W I połowie 2012 roku najwięcej na reklamę (bez Internetu) wydał Centertel - wynika z danych Kantar Media. Na drugim końcu zestawienia znalazło się P4.
Kantar Media przedstawił szacunki wydatków, jakie ponieśli najwięksi operatorzy na reklamę (z wyłączeniem reklam internetowych). Przedstawione przez agencję dane dotyczą cennikowych cen reklam i nie uwzględniają zniżek ani promocji.
Firma |
I-VI.2012 |
I-VI.2011 |
Centertel |
432 501 795 zł |
274 279 243 zł |
PTC |
313 004 106 zł |
278 894 520 zł |
Polkomtel |
194 525 789 zł |
277 263 759 zł |
P4 |
158 679 633 zł |
158 911 291 zł |
TP |
71 518 578 zł |
79 226 714 zł |
Razem |
1 170 229 901 zł |
1 068 575 527 zł |
Źródło tekstu: Kantar Media, Wirtualne Media, wł