Aster ma już ponad 55 tys. aktywnych kart SIM swojego MVNO. W ciągu 3 ostatnich miesięcy operator pozyskał 10 tys. nowych.
W tym roku firma planuje rozwój oferty Internetu mobilnego i zapowiada wprowadzenie nowych usług we współpracy z zewnętrznymi dostawcami.
Jesteśmy zadowoleni z wyników. Telefonię komórkową od chwili jej wprowadzenia na rynek traktujemy jako usługę dodatkową, uzupełniającą ofertę telewizji i Internetu oraz telefonii stacjonarnej. Przyjęliśmy więc nieco inną strategię niż pozostali gracze. Telefonię komórkową kierujemy do klientów, którzy korzystają już z innych naszych usług i którzy nas znają. Jak widać, taki model doskonale się sprawdza - mówi Joanna Pasynkiewicz, wiceprezes Astera.
Wszystkie działania związane z obsługą klientów operator realizuje własnymi siłami. Co więcej, Aster posiada też własny system bilingowy, dysponuje swoim call center i siecią obsługi klienta.
To pozwala ograniczać koszty działania, bo w praktyce dzierżawimy od PTK Centertel jedynie sieć telekomunikacyjną. Jednocześnie klienci otrzymują jedną fakturę za kilka usług
i mogą liczyć na niższe ceny ich zakupu w pakiecie. To jeden z powodów, dla których liczba abonentów stale rośnie - przekonuje Pasynkiewicz.
Źródło tekstu: Aster