło tekstu: T-Mobile