Grupa TP po raz drugi z rzędu została zwycięzcą konkursu "Liderzy Filantropii 2007", organizowanego przez Forum Darczyńców, Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych i miesięcznik "Forbes". Ranking brał pod uwagę wielkość środków, jakie firmy przekazały na cele dobroczynne w 2007 roku.
TP podobnie jak w ubiegłym roku, zajęła pierwsze miejsce jako firma, która przeznaczyła na cele społeczne największą ilość środków oraz trzecie miejscu w kategorii "firma, która przekazała na cele społeczne największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem".
Decyzja o przeznaczeniu części zysków na cele dobroczynne jest corocznie podejmowana przez udziałowców, podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy. Na zasadach dobrowolności rezygnują oni z części zysków. W 2007 roku Grupa TP przekazała na cele społeczne ponad 26 mln zł.
TP i PTK Centertel poprzez powołaną przez siebie Fundację Grupy TP prowadzą i finansują tak znane programy charytatywne i edukacyjne, jak "Telefon do Mamy", "Edukacja z Internetem", "Dźwięki Marzeń" czy "Szkoła bez przemocy". TP aktywnie angażuje się również w budowę społeczeństwa informacyjnego.
Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska