DAJ CYNK

Era liderem wydatków na reklamę

sirmark

Wydarzenia

W I półroczu cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych największych operatorów komórkowych wzrosły o blisko 16%, w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego - wynika z danych firmy Expert Monitor, opublikowanych przez Presserwis.

W I półroczu cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych największych operatorów komórkowych wzrosły o blisko 16%, w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego - wynika z danych firmy Expert Monitor, opublikowanych przez Presserwis.

PTC, Polkomtel, Centertel i P4 wydały na reklamę w telewizji, radiu, gazetach, magazynach, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach 681,3 mln zł (wobec 588 mln zł rok temu). Największe wydatki poniosła PTC, bo 232,9 mln zł (o 41,5% więcej niż rok wcześniej). Na drugim miejscu był Polkomtel ze 196 mln zł (spadek o 2,3%). PTK Centertel wydał 156,4 mln zł (wzrost o 11,3%), a P4 - 96 mln zł (wzrost o 16,7%).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Parkiet, Presserwis